-Hogy nem mondott neki semmit és úgymond megvédett.
-Nincs mit köszönni, amúgy meg nyugodtan tegezz, nem vagyok olyan öreg. Hány éves vagy?
-Rendben. Holnap leszek 20.
-Majdnem 3 év van köztünk akkor, mert én 15én leszek23. Mióta dolgozol itt?
-Fél éve nagyjából.
-Ezen az emeleten csak te vagy? –kérdeztem, mert nem nagyon láttam másokat.
-Nem, rajtam kívül még 2en vannak itt. Ott a kétbarna ajtó mögött. –mutatott a folyosó felé. –És miért vagy ilyen kedves velem?
- Ilyen a természetem –vontam meg a vállam. Még egy ideig beszélgettünk, mikor megcsörrent a telefonom.
-Mondjad –vettem fel.
-Megtaláltad a mosdót?
-Aha, csak leültem még beszélgetni.
-Meg sem lepődök. Akkor várj meg ott lenn, bő 15perc és megyek. –hallatszott, hogy mosolyog.
-Jó, max eltűnök addig. –mosolyodtam el.
-Abban az esetben itt maradsz, mert rohadt nagy az épület és nem járnám be.
-Kedves vagy –nevettem
–Itt leszek egy emelettel lejjebb.
-Gondoltam. Fog jönni a bátyám, majd küldjétek fel.Lehet, hogy már nem emlékszik merre van az iroda, így ha kérdi kisérd fel.
-Jó.
-Köszönöm.
-Nincs mit. –tettem le a telefont. Néhány perc múlva egy Dominicra eléggé hasonlító férfijelent meg.
-Dominic fenn vár –mondtam mielőtt bármit is mondhatott volna.
-Talán főnök, nem?
-Nekem nem.
-Túl nagy a szád. Hol van az irodája? –felálltam,majd elindultam felfelé.-Erre –mondtam, mikor láttam, hogy nem követ.Elindult utánam. Benyitottam, majd beléptünk.
-Megnevelhetnéd az alkalmazottjaidat. –ült le.
-Miért?
-Miért a neveden szólítanak? –nézett rám.
-Nem vagyok az alkalmazottja. –sétáltam oda Dominichoz.
-Ő a barátnőm –egészítette ki a mondatom, s átölelte a derekam.
-Itt van a csomag?
-Elméletben estére itt lesz, ha nem akkor megyünk érte.
-Megint ő?
-Igen, megint George próbál szórakozni, de enyhén szólva rá baszott.
-Nem küldenéd ki? –nézett rám.
-Tud mindent, úgyhogy fölösleges.
-De akkor nagy veszélyben van, ha tud bármit is.
-Tisztába vagyok vele. Kézben tartok mindent. Itt vannak a papírok –adta át neki az asztalon lévő kupacot.
-A szokásos profi munka, full hitelesnek tűnik.–tette vissza az asztalra. –Holnap gyertek át vacsorázni. Jönnek apáék is.
-Rendben, hányra?
-20:00?
-Ott leszünk, bár lehet, hogy késünk pár percet.
-Azon csodálkoznák, hogyha nem késnél családi eseményekről.Amúgy ki az a csinos recepciós vagy mi az?
-Hagyd már az alkalmazottjaimat, tudod milyen nehéz újat találni azok helyet, akiket tönkre tettél idegileg? Meg amúgy is, feleséged és gyereked van.
-Tudod, hogy csak érdekházasság.
-Felőlem azt csinálsz, amit akarsz, csak ne az énalkalmazottjaimból vadász magadnak szeretőt
.-Na, megyek, mert ha nem érek pontosan oda a szépségszalon elé, akkor egész úton a hülye hisztijét kellesz hallgatnom.
-Jó, szia –ment el a férfi.
-Azt hittem, hogy már megint Alizzal van gond.
-Nem, hanem feljött én meg rögtön mondtam, hogy Dominic fenn vár, erre mondja, hogy nem inkább a főnök? Mondom nekem nem.
-Legalább nem szólt be. Egyszer volt nálam állásinterjún egy fiatal nő, drága bátyám meg be jött, és ahogy meg látta, az volt az elsőkérdése, hogy „megint új kurvád van?"
-Lehet, hogyha nem indulok fel, akkor tőlem is megkérdi.
-Na, menjünk. Aztán meg felnőttesen menjünk le a játszótérre.
-Jó ötlet. Mehetünk egyenest a játszótérre, majd utána haza. Mit szólsz?
-Nekem jó –indultunk lefelé. Lifttel mentünk le,mert 5 emeletet kicsit nehéz lett volna lépcsőzni, főleg magassarkúban. Hamarodaértünk a játszótérre, ahol csak egy nő volt egy kislánnyal. Ahogy meglátta a lányDominicot, rögtön elkezdett felé szaladni.
-Domiiii –ugrott rögtön a nyakába.
-szia manó, hát ti?-kérdezte, miközben felvette az ölébe.
-szia -ölelte meg a nő.
-Nem is mondtad, hogy jösztök –mondta Dominic.
-Viktor az egész családot összehívta holnap vacsira,gondolom valami van.
-Amúgy ő barátnőm, Ashley –fordult felém
-Örvendek, én Casie vagyok, az unoka húga.–nyújtotta felém a kezét.
-szintúgy –fogtam vele kezet.
-Ő pedig Lizzy, a lányom –vette el Dominictól.Nagyjából 3-4 éves lehet.
-Nagyon aranyos kislány.–tényleg tündéri volt és gyönyörű, akárcsak az anyja. Kék szemei és világosbarna haja egy az egyben olyan volt, mint Casieé.
-Köszönjük –mosolygott.
-Megyünk csúzdázni? –kérdezte Lizzy csillogó szemekkel, majd leszállt az édesanyja öléből. -Mindjárt, most Domival beszélek, jó? –nézett a lányára. A kislány picit szomorkásan bólintott.
-Jössz velem? –kérdeztem a kis Lizzytől. Az anyukájára nézett engedély kérően, majd miután az anyja bólintással jelezte,hogy jöhet egy hatalmas mosollyal fogta meg a kezem. Először elmentünk a csúzdához,majd a forgóhintára ültünk fel, majd a rendes hintára. Ezek után a mászókakövetkezett. A végére úgy elfáradt, hogy mikor felvettem, majdnem elaludt.Mikor visszaértünk Dominicékhoz Casie meglepetten nézett az ölemben alvó
YOU ARE READING
Maffiába szeretve
RomanceEz a történet egy lányról, név szerint Ashley Cooperről, szól, aki a férfiak elől megkeményítette a szívét, illetve Dominic Blackről, a maffiavezérről, aki megtöri a jeget. !FIGYELEM! Bár meg van nevezve Pest, mint élőhely, viszont nem egyezik a val...