csöppségre.
-Hogy tudtad így kifárasztani? –kérdezte
-Csak játszottunk és elfáradt. –vontam meg a vállam.
-Látom,szeretsz a gyerekekkel foglalkozni. Amúgy nemszokott Lizzy olyanokkal szóba állni, akiket nem ismer. Én szerintem szimpi vagy neki. –vette el tőlem a picit.
- A gyerekekkel játékosan kell beszélni, foglalkozniés akkor meg kedvelnek –nyújtóztam, mivel kicsit beállt a derekam.
-Talán valami óvónő vagy?
-Nem, csak néha bébiszitterkedtem. Amúgy nyomozószerű vagyok. –láttam, hogy oldalasan Dominicra nézett, aki egy bólintással jelezte számára,hogy tudja.
–Te mivel foglalkozol?
-Menyasszonyi ruhaszalonom van. –még egy kicsit beszélgettünk,majd Casiék hazaindultak, mivel nem bírta tartani a kicsit. Éretthuszonévesek módjára mi is leültünk hintázni egy kicsit. Hazamentünk, majd kitalálta, hogy öltözzek fel csinosan, mert megyünk valahova. Egy világoskék,majdnem bokáig érő koktélruhát választottam, melynek az egyik oldala majdnem a combomig fel volt vágva és volt egy kis dekoltázsa. A hajamat egy ízlésescopfba fogtam fel, majd sminkként egy kis szempillaspirált és egy matt vörösrúzst használtam. Mire elkészültem Dominic már lenn várt.
-Csodásan nézel ki –nézett végig rajtam.
-Köszönöm, te is jól nézel ki –akaratlan is megakadta szemem a felsőtestén, melyen szinte feszült a fekete ing és kiemelte az izmait. Egy elég szép étterembe mentünk. A teraszon foglalt helyen, ahol rajtunk kívül senki sem volt. A gyertyafény pedig még romantikusabbá tette.Leadtuk a rendelést, majd miután kihozták nekiálltunk a vacsorának. Mire ismét haza-értünk már kezdett sötétedni.
-Megyünk aludni? –kérdezte, ahogy beléptünk a házba.
-Menjünk, csak át öltözök meg lefürdök.
-Mehetek veled? –kérdezte vigyorogva.
-Talán legközelebb –kacsintottam rá, majd felmentem,elővettem a pizsamámat és bementem a fürdőbe. Gyorsan elkészültem, majd Dominickal felváltottuk egymást és befeküdtem az ágyba. Amíg ő is megfürdött,addig beszéltem Timmel. Befeküdt mellém, én pedig a mellkasára feküdtem. Ahogy átölelt az egyszerre adott megnyugvást és biztonságot. Álmomban sem gondolatam volna, hogy ilyenben lesz részem. Reggel az ébresztőmre keltem, ki másztam az ágyból, felvettem az edzős ruhámat, hagytam Dominicnak egy cetlit, majd elmentem futni. Egy óra alatt jól kifárasztottam magam, így hazaindultam. Út közben egy bolond majdnem elütött, így jól megdicsértem még az anyját is. Mikor hazaértem Dominic még aludt, így elővettem egy kényelmes macinacit és egy pólót, majd bementem a fürdőbe. Most a zuhany alá álltam be.Majdnem szívrohamot kaptam, mikor hátulról átölelt az a bolond.
-Egy ne ijesztgess, kettő mit keresel itt? Nem kaptál rá engedélyt –igyekeztem a kezemmel eltakarni a testem.
-Azt mondta, hogy legközelebb jöhetek és legközelebb van –búgta a fülembe. Libabőrös lettem az érintéseitől, sőt szinte perzselt,ahogy hozzám ért. –Ha nem szeretnéd, most szólj.
-És ha szeretném –sóhajtottam fel, ahogy hozzám simult.A nyakamat néhol megszívta, ami miatt kisebb sóhajok hagyták el az ajkaimat.Elzárta a vizet, felkapott az ölébe, majd kivitt és letett az ágyba.
Rajta feküdve hallgatom a szívdobogását. Ahogy ígérte vigyázott rám. Nem hittem volna, hogy valaha közel engedek magamhoz valakit, de ő minden tekintetben megtörte a jeget.
-Min gondolkodsz ennyire? –kérdezte.
-Nem fontos.
-Minden fontos.
-Arról, hogy miattad nem 40 csigával öregszem meg–nevettem el magam.
-40 macskáról hallottam már, de csigáról még nem–röhögött ő is.
-Nem kell annyit etetni őket.
- Szeretlek –szorított magához jobban. Boldogsággal töltött el már csak az érzés is, hogy van egy párom, akinek fontos vagyok, szeret.
-Én is szeretlek.
Ma van 1,5 hónapja, hogy együtt vagyunk, így gondoltam meglepem egy romantikus vacsorával.Viszont már elég régóta késik, úgyhogy bementem a patikába vásárlás közben és vettem két terhességi tesztet. Hazaérve rögtön megcsináltam őket. Örömkönnyek gyűltek a szemembe, mikor mind a két teszt pozitív lett. Gondoltam, hogy felhívom és elmondom neki, de ezt inkább személyesen szeretném. Először elmondom Domnak, majd aztán a többieknek. Boldogan beletettem a táskámba a két pozitív tesztet, felvettem a telefonomat, majd elindultam kifelé. Mikor át akartam kelni az úton hitelen a semmiből egy autó száguldott nekem, jó gyorsan. Mielőtt a sötétség elnyelt még láttam Alizt nevetni, akivel időközben elég jóba lettem. Homályosan láttam, ahogy át adott az autóból kiszállóférfinek egy köteg pénzt, majd a sötétség rabja lettem.
I.kötet vége
YOU ARE READING
Maffiába szeretve
RomanceEz a történet egy lányról, név szerint Ashley Cooperről, szól, aki a férfiak elől megkeményítette a szívét, illetve Dominic Blackről, a maffiavezérről, aki megtöri a jeget. !FIGYELEM! Bár meg van nevezve Pest, mint élőhely, viszont nem egyezik a val...