14. Búcsú

14 1 0
                                    


Akane-nak már komolyan bűntudata volt, hogy annyiszor zargatja Amateraszu-t. A Kaito-ékkal folytatott beszélgetés után ismét meditálni kezdett, és újra a kerti pavilonban találta magát a kardja szelleme mellett.

Amateraszu egyáltalán nem tűnt meglepettnek, sem mérgesnek.

- Üdvözöllek Akane! – mondta mosolyogva.

- Szia! Meg kellene találnom valamit. Valami... fontosat.

- Esetleg elmondod, hogy mi az?

Akane nagyot sóhajtott. Halkabbra fogta a hangját, mintha attól félne, hogy Kame meghallhatja, amit mond.

- Kaito-ék szerint egy nagyhatalmú tárgy... Palotakulcsnak hívják és azt mondták, hogy felismerem, ha megtalálom.

Amateraszu lassan bólintott.

- Azt gondoltam... hogy te tudod, hogy hol lehet. Mivel... te is a lelkemben vagy. Érted. – magyarázta esetlenül Akane.

- Tudom, hogy hol találod. De hiába.

- Ezt meg hogy érted?

- Nem lennél képes használni.

- Én nem akarom használni. Csak el akarom rejteni valaki más elől, hogy ő ne használhassa.

- Ha azt akarod, hogy az a nő ne szerezze meg, akkor az egyetlen, amit tehetsz, hogy erősebbé válsz. Olyan erőssé, hogy le tudd őt győzni, ha megtámadna.

Ezek után Akane hirtelen újra a szobájában találta magát, mintha Amateraszu küldte volna vissza azzal, hogy „bocsi, többet nem mondhatok".

A két halálisten kíváncsian, várakozón nézett rá.

Akane felsóhajtott.

- Amateraszu szerint edzenem kell.


Az este hátralévő részében Akane egy szemhunyásnyit sem aludt. A két halálistennel végig arról beszélgettek, hogy mi legyen a következő lépésük. Alaposan mérlegelték, hogy mit szólna a főkapitány, ha Kaito hazaállítana azzal, hogy a helyettes halálistent, akinek illegálisan adott a saját erejéből, még erősebbé kellene tenni és felhozni a bankai szintre, mert nála van egy Palotakulcs, amire Kame – aki a jelek szerint még életben van és sötét terveket szövöget – vadászik.

- Mi az a bankai? – kérdezte Akane.

Kaito mélyet sóhajtott.

- Már beszéltem róla neked. Az a shikai utáni szint. A kardod legerősebb formája.

- Szuper! Hogy lehet elérni?

- Tíz év kemény edzéssel.

A válasz lehervasztotta Akane mosolyát.

- Addig meg reménykedjek, hogy Kame nem talál rám? Mikor egyszer már sikerült neki megtalálnia az apámat?

- Nem biztos, hogy neked tíz év fog kelleni. – szólt közbe Hanako, aki az állát fogva gondolkodott. – Már korábban is észrevettem, hogy nagyon gyorsan fejlődsz. Sokkal gyorsabban, mint egy átlag akadémiai diák. Talán a bankai-ra sem kell annyit várnod. Viszont megfelelő edzőpályára lesz szükséged. – Jelentőségteljesen Kaito-ra nézett. – Ami az Élők Világában tudtommal nincs.

- Meglátom, mit tehetek – sóhajtott fel a harmadiktiszt.

- Te ilyen befolyásos vagy a Lelkek Világában? – kérdezte Akane. Már korábban is észrevette, hogy bár Kaito és Hanako jól kijönnek, van köztük egyfajta alárendelt-beosztott viszony és Hanako egyszer említette, hogy Kaito harmadiktiszt. Ami azt jelenti, hogy... magas rangú halálisten?

Akane, a helyettes halálisten - Bleach fanfictionWhere stories live. Discover now