-14-

139 20 21
                                    

Merhaba sevgili okurlarım!

Yeni bölüm geldi ama geç geldi farkındayım, sınavlarım olduğu için yazamadım kusura bakmayın:)

Oy sınırı; 5 OY 10 yorum

İyi okumalar...

Parkta Barış'la konuştuktan sonra Barış'ın "seni ablamla tanıştırmak istiyorum" demesiyle arabaya binmiş ve Beyza ablanın evine gidiyorduk.

"Barış ama böyle olmadı ki haber vermeden alel acele gidiyoruz." Barış bana yandan küçük bir bakış atarak yola döndü. "Ne yapsaydık Bahar'ım 10 gün öncesinden haber mi verseydik?" Kafamı sallayıp kollarımı birleştirdim. "Yani ne bileyim belki ablan benimle tanışmak istemez." Barış kafasını iki yana sallayarak arabayı durdurdu. "Olur mu öyle şey hem ablam benim kimi sevdiğim kızı tanımak istiyordu. Böylelikle tanışmış olursunuz."

Yanaklarım Barış'ın sözleriyle kızarınca kafamı eğdim. Barış'ın da sesi kesilmişti.

Hemen yanımdahissettiğim hareketlilikle başımı çevirdim.

Sanırım gelmiştik.

Vazgeçsek olmaz mı???

Maalesef geldik bile...

Ama ben korkuyorum!

Bende.

Bence kaçalım!

Olmaz hem Barış bana güvenip beni ablasıyla tanıştırmaya getirmiş şimdi gitmek olmaz.

Ama-

Olmaz dediysem olmaz. Bitmiştir!

Bismillahirrahmanirrahim...

Benim bakıp açılınca kafamı kaldırmadan çıktım arabadan. Kafamı kaldıramıyordum çünkü utanıyordum.

"Şey i-istersen vazgeçebiliriz?"

Bencede vazgeçelim!

"Hayır buraya kadar geldik vazgeçmek olmaz."

Barış sessizce onayladı beni ve karşımızda duran eve doğru ilerledi.

Başımı kaldırıp evi incelemeye başladım.

Gri renkle boyanmış kocaman bir bahçeye sahip iki katlı çok şirin bir evdi burası. Bahçenin etrafı çitlerle çevriliydi. İçinde ise kocaman ağaçlar vardı. Önüme bakmadan yürüdüğüm için durmuş olan Barış'a hafifçe çarpmıştım. "Ay kusura bakma önüme bakmadan yürüdüğüm için fark etmemiştim durduğunu." Barış zili çaldıktan sonra arkasına dönüp yüzüme bakmadan konuştu. "Sorun değil. Birde ablam fazla heyecanlı biri seni sıkarsa bana söylemen yeterli." Kafamı salladım ve kapının açılmasını bekledim.

Bakalım Beyza abla ile anlaşabilecek miyiz?

Evet bölüm bitti.
Fikirlerinizi alayım...

Oy sınırı geçildiğinde yeni bölümü atacağım :)

Diğer bölümde görüşelim...

En güzele emanetsiniz... ❤

UmudumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin