Poszedł spać naprawdę późno, bo dość długo szukał informacji o tym całym Haruakim Sunsunie. Oczywiście nie o postaci z bajki, tylko o tym Haruakim Sunsunie, który miał jakiś związek z Dabim, więc był tym samym istotnym śladem dla niego.
W końcu jednak musiał iść spać. Uwielbiał długo sypiać, i dni, kiedy mógł iść spać wcześnie i wstawać późno, albo iść spać późno i wstawać jeszcze później, były wspaniałe, ale dla niego, jako bohatera, bardzo rzadkie, zwłaszcza obecnie. Ale tak czy inaczej, Hawks w końcu musiał iść spać, żeby przespać się chociaż kilka godzin.
Rankiem znowu bohater musiał zwlec się z łóżka cholernie wcześnie, i to nawet wcześniej niż zwykle, specjalnie po to, żeby po szybkim ogarnięciu się, mógł znowu poszukać informacji, które by mu się przydały. Napisał do kilku osób, w tym z policji, żeby otrzymać dostęp do informacji związanych z tamtą sprawą spalenia się szpitala, ale było jeszcze naprawdę wcześnie rano, toteż poświęcił ten czas na przekopywanie się przez multum artykułów o tej sprawie, licząc na to, że czegokolwiek więcej uda mi się dowiedzieć, ale niestety, nie doczytał niczego ponad to, co już dowiedział się dzień wcześniej wieczorem.
~*~
Hawks dostał wiadomość o przyznaniu mu dostępu do akt sprawy po około 2-3 godzinach, kiedy już zresztą sam zbierał się pomału do wyjścia. Tak więc późniejszym już rankiem tego samego dnia, koło ósmej, Hawks wyleciał ze swojego domu. Wstąpił po drodze po ulubioną kawę do ulubionej kawiarni. Zamówił ją na wynos, i koło 8:30 był już w swoim biurze. Jako najszybszy bohater w Japonii, mógł naprawdę poszczycić się niezłym timingiem.
Hawks z miejsca przypomniał swoim asystentom i pomocnikom, że żadnych spraw nie mają z nim łączyć i nie mają go niczym niepokoić, chyba że byłoby to ewentualnie coś pokroju końca świata. Nie spodziewał się jednak niczego w tym stylu, nie obawiał się też o kontakt z Komisją Bezpieczeństwa czy z Ligą Złoczyńców, poprzez Dabiego, bo z oboma tymi "instytucjami" mógł skontaktować się czy też odbierać od nich wiadomości osobiście, w prywatnym gabinecie albo nawet na prywatny numer. Wszystko w celu skrócenia czasu oczekiwania na reakcję w przypadku czegoś naprawdę ważnego, no a w przypadku poufnych spraw, jak niektóre zlecenia od Komisji Bezpieczeństwa (inwigilowanie Ligi Złoczyńców może być przykładem) bardzo pomocne było dostarczanie informacji bezpośrednio, żeby nie mieszać w to niepotrzebnie zbyt wielu postronnych osób. W ten sposób wszystko to bardzo sprawnie działało i Hawks był "zabezpieczony" w najważniejszych kwestiach z wszystkich możliwych stron.
Po przypomnieniu tego wszystkim swoim pomocnikom, asystentom czy sekretarkom najbliżej niego, Hawks zamknął się w swoim biurze, z resztką kawy i pączkiem z baru z najniższego piętra apartamentowca, który był siedzibą jego agencji bohaterskiej. Rozsiadł się nieco wygodniej za swoim biurkiem, włączył laptopa i zajął się czytaniem akt sprawy postępowania, które miało miejsce w związku ze spaleniem się prywatnego szpitala z dyrektorem pod postacią "kreskówkowego" Haruakiego Sunsuna. Hawks otrzymał wszystkie odpowiednie pliki i dostęp do nich, i wkrótce już zagłębił się w lekturze.
~*~
AKTA SPRAWY
Postępowanie wyjaśniające
Założono dnia: 21.03.2024
Ukończono dnia: 22.01. 2025
Hawks już zanotował sobie ten fakt w pamięci. Postępowania wyjaśniające w sprawach, w których raczej nie było nic podejrzanego, były prowadzone w zgodzie z obowiązującymi zasadami i standardami, jednak takie sprawy miały też to do siebie, że kiedy wszystko wyglądało całkiem dobrze, układało się jako-tako w całość i nie miało miejsca naprawdę nic niejasnego, to nie kopano specjalnie głębiej.
CZYTASZ
Uskrzydlona miłość spala mnie od środka [Hawks x Dabi]
FanficDwie zranione dusze. Każdy z nich do tej pory dystansował się od innych ludzi, od świata. Wokół siebie wznieśli obronne mury i nikogo nie dopuszczali blisko. Jednak gdy ta dwójka się spotyka, burzą nawzajem swoje obronne mury. Zaczyna się dziać coś...