Okumaya başladınız tarih?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Bunlar beni motive ve mutlu ediyor. Teşekkürler canikomlar.
^ Bu bir gerçek ailem kitabı değildir. Aslına bakarsanız dağılan bir ailenin hikayesini konu alan bir kitaptır. ^
^ Tekrardan hoş geldiniz. Sizleri kitabımın giriş bölümünde görmekten mutluluk duydum. ^
🎶: Yalancı Bahar - Aşkın Nur Yengi
---
26/05/2005Günlerden perşembeydi. Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Çoğu insanın uykuda olduğu saatlerdi. Güngör ailesi dışında. Doğumhanenin önünde bir saatlerini tamamlamışlardı. İçeriden ne bir haber geliyordu ne de bir ses. Telaşlı bekleyiş saatlerce sürdü.
Güngör kardeşler heyecanlıydı. Ailelerine yeni bir üye geliyordu. Kız kardeşleri olacaktı. O kadar heyecanlıydılar ki yerlerinde duramıyor babalarının kollarını çekiştiriyorlardı. Kardeşlerini hemen görmek istiyorlardı. Dokuz ay boyunca hep oyalanmışlardı. Akılları eriyordu ama kalpleri hemen gelsin istiyordu.
Deniz, Kardeşlerin en büyüğü en duygusalı ama yeri geldiğinde ailenin en küçük çocuğuydu. Şimdi ise onun yerini almak isteyen bir ufaklık geliyordu.
Bulut, Kardeşlerin ortancası en afacanı. Yaramazlık yaptığında abisinin üstüne atmaktan çekinmeyen. Ağzını yalana alıştırmış ve bundan pişmanlık duyan kardeştir. Yüzmek en büyük hayallerinden biriyken astım hastası olması hayalinin önüne bariyer çekmişti. O bariyeri ise hayatı boyunca önünden çekemeyeceğini biliyordu.
Toprak, Kardeşlerin en küçüğü. Sıralamayı bozmaya gelen ufaklığı heyecanla bekleyenlerden biri. Artık ailenin en küçüğü olmayacaktı.
Fatih Güngör, Yeni doğan ufaklığın babası. Oğullarıyla beraber telaşlı bekleyişi sürüyordu. Kızına kavuşmanın hayalleriyle yanıp kavruluyordu. Fatih Bey daha fazla ayakta duramayacağını anladığında ise kendini duvara yaslayıp yere doğru kaymıştı. Bu bekleyiş kalbine vurmuştu. Ailesi bilmese bile kronik kalp hastasıydı. Bu gerçeği ise sadece kızına söyleyecekti. Bir tek o bilecekti. Bu hakkı tek ona tanımıştı.
Asya Güngör, Doğumhanede canıyla cebelleşen o kadın. Kızı için son demlerini kullanan hayatını değiştirecek o doğumu gerçekleştiren kişi. Geleceğin onlara ne yaşatacağını hiç tahmin etmeksizin kızının kokusunu solumak için elinden gelenin daha fazlasını yapmaya çalışan güçlü anne.
Utku Saltuk, Deniz Güngör'ün süt kardeşi. Doğumhanenin kapısında heyecanla yeni doğacak bebeği bekleyenlerden biri. Asya Güngör'ün evlatlarından ayırmadığı süt oğlu. Utku doğduğu anda annesini ve babasını kaybetmiş, hem yetim hem de öksüzdü. Asya hanım deniz doğduğu an Utku'ya da sahip olmuştu. O günden sonra Utku, Asya hanımı annesi. Fatih beyi babası bilmişti. Tek fark ise soyadıydı. Ailesinin soy adını almak istemişti.
Saatler su gibi aktı. Bekleyişler daha da sabırsızlaştırdı ve o an karşılarında saatlerini geçirdikleri kapı açıldı.
Doğumhane kapısından kucağında ailenin yeni üyesiyle çıkan hemşireye döndü bakışlar. Heyecan sona erdi. Merak ise hemen yerini aldı. Kime benziyordu?
Hemşire yanlarına yaklaştığında gözler ufaklığa döndü. Kardeşler ve Utku bir elden bebeğe uzanmaya çalışırken babaları Fatih bey çoktan bebeğine ulaşmıştı. Hemşire bebeği babasına uzattığında Fatih bey tereddüt dahi etmeden kızını kucağına aldı. Sarıp sarmaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLRÜBA
JugendliteraturŞu yaşıma kadar size ihtiyaç duymadım. Bu yaşımdan sonra da ihtiyaç duymam. Dağılan bir ailenin konusu. Başlama tarihi : 06.12.23 🦷