13. SERKAN DEĞERLİ

3 2 0
                                    

Bayram öncesi yeni bir bölüme daha hoş geldiniz okurkuşlar. Şimdiden keyifli okumalar diler, hem de Bayramınızı en içten dileklerimde kutlarım. Umarım içinizdeki çocuğun gülümseyerek geçirdiği bir bayram geçirisiniz.♥ Lafı fazla uzatmadan sizleri bu güzel bölümü okumaya davet ediyorum.

Keyifli okumalar.♥

Bölüm Şarkısı: Combstead - Circles

13. SERKAN DEĞERLİ

"Bazı yaralarımı üfleyerek geçirebileceğimi zannediyordum. Meğerse içimi yakan da içimi soğutan da beni o canavara dönüştüren senmişsin."

13 Numara.

Basketbol formasının içindeyken o kadar çekici gözüküyordu ki gözlerimi bir an ondan alamıyordum. Nutkum tutulmuş, nefesim kesilmişti. Bana basketbol oynadığını veya okulun takımında kaptan pozisyonunda oynadığını bile anlatmayan bu çocuk zaman geçtikten beni şaşırtmaya devam ediyordu. O formanın içindeyken sırtındaki yara izlerinin gözükmemesi için dua etmiştim. Çünkü o yaralarını herkesten saklayıp, bir tek bana göstermişti. Zorla da olsa. Babasının iğrenç izleri hem bedenini hem de çocukluğunu kirletmişti. Bir de bugün öğrendiğim üvey kardeş meselesi ile birlikte bana her şeyini anlatsa bile meğerse onun hakkında hiçbir şey öğrenmemiş gibi hissediyordum.

"Maçı beşe yedi götürüyorlar." dedi Sena heyecanlı bir ses tonuyla. Her iki kardeşte birbirine rakipti ve anlam veremediğim bir şey vardı. Top Emir'e her defa geçmesinde Serkan onunla karşılaşmıyor diğer takım oyuncularının toplarına müdahale ediyordu. Özellikle Cem, Serkan'a pas attırmamak için önünde bir duvar gibi örülüyordu.

"Çekil şuradan!"

"Sana izin vermeyeceğim Değerli. Bu maç senle ikimiz arasında."

Maçı izlemeye devam ettim. Cem sürekli sırıtıyor Serkan ise öfkeyle ona bakıp, sıyrılmaya çalışıyordu. Ne uyuz bir çocuktu bu Cem!

"Cem sürekli Serkan'ı markaja alıyor." Tuğçe bu söylediği üzerine bana dönerek, "Şaşırdın değil mi onu böyle basketbol oynarken görmeyi?" Dediğinde kafamı olumlu bir şekilde sallayıp, izlemeye devam ettim.

"Ya önümden çekilirsin ya da seni ezerim çocuk!"

"Dene hadi!"

Aralarında tartışmaya devam ediyorlardı ki çok geçmeden Serkan, Cem'e omuz atıp yanından sıyrılarak geçti. Koçun bunu görmesi üzerine düdüğü bütün salona yankılandı ve ortalık bir an da yangın yerine döndü. Cem yanının üzerine yatar bir pozisyonda yerdeyken Cem'in takımındaki uzun boylu çocuklardan biri Serkan'nın karşısına dikildi.

"Ne demek oluyor bu? Bu yaptığın adamlığa yakışıyor mu?"

"Adamlığı senden öğrenecek değilim." Çocuğu eliyle hafifçe itip, tepki gösterdiğinde arkadaki çocuklar Serkan'ın üzerine yürümeye başladı. Bunu fark eden koç hızlıca aralarına girip, "Ne yapıyorsunuz siz! Hemen ayrılın!" diyerek uyardığında izleyicilerden bir kısmı salonda bağırmaya başladı.

"Adam haklı önünde duvar gibi duruyor!" dedi arkamızda oturan kızlardan biri. Koç iki tarafı sakinleştirmeye çalışırken bir yandan da halen bağırışlar devam ediyordu. Serkan ise üstüne yürüyen çocuklardan birinin karşılık üstüne yürümeye başladığın etraf daha da çok kızışmaya başladı. Cem yerde yatar vaziyetteydi. Emir ise Serkan'ın önüne geçip, konuşmaya çalıştığında Serkan bu sefer Emir'i itti. Bu tepkisi üzerine koç daha fazla dayanamayıp, "13 Numara oyun dışısın!" Bunu söylemesi üzerine Serkan koluna takmış olduğu kaptanlık bandanasını çıkarıp, yere attığında Cem hafifçe doğruldu ve pis bir sırıtışla.

UÇURUMDAKİ YALNIZLIK •BAŞLANGIÇ•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin