💀البارت السادس💀

97 8 6
                                    


ليضحك هيثم بشكل مرعب: اه احنه هنهزر ولا ايه يا ياسين هو انااا هخليك تلحق تشوف نتيجة التجربة دي؟! ولا هخاف ع ليلى تتعب بعد كده؟ لاااااا ده كااان زمااان يا سااافلييين قبللل ماااا اعرف اشتغالتكممم لياااا .... انته مش هتتهنا يوم واحد بعد كده يا ياسين......

ليقول هو اخر جملته ويرفع ذلك السلاح ويوجه نحو ليلى ويضغط الزناد دون ان يرف له جفن .....

لم يعي كلا من ياسين وليلى ما حصل ..

إلا بعد ان رفعت ليلى كفها الملطخ بالدماء تعاينها  بعد امسكت معدتها ليشحب لون وجهها تدريجيا وتقلب مقلتيها و يهوي جسدها للخلف دون روح...

ليصرخ ياسين بأسمها برعب ويركض بأتجاهها بجنون لكن قبل ان تصل يده لتلك الجثه الهامده ... صاح بألم من تلك الرصاصه التي اصابت رسغه

هيثم بجمود تحول تدريجياً لصياح: متحاولش حتى يا ياسين من دلوقتي تتعود على المنظر الجثث انااااا هدفن عيلة السويدي كلهااااا تحت التراااب واحد ورا التانيي واخلص العالم منكم يا اقذررر خلق الله ....

لتعلوو ضحكته الهستيريه ... وهو يرفع هاتفه ويصيح بأحد رجاله: تعالووو نظفوووو المكاان

ياسين وهو يكبح ألمه الرهيب: انتهه مش بنيي ااادممم.. انتهههه عملللت كددههه اززززاااي انته  انتههه قتلتتت بششرررر قتلت مراااتككككك و أم ابنك !!!!!!!!!

لينزل هيثم الى مستواه ويهمس امامه ببرود: ما انت كنت بتقتلها كل يوم طول السنتيين الي فاتو عكسي انا.. انا ريحتها !

ولا هو حلال عليك حرام عليا ..  ياسين.. انا هقتل عيلتك كلهاا ..كل سنتيين هتسمع خبر حد فيهم! ده عهددد عليااااا فاااهمممم عهد علياااا اني امسححح اسم عيلتكم من ع وشش الارض......!!!

.
.
.
- ومن يومها وبدأت مجزرة عيلة السويدي .. اولهم كانت ياسمين جدتكم -ادم وياسمين- وبعدها جدكم الاكبر.. وبعده اخو ياسين الي هم عيلة امك يا ياسمين بس والدتك هدى نجت من الي حصل وحلفت الانتقام.. ووالدك كان بيساعدها ويحميها..

مع السنين هيثم تعب اوي وهو لسه منفذش وعدو .. فكان عايز حد يكمل وملقاش غير امجد حفيده والي كان لازم يزرع في قلبه كره عيلة السويدي وحكالو على الي عمله ياسين من سنين وعلشان يقوي الكره ده راح هيثم قاتل والدت امجد زوجة اياد وخلاه يفتكر ان القاتل هو مراد كان الكلام ده بعد ولادتك بأسبوع يا ياسمين ووقتها كان الدور وصل ليكم..

يومها اياد جانا ووشو مخطوف وكان معاه رامي.. وطلب يفضل هنا من غير ما يعرف مكانه لا ياسين ولا هيثم .. وراح بسرعه ومقالش غير انه مقدرش ينقذ حياة صاحبو... وبعدها .. مراد وهدى ماتو فحادث واحد وكنا مفكرين ان ياسمين ام الشهرين ماتت في الحادث مع اهلها ورامي هو الوحيد الي نجا من الي حصل... بس ياسين بعد ما وصله الخبر خد مارينا والدت ادم ومشي على مكان محدش يعرفله طريق.... بس بعد الي حصل الايام دي عرفنا ان امجد خلاص رجع ياخد حق والدته ويكمل مسيرة جده ... هي دي الحكايه...

وشاء ان تحمينيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن