ɢᴜ ᴊᴜɴ ᴍɪ ᴇs ʟᴀ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ ᴍᴇɴᴏʀ ᴅᴇ ɢᴜ ᴊᴜɴ ᴘʏᴏ, sɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀ ᴍás ᴊᴏᴠᴇɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴛʀᴇs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs. ᴅᴇsᴅᴇ ᴘᴇǫᴜᴇñᴀ, ʜᴀ ᴅɪsғʀᴜᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ʀᴇʟᴀᴄɪóɴ ᴄᴇʀᴄᴀɴᴀ ʏ ᴀғᴇᴄᴛᴜᴏsᴀ ᴄᴏɴ sᴜs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs. ᴄᴜʀɪᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇʟʟᴀ ᴇs ʟᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴇᴊᴏʀ ʀᴇʟᴀᴄɪóɴ ᴛɪᴇɴᴇ ᴄᴏɴ sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ, ᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ "ʟᴀ ʙʀᴜᴊᴀ". ᴇsᴛᴇ ᴀᴘᴏᴅᴏ ɴᴏ ᴇs ᴜɴ ɪᴍᴘᴇᴅɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ᴄᴀʀɪñᴏ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟ ǫᴜᴇ sɪᴇɴᴛᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴊᴜɴ ᴍɪ, ᴘᴜᴇs ʟᴀ ɴɪñᴀ ʟᴇ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴀ ᴀ sí ᴍɪsᴍᴀ ᴇɴ sᴜ ᴊᴜᴠᴇɴᴛᴜᴅ.
ᴊᴜɴ ᴍɪ ᴘᴏsᴇᴇ ᴜɴᴀ ʙᴇʟʟᴇᴢᴀ ᴅᴇsᴛᴀᴄᴀʙʟᴇ: sᴜ ʟᴀʀɢᴏ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ ᴄᴀsᴛᴀñᴏ, sᴜs ᴏᴊᴏs ᴄᴏʟᴏʀ ᴍɪᴇʟ ʏ sᴜ ᴘɪᴇʟ ᴘáʟɪᴅᴀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴠɪᴇʀᴛᴇɴ ᴇɴ ʟᴀ ᴍás ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ʏ "ʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛᴀ" ᴇɴᴛʀᴇ sᴜs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs. ᴄᴏɴ ᴅᴏs ᴀñᴏs ᴍᴇɴᴏs ǫᴜᴇ ᴊᴜɴ ᴘʏᴏ ʏ ʟᴏs ᴍɪᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴇ ғ𝟺, sᴜ ɪɴᴛᴇʟɪɢᴇɴᴄɪᴀ ᴇxᴄᴇᴘᴄɪᴏɴᴀʟ ʟᴇ ʜᴀ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪᴅᴏ ᴀᴠᴀɴᴢᴀʀ ʀáᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ sᴜs ᴇsᴛᴜᴅɪᴏs, ʟʟᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴀʟ úʟᴛɪᴍᴏ ᴀñᴏ ᴅᴇ sᴇᴄᴜɴᴅᴀʀɪᴀ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ. ᴇsᴛᴏ ʜᴀ ʟʟᴇɴᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴏʀɢᴜʟʟᴏ ᴀ sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ.
ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴏs sɪᴇᴛᴇ ᴀñᴏs, ᴊᴜɴ ᴍɪ ʜᴀ ᴘʀᴀᴄᴛɪᴄᴀᴅᴏ ʙᴀɪʟᴇ ᴜʀʙᴀɴᴏ ʏ ᴅᴀɴᴢᴀ ᴀʀᴛísᴛɪᴄᴀ. ᴀ ʟᴏs ᴅɪᴇᴢ ᴀñᴏs ᴄᴏᴍᴇɴᴢó ᴀ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀʀ sᴜ ᴠᴏᴢ ʏ ᴀ ʟᴏs ᴏɴᴄᴇ, sᴜ ʀᴀᴘ. ᴀ ʟᴏs ᴛʀᴇᴄᴇ, ʀᴇᴀʟɪᴢó ᴜɴᴀ ᴀᴜᴅɪᴄɪóɴ ᴘᴀʀᴀ ʏɢ ᴇɴᴛᴇʀᴛᴀɪɴᴍᴇɴᴛ ʏ ғᴜᴇ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀᴅᴀ. ᴀᴜɴǫᴜᴇ sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ ɪɴɪᴄɪᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴇsᴛᴜᴠᴏ ᴅᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴀ ᴅᴇᴄɪsɪóɴ, ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴠɪᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴛᴀʟᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ʜɪᴊᴀ ᴜɴᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ ᴘᴀʀᴀ ᴘʀᴏᴍᴏᴄɪᴏɴᴀʀ ʟᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ.
ᴀ ʟᴏs ᴅᴏᴄᴇ ᴀñᴏs, ᴊᴜɴ ᴍɪ ᴄᴏᴍᴇɴᴢó ᴜɴᴀ ʀᴇʟᴀᴄɪóɴ ᴄᴏɴ ʏᴏᴏɴ ᴊɪ ʜᴏᴏ. sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ᴛʀᴀs sᴇʀ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀᴅᴀ ᴇɴ ʏɢ ᴇɴᴛᴇʀᴛᴀɪɴᴍᴇɴᴛ, sᴜ ʀᴇʟᴀᴄɪóɴ sᴜғʀɪó ᴜɴ ᴅɪsᴛᴀɴᴄɪᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ, ᴍᴀɴᴛᴇɴɪéɴᴅᴏsᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴅɪsᴛᴀɴᴛᴇ.
ᴀ ʟᴏs ǫᴜɪɴᴄᴇ ᴀñᴏs, ᴊᴜɴ ᴍɪ ᴅᴇʙᴜᴛó ᴇɴ ᴜɴ ɢʀᴜᴘᴏ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ ʙʀɪɢʜᴛ ʟɪɢʜᴛs, ᴄᴏᴍᴘᴜᴇsᴛᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴜᴀᴛʀᴏ ɪɴᴛᴇɢʀᴀɴᴛᴇs ғᴇᴍᴇɴɪɴᴀs. ᴅᴇsᴅᴇ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴅᴇʙᴜᴛ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴄᴀɴᴄɪóɴ "ғᴏʀᴇᴠᴇʀ ʏᴏᴜɴɢ", ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀʀᴏɴ ᴀ ɢᴀɴᴀʀ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀɪᴅᴀᴅ. ʟᴏs ᴀᴍɪɢᴏs ᴅᴇ ᴊᴜɴ ᴍɪ, ʟᴏs ᴍɪᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴇ ғ𝟺, sᴇ ᴇɴᴛᴇʀᴀʀᴏɴ ʏ ʟᴀ ᴀʟᴀʙᴀʀᴏɴ ᴘᴏʀ sᴜ ʟᴏɢʀᴏ.
ᴇʟ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ ᴅᴇ ᴊᴜɴ ᴍɪ ᴇɴ ʟᴀ ɪɴᴅᴜsᴛʀɪᴀ ᴍᴜsɪᴄᴀʟ ᴇs ɪɴᴛᴇɴsᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴀ sᴜs ᴅɪᴇᴄɪᴏᴄʜᴏ ᴀñᴏs sᴇ ʜᴀ ᴄᴏɴsᴏʟɪᴅᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ᴅᴇ ʟᴀs ɪᴅᴏʟs ᴍás ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀs. sᴜ ɢʀᴜᴘᴏ ʜᴀ ʀᴏᴛᴏ ʀéᴄᴏʀᴅs ʏ sᴇ ʜᴀ ᴘᴏsɪᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ɴúᴍᴇʀᴏ ᴜɴᴏ ᴇɴ ʟᴀ ɪɴᴅᴜsᴛʀɪᴀ ᴅᴇʟ ᴋ-ᴘᴏᴘ. ᴄᴀᴅᴀ ɪɴᴛᴇɢʀᴀɴᴛᴇ ʜᴀ ʟᴀɴᴢᴀᴅᴏ sᴇɴᴄɪʟʟᴏs ᴇɴ sᴏʟɪᴛᴀʀɪᴏ, ᴀᴜᴍᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴀúɴ ᴍás sᴜ ғᴀᴍᴀ.
ʙʀɪɢʜᴛ ʟɪɢʜᴛs ᴇsᴛá ғᴏʀᴍᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴊɪᴡᴏᴏ (𝟸𝟷 ᴀñᴏs), ʟᴇᴇʀɪ (𝟸𝟶 ᴀñᴏs), ᴍɪʟʟɪᴇ (𝟸𝟶 ᴀñᴏs) ʏ ᴊᴜɴ ᴍɪ (𝟷𝟾 ᴀñᴏs). ᴅᴇsᴅᴇ ᴘᴇǫᴜᴇñᴀ, ᴊᴜɴ ᴍɪ ʜᴀ sɪᴅᴏ ᴀᴍɪɢᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴍɪᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴇ ғ𝟺, ǫᴜɪᴇɴᴇs ʟᴀ ʜᴀɴ ᴀᴅᴏʀᴀᴅᴏ ʏ ᴘʀᴏᴛᴇɢɪᴅᴏ ɪɴᴄᴏɴᴅɪᴄɪᴏɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ.
ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴏᴄᴇ ᴀñᴏs, ᴊᴜɴ ᴍɪ sᴜғʀᴇ ᴅᴇ ᴀɴsɪᴇᴅᴀᴅ ʏ ᴀᴛᴀǫᴜᴇs ᴅᴇ ᴘáɴɪᴄᴏ. sᴜs ᴀᴍɪɢᴏs ᴅᴇ ғ𝟺 sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʜᴀɴ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴀ sᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴘᴏʏᴀʀʟᴀ ᴇɴ ʟᴏs ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴅɪғíᴄɪʟᴇs.
¿ǫᴜé sᴜᴄᴇᴅᴇʀá ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ɴᴜᴇᴠᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ʟʟᴇɢᴜᴇ ᴀʟ ɪɴsᴛɪᴛᴜᴛᴏ sʜɪɴᴡᴀ ʏ ᴘᴏɴɢᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ? ᴍás ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴀúɴ, ¿ǫᴜé ᴘᴀsᴀʀá sɪ ᴇsᴛᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀ ʟᴀ ʀᴜᴘᴛᴜʀᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴊɪ ʜᴏᴏ ʏ ᴊᴜɴ ᴍɪ?
¿ǫᴜɪᴇʀᴇs ᴅᴇsᴄᴜʙʀɪʀʟᴏ? ᴇɴᴛʀᴀ ᴇɴ ʟᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ʏ ᴄᴏɴᴏᴄᴇ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇñᴀ ғʟᴏʀ, ɢᴜ ᴊᴜɴ ᴍɪ.
ESTÁS LEYENDO
L̷a̷ ̷P̷e̷q̷u̷e̷ñ̷a̷ ̷F̷l̷o̷r̷ ̷ 𝐁𝐨𝐨𝐤 #𝟏 ʸᵒᵒⁿ ᴶⁱ ᴴᵒᵒ
De Todo𝑸𝒖é 𝒑𝒂𝒔𝒂𝒓í𝒂 𝒔𝒊 𝑼𝒏𝒂 𝒄𝒉𝒊𝒄𝒂 𝒏𝒖𝒆𝒗𝒂 𝒆𝒏𝒕𝒓𝒂 𝒂𝒍 𝑰𝒏𝒔𝒕𝒊𝒕𝒖𝒕𝒐 𝑺𝒉𝒊𝒏𝒘𝒂 𝒂 𝒑𝒐𝒏𝒆𝒓 𝒕𝒐𝒅𝒐 𝒅𝒆 𝒄𝒂𝒃𝒆𝒛𝒂? 𝒀 𝒎á𝒔 𝒊𝒎𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒏𝒕𝒆, 𝒒𝒖𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒂𝒓í𝒂 𝒔𝒊 𝒆𝒔𝒂 𝒄𝒉𝒊𝒄𝒂 𝒆𝒔 𝒍𝒂 𝒒𝒖𝒆 𝒐𝒄𝒂𝒔𝒊𝒐�...