-Mennyi esett ki a tegnapból? – kérdezte mosolyogva Tim. Tuti, hogy a Dominicos ra céloz.
-Csak a vége. Amúgy egyszer Johnt fel fogom képelni.
-Néha megérdemelné –bólintott. – Csináljak reggelit?
-Megköszönném. Felkeltem Dominicot is. – Tim elkezdett nevetni. Kérdőn néztem rá.
- Ez kiesett, mi? Az utolsó körre már annyira ki voltál ütve, hogy Dominic inkább felvitt, ott akart hagyni, de megfogtad a kezét, vissza húztad, majd azt mondtad neki, hogy ne hagyjon egyedül mert a giga hangya meg fog támadni, ha egyedül maradsz.
-Úristen, tényleg ezt mondtam?
-Ha nem hiszel nekem, kérdezd meg őt. De jó hír, hogy biztosított arról, hogy megvéd mindenféle giga hangyától, úgyhogy aludj nyugodtan.
-Remélem, valahogy kiesik majd neki, hogy ilyet tettem. – nevettem el magam.
-Nem valószínű, annyit nem ivott.
-Na, látod, az baj. Akkor valószínűleg fájdalomcsillapító sem kell neki. – tettem vissza a gyógyszert a dobozába.
-Jó reggelt – jött be a konyhába Dominic.
-Neked is – mondtuk egyszerre Timmel, míg Sindy csak bólintott.
- Jól vannak a giga hangyáid? – kérdezte Dominic nevetve.
-Amit nem kell, azt mindig észben tartod –nevettem én is – amúgy köszönik, jól vannak.
-A giga hangyákat hogy lehetne feledni?
- Majd elfeleded, ha jönnek a giga csótányok.
-Az izgibb lesz, már várom. – Tim közben nevetve neki állt a reggelinek. Megterítettem, majd leültünk. Hamar kész lett a kaja, megreggeliztünk, majd elkezdtem mosogatni. Tim és Sindy elment valamerre, valami dolguk volt. Dominic át ölelt hátulról. Rögtön Noel ugrott be, a hideg is kirázott.
-Lépj hátrébb légy szíves.
-Ennyit sem érdemlek, amiért megvédtelek a giga hangyáktól.
-Nem szeretem, ha túl közel vannak az emberek.
-Már mondtad néhányszor, de még arra nem válaszoltál, hogy miért?
- Nem fogsz vele békén hagyni?
-Ezt eltaláltad.
-Azért, mert az előző barátom túl mély nyomot hagyott maga után.
- Aki valamelyik este volt itt?
YOU ARE READING
Maffiába szeretve
RomanceEz a történet egy lányról, név szerint Ashley Cooperről, szól, aki a férfiak elől megkeményítette a szívét, illetve Dominic Blackről, a maffiavezérről, aki megtöri a jeget. !FIGYELEM! Bár meg van nevezve Pest, mint élőhely, viszont nem egyezik a val...