15 fejezet

457 16 0
                                    

-Akkor Ash, felelsz vagy mersz? – kérdezte Tim.

-Merek.

-Csókold meg Dominicot – mosolygott.

-Ezt még vissza kapod! –néztem rá bosszúsan. Gyorsan adtam egy szájra puszit Dominicnak.

-Na, Tim, felelsz vagy mersz?

-Merek

-Húzd Sindy t az öledbe, akinek mozognia kell, és nem mehettek szobára éjfél előtt. – láttam a szemeiben, hogy gondolatban jól megdicsért, de hangosan nem szólt semmit, csak tette, amit mondtam. Néhány kör után Tim egyik haverja, John, kérdezett tőlem.

- Felelsz vagy mersz, Ashley?

- Felelek

- Mikor vesztetted el?

- Semmikor, szűz vagyok.

- Nem a horoszkópodra vagyok kíváncsi – nevetett fel. Ki nem állhatom még mindig.

- Oroszlán a horoszkópom drágaságom. Az, hogy te csak kurvákkal jártál nem azt jelenti, hogy az én koromban nem lehet valaki szűz.

- Hogyne, játszod itt a palidnak a jó kislányt, mi?

- Nem vagyunk együtt. Haladjunk. Sum, felelsz vagy mersz?

- Felelek

- Mikor leszek keresztanya?

- Még nem tudom.- még jó néhány kört le játszottunk, majd mentünk aludni. Személy szerint az este utolsó része kiesett, mert a társaság egy részét józanul nem tudom elviselni.

Reggel két dolog tűnt fel, az egyik az, hogy valakin fekszek, a másik az, hogy rohadtul fáj a fejem. Dominicon feküdtem. Szerencsére ruha volt mindkettőnkön. Ki kászálódtam az ágyból, majd lementem a konyhába. Lent már ott volt Sindy és Tim.

-Jó reggelt.- köszönt Tim, mikor meglátott.

-Jobbat – biccentettem. Az egyik konyhaszekrényből elővettem a fájdalomcsillapítót, majd egyet be vettem belőle, egyet pedig ki tettem, hogy felviszem Dominicnak.

-Este jól kiütötted magad – jegyezte meg nevetve drága bátyám.

-Azokat a barmokat másképp nem lehet elviselni. Amúgy szia, Ashley vagyok, ennek a baromnak a húga – mutatkoztam be Sindynek, mert először találkozunk élőben. Éljen az első benyomás.

-Sindy – mutatkozott be ő is.

Maffiába szeretveWhere stories live. Discover now