23 fejezet

426 10 0
                                    

elbambulva néztem, ahogy süti a krumplit. Bár a szemem többször is megakadt a felső testén, melyen szinte feszült a póló, így kiemelve a tökéletes izmait.

  -Látom komolyan gondoltad, hogy jól nézek ki a konyhában –nevetett. Basszus, ilyen feltűnően bámultam? Értelmes, felnőtt nőmódjára ki nyújtottam a nyelvem, mert másképp nem tudtam le reagálni.

-Leharapom – mosolygott. Erre szintén felnőttesen megismételtem az előbbi tettem, majd a kezemet a számra tettem. Egyszerre nevettünk fel.

-Addig írok annak a paraszt főnöknek egy mesét.–vettem elő a telefonom.

-Írd neki, hogy egy fontos drog szállítmánnyal gondakadt, meg hogy valami lexi t hallottál, de nem tudod kiszedni belőlem, hogy miaz.

-Okés – kezdtem el le gépelni, amit mondott. 

-„Van egy kevés információm. Hallottam, ahogy beszélt valakivel telefonom, hogy gond van az egyik legnagyobb drogszállítmánnyal. Ezenkívül még valami lexi t hallottam, de hiába kérdeztem, nemhajlandó elmondani, hogy mit jelent." írtam neki. Mielőtt elküldtem volna felolvastam Dominicnak, s csak azután küldtem el, hogy rá bólintott.

-Segítsek valamit? – kérdeztem

.-Légy szíves a zöldségeket darabold fel.

-Jó – mostam meg a kezem, majd a zöldségeket, aztán elkezdtem feldarabolni őket. Ezután viszonylag hamar elkészültünk az étellel, át mentünk a nappaliba. Kikereste a Halálos iramban1. részét. Rengetegszer láttam már, de még mindig imádom az összes részét. Olyan 8fele, a 3. rész után kitaláltam, hogy készítek házi chipset. Meg pucoltam egy nagy tál burgonyát, vékony szeletekre felszeleteltem, majd elkezdtem kisütni. Sikeresen megégettem a kezem a fröcskölő olaj miatt.

-Tegyél rá jeget, én sütöm – adott ide egy jéggel tele töltött konyhakendőt. 

-Köszi – szorítottam rá az égésre.

-Mielőtt beleteszed, itasd fel róla a vizet, úgy nemfog fröcskölni.

-Jó – legalább ezt is tudom már. Levettem a kendőt és megnéztem a kezemet. Az alkarom nagy részén látszott, hogy megégettem magam. Akkor nem fog egyhamar lemenni. Na, így jártam.

-Nagyon fáj?- kérdezte.

-Annyira nem. Inkább viszket – ültem le a pulthoz. 

  -Egy kicsit jobban is vigyázhatnál magadra 

-Igyekszem, de nem mindig járok sikerrel, mint látod– nevettem. Mindig csinálok valamit magammal.

  -Párnát fogok rád kötni meg hőálló ruhád lesz–nevetett fel.

-Az sem mentene engem meg. – mosolyogtam. Csend álltbe közénk, de ez a csend egész kellemes volt. Egy idő után feltűnt, hogy Dominic nagyon gondolkodik valamin.

-Min gondolkodsz ennyit? –kérdeztem.

-Hogy lehet, hogy tudod, ki vagyok, mégsem félsz tőlem? – nézett a szemembe. 

-Kellene félnem? – néztem vele farkasszemet. 

-Lehet nem ártana

-A kérdésedre a válasz, hogy azért nem félek, mertnem adsz rá okot. Épp ellenkezőleg, biztonságot adtál, megvédtél. Akkor miért félnék tőled?

-Mondjuk azért, mert egy maffia vezér vagyok, aki több mint egy tucat ember életét vette el. 

-Engem nem bántottál, úgyhogy nincs okom –vontam mega vállam

.-Nagyon magabiztos vagy – vigyorodott el. 

-Szóval szép lassan arra célozgatsz, hogy félnem kéne? – vontam fel a szemöldökömet. 

-Jobb félni, mint megijedni. – vigyorgott tovább. 

-Jobb szeretek megijedni, de mindjárt odaégeted

 -Fogadjunk, hogy csak a szád nagy – szedte ki az adag chipset, majd lassú léptekkel közeledni kezdett. Tuti meg akar ijeszteni.Kérdő tekintettel néztem, ahogy közeledik. Minél közelebb ért, annál jobbankezdett verni a szívem, bár nem féltem. Már szinte teljesen az arcomhoz hajolt,lemerem fogadni, hogy az arcom rózsaszínes lett. Ahogy homlokát az enyémhez döntötte hevesebben kezdett emelkedni a mellkasom.

  -Mondták már, hogy vörös arccal még dögösebb vagy? –súgta a fülembe. Jó értelemben kirázott a hideg a hangjától. Orromba kúszottmentás illata, mely az első pillanattól kezdve megbódított. Nem válaszoltam,hisz nem tudnák rá mit mondani. Magába bolondít.

  - Gyönyörű és bájos az ártatlan tekinteted –húzódott el egy 10/10 es vigyorral.

  -Megyek inkább fürödni – motyogtam, majd felálltam és elindultam felfelé. Előszedtem a pizsamám, ami egy rövidnadrágból és a bátyám egyik régi pólójából állt, majd engedtem magamnak vizet a kádba. A kedvenc habfürdőmből tettem bele, majd belefeküdtem a kádba. Egy bő fél óra múlva egy kopogás hozott vissza a jelenbe, úgy elbambultam.

 -Pillanat és megyek –szálltam ki a vízből.

-Csak arra voltam kíváncsi, hogy bele fultál e?

-Igen. Jelenleg a szellememmel beszélsz.

-Akkor bemegyek -Ha bejössz, lecsaplak

.-Meg éri szerintem – nevetett halkan.-Amúgy valamiSam keres.

-Vedd fel és mondd meg neki, hogy fürdök, légy szíves. Bő 10 perc és megyek

-Rendben. Kész van a chips.

-Jó. Mi lenne, ha kiülnénk piknikezni valahova?–kérdeztem, miközben kijöttem a fürdőből. 

-Most? Mindjárt sötétedik.

-Tudom, de jó idő van kinn este is.

-Akkor menjünk. Van egy szép tisztás a közelierdőben, mehetnénk oda

.-Jó ötlet. Merre van a telóm, nem láttad?

-Lenn a konyhaasztalon. 

-Köszi. Csinálok néhány szendvicset, teszek ételhordóba chipset aztán mehetünk.

-Okés, ki vezet?

-Most vezetsz te?

-Persze. Viszek ki az autóba egy plédet is.

-Rendben –mentünk le. Miközben csináltam a szendvicseket vissza hívtam Samet. 

-Na, mesélj, mizu? –tettem le kihangosítva az asztalra.-

Matt megkérte a kezem – Matt a párja, akivel már vagy 5 éve együtt vannak. NY ban pedig még lehetőségük is van egybekelni, hiába melegek.

Maffiába szeretveWhere stories live. Discover now