-20-

56 12 21
                                    

Selam...

Oy sınırı; 10 oy 20 yorum 

İyi okumalar...


Uzun otobüs yolculuğundan sonra sabah olmuş ve uyanmıştım. Aslında pek uyuyabildiğim de söylenemezdi. Yolculuk sona erdiğinde bavulumu alıp bir kafeye gittim. aklım günlükte olsa da yaşamak için çabalamalıydım ve şimdilik o olayı okumamış gibi yapacaktım. Buna mecburdum. Elimdeki paraya uygun kiralık daire aramaya başladım ama buradaki 1+1 daireler bile fahiş fiyata veriliyordu. Çareyi ev arkadaşı arayan kişilerde buldum. Uzun sürmüştü ama bulmuştum işte. Elimdeki adrese doğru yola çıktım. 


Bir elimde çanta ve telefon varken diğer elimde bavul vardı. Bakışlarımı etrafta hiç gezdirmeden telefona odaklanmıştım. Yorgundum. Etraf kalabalıktı. İnsanlar omzuma çarpıp duruyor, özür dilemeden yola devam ediyordu. Telefonumu kapatmadan aşağa eğdim an biri kolumdaki çantayı çekip aldı. Yaşadığım şoku kenara bırakıp hırsızın peşinden koşmaya başladım. " İmdat, yardım edin! Çantamı çaldı. " Bir yandan bağırıp bir yandan elimdeki bavulla koşmaya çalıştım. İnsanlara çarpa çarpa koştum. Bağırıp yardım istememe rağmen kimse dönüp yüzüme bile bakmadı. Hırsız sola dönünce koşarak ona yetişmeye çalıştım. Sola döndüğümde etrafımda hiç kimse yoktu. 


Hırsız ve ben vardık sadece. Ve burası çıkmaz sokaktı. " Çantamı bırak. " Sırıtarak yüzüme baktı. " Benimle bir gece geçirirsen neden olmasın güzellik. " Sözleri kızarmama ve sinirlenmeme sebep olsa da belli etmedim ve çenemi havaya kaldırdım. " Hemen şimdi çantamı bırakmaz ve buradan gitmezsen seni polise şikayet edeceğim. " Bırakmasa da edecektim ama onun bunu bilmesine gerek yoktu. Sözlerime karşılık kocaman ve iğrenç bir kahkaha attı. " Yapma ya, çok korktum. " Bana doğru bir adım attığında geriye doğru bir adım attım refleks olarak. " Ay, yoksa benden korkuyor musun? " dedi dalga geçer gibi. 


" Onu boşver ve kendi canının derdine düş bence. " Duyduğum sesle omzumun üstünden arkama baktım. Uzun, yapılı ve takım elbiseli adam ellerini cebine koymuş hırsıza bakıyordu. " Sen kimsin lan? " Sesi titremiş ve geriye doğru bir adım atmıştı. " Çantayı hanımefendiye ver. " Sert ve kendinden emin tavrı karşısında hırsız ters ters yüzüme baktı. " Sana n'oluyor lan, karıya gösteriş olsun diye mi geldin? " Takım elbiseli adam, sarı parlak kedi gözlerini kısrak bana doğru yürüdü ve beni arkasına aldı. Bu arada benimle hiç göz teması kurmamıştı. Kedi gözlü, hırsıza doğru yürüyüp yüzüne sert bir yumruk attı. Duyduğum ses adamın kırılan burnundan gelmişti sanırım. Adam bir daha yumruk atınca hırsız karşılık vermek istese de başarısız oldu. Yüzüne ardarda yediği yumruklardan sersemlemişti. Ayakta durmaya gücü kalmamış gibi kendini yere attı. 


Adam son bir yumruk daha attıktan sonra yerdeki çantamı alıp yanıma geldi. " İyi misiniz? " Şok içinde adamın yüzüne bakmaya devam ettim. Konuşmayı unutmuştum adeta. Bu adam çok güzeldi. Hemde çok güzeldi. Yakışıklı demek onun yanında az kalırdı. Kemikli ve kısa kesilmiş sakalları yüzünde çok güzel duruyordu. Alnına dökülmüş saçları onu genç gösteriyordu. Kedi gözleri parlıyordu sanki. Boyum kısa olmamasına rağmen onun yanında kısa kalıyordum. " Size diyorum? " Tok ve sert sesi beni kendime getirmişti.


 " Ah, teşekkür ederim yardımınız için. " Yüzüme ufak bir bakış atıp telefonunu çıkardı. Bir iki tuşa basıp kulağına götürdü. Tek çalışta açılan telefonla " Ali konum atıyorum. Buraya gel. "diyerek karşı tarafın konuşmasına izin vermeden kapattı. Adam çantamı bana uzatınca gülümseyerek aldım ve son defa adama bakmadan arkamı döndüm. İçimdeki bir ses dönüp bakmamı söylese de bakmadım. Bakamadım. Bavulumu alıp hızla oradan uzaklaştım... 

••• 

Ve bitti!!!!!


Yorum sınırı hızla geçilsin diye size birkaç soru soracağım. ( O kadar da iyi bir yazarım msjsjdjsjsj ) 


Bölüm nasıldı? 


Bölümün gidişatı hakkında düşünceleriniz ne? 


Gizemli kedi gözlü kahramanımızın ismi ne olsun? ( İsim önerisi alayımmm ) 


Bahar'a bundan sonrası için önerileriniz var mı/ varsa ne? 


Sormak istediğiniz sorular varsa buraya alayım... 


Kitabın okunması var ama oy ve yorum sayısı çok az ya :'( bu beni üzüyor. Ben yorumlarınızı okumayı çok seviyorum lütfen yorum yazmayı unutmayın... 


Sizi seviyorumm! (っ˘з(˘⌣˘ )


Allah'a emanetsiniz. ❣️








Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UmudumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin