Ne zaman Aşık Olacaksın?

56 3 0
                                    

Efe'nin isteği üzerine üç gündür sadece mesajlaşıyorlardı. Açıkçası Sinan onun isteğini niye kabul ettiğini bilmiyordu ama onun istediği şeyleri yapmak için yoğun ve büyük bir istek duyuyordu içinde. Bu istek onun başına bela olacaktı buna emindi. Düşünceler eşliğinde yatağında uykuya dalmıştı. Ve Efe'yi de rüyasında ilk kez o gece görmüştü.

Efe'yi elinden tuttuğu gibi okulun erkekler tuvaletine sokmuştu. En sondaki kabine hızla girip Efe'yi de kendine çekmişti. Göğsü göğsüne çapınca hırıltılı bir nefes birikmişti karşındaki güzel yüzlü çocuğun yüzüne. Efe dudaklarına yapışınca mutlulukla mırıldanmıştı. Dudağına değen her dil darbesi ile tüm vücuduna bir ateş yayılıyor ve tüm vücudunu bir sarsıntı ele geçiriyordu. Daha önce böyle bir şey hissetmemişti ve bu his çok güzeldi. Tarifsiz bir histi.

Efe'nin dudakları boynunda dolaşırken hızlı hızlı soluk alıp veriyordu. Burnunun ucunda Efe'nin kokusu vardı ve bu koku her yerine bulaşsın istiyordu. Hep bu kokuyu duyumsamak istiyordu. Bu koku içindeki ateşi harlıyordu. Efe'nin boynunu emiyor olduğu gerçeği ise yerinde çırpınmasına neden oluyordu. Bir eliyle Efe'nin çenesini kavrayıp onu boynundan koparmıştı ve diğer eliyle onu duvara mıhlamıştı. Yüzünü Efe'nin boynuna gömüp derin derin soluklandı. Efenin bir eli saçında diğer eli elindeydi. Elindeki elin parmaklarına parmaklarını geçirip sıkmıştı. Bu hareketi Efe'nin inlemesine sebep olmuştu.

Bu inleme yüzünden aletinin hafiften ıslandığını hissedince bu hissi tekrar ve tekrar yaşayabilmek için dişlerini Efe'nin boynuna geçirmişti. Efe tekrar inleyince Sinan biraz daha ıslanmıştı. Bu çocuğu inlete inlete hiç dokulmadan kendini boşaltabilirdi. Bu fikir çok hoşuna gitmişti. Tam uygulamaya geçecekken bu sefer Efe onun omuzlarından tutup yerlerini değiştirmişti. Sırtı duvara çarparken şokla ve uyarılmış olmanın etkisi ile inlemişti. Bu çocuk ne yapsa onu azdırıyordu.

Efe elini pantoluna atıp açınca Sinan kararmış gözlerle onu izliyordu. Ne yapacaktı hiç fikri yoktu ama merak ediyordu. Sinan'ın hiç cinsel deneyimi olmamıştı. Öptüğü ilk erkek Efeydi. Okulda rol kesmesine rağmen kızları yanağından bile öpmemişti. Ve yine ilk kez tüm vucudu Efe için alev almış ve onun için boşalmıştı.

Herkes onun bu kadar cinsellikten uzak oluşunu dini olarak fazlam utaassıp oluşuna bağlıyorlardı. Sinan ilerde evleneceği kıza nasıl dokunacağını düşünüyordu. Efe'yi bir kez hissettikten sonra bu özgür hissi yaşadıktan sonra kapalı kapılar ardında, oyundan bile olsa kendi gibi olabildikten sonra nasıl tekrar kendi ayaklarıyla kafesine kendini kapatacaktı? Bakışlarını Efe'ye çevirince yanaklarında elmacık kemiğinin olduğu yerlerin kızarmış olduğunu görmüştü. Tam buna yükseliyorken bi de utanmış haline rağmen yere diz çökünce gelecek olanı nihayet anlamıştı ve beklenti ile kasılmıştı. İçine derin bir nefes çekerken gözlerini yummuştu sıkıca.

Efe'nin dudaklarını baksırının üstünde hissedince kafasını arkasındaki duvara vurup elleriyle duvarı kazıdı. Ardından Efe'nin elini elinde hissedince gözlerini araladı ve bakışlarını aşağı çevirdi. Efe elini saçının üstüne bıkmıştı. Sinan gördüğü manzaradan bu kadar etkileneceğini düşünmemişti ama resmen dağılmıştı. Efe baksırın üstünden onu emdikçe Efe'nin saçlarını kökünden çekiyor ve yüzünü daha çok bastırıyordu. Bu his karşısında şoka uğramıştı. Boşalmanın eşiğinde kıvranıyordu ki sıçrayarak uyandı.

Nefes nefese etrafına bakındı. Nerede olduğunu beyni bir türlü algılayamıyordu. Algıladığı anda ise "Siktir ya" diye mırıldanmıştı. Yorganı atıp doğrulmaya çalışınca inlemişti ve o anda durumunu da fark etmişti. Daha önce hiç kimseyi rüyasında da görmemişti. Hatta yönelimini fark ettiği o ilk ergenlik günlerinde bile. Oflayarak yatağından kalktı. Banyonun odasında olmasına ilk kez sevinmişti. Boşalamamanın verdiği huzursuzluk haliyle üstündeki kıyafetleri çıkarttı. Duşakabinin içine girip soğuk suyu açtı. Buz gibi su tepesinden aşağı akarken bile vücudundaki uyarılmışlık gitmiyordu. Hayatında ilk kez kendine dokunarak boşalmayı düşünüyordu. Oysaki Efe'ye sürtünerek boşaldığı gün bulutların üstüne kadar çıkmıştı. Yine rüyasında bulutların üstüne çıkmıştı. Ama bu his, şimdi yapayalnızken sadece bok gibi hissetmesine neden olmuştu. Efe'yi istiyordu. Sadece burda olsun istiyordu. Sadece sarılsa bile olurdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fragile Dreams (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin