^ Hoş geldiniz sefalar getirdiniz canikomlar. ^
¦ Yorum yapma bakımından sizinle anlaşamayacağız gibi ne üzücü. Neyse ben yine de size bölüm yazıyorum çünkü bir kişi bile olsa yorum yapıyor ve bu onun gelecek bölümü hak ettiğini gösteriyor. Sizi siviyooommm! ¦
¦ Ama cidden bu bölüm için yorum bekliyorum. Bölüm sonunda özellikle sevgi ve saygı çerçevesi içerisinde yorum bekliyorum canikomlar. Hihi ¦
-🦷-
---
25.05.2010Dilrüba etrafına sinsi bakışlarını atarak emeklediği yerden doğruldu. Abilerine eziyet etmeye bayılan bir kız çocuğuydu ve görevini başarıyla yerine getiriyordu. Bunun tek kanıtı ise onları cidden çıldırttığıydı.
Ayaklarının üstüne bastığında hızlı adımlarla Deniz abisinin odasına doğru yol aldı. Onula ufak bir işleri vardı. Yarın beş yaşına girecekti ve okula giden arkadaşlarını gördükçe özeniyordu.
Dilrüba her şeyin farkındaydı ve bunu evin içinde tilki gibi kullanıyordu.
Deniz abisi dün gece ona seni okula göndereceğim demişti. Deme nedeni ise dilrüba ve onun sivri dişlerini etinden ayırmaktı. Kardeşi fazla saldırgandı.
Dilrüba ise bu okul konusunu fazlasıyla ciddiye almıştı.
Odanın kapısının önüne geldiğinde kapı kulpuna uzanıp yavaşça açtı. Hızlı açarsa ve kapı birden ileriye doğru açılırsa yüz üstü yere yapışırdı. Korkulur rüyasıydı. Aynı olayı Bulut abisinin odasında yaşamıştı ve karşılık olarak şen bir kahkaha almıştı.
Bulut, Dilrüba'nın sinirleri ile çok oynuyordu. Dilrüba ise bu sinirleri yeniden Bulut abisinin üzerinde uyguluyordu.
Dilrüba için en fazla ne yapabilir ki demeyin çünkü Bulut için o kahkahanın sonu hiç iyi bitmemişti.
Bulut'un en sevdiği araba koleksiyonun camdan aşağıya süzülmesi Bulut'un en büyük mağlubiyetiydi. Dilrüba'nın ise kazanandı.
Düşmanlıkları ise o günden sonra daha da harlanmıştı.
Dilrüba Deniz abisinin odasına girdiğinde yatağında bağdaş kurmuş bir şekilde elinde ki kitabı okuyordu. Bu okuduklarını ise Dilrüba uyumaya çalışırken ona anlatırdı. Deniz, Dilrüba'nın masal ve hikaye arkadaşıydı.
Odaya giren Dilrüba ile Deniz kafasını kitaptan kaldırdı. Ayakları üstünde ona bakan kardeşini gördüğünde gülümsedi.
"Hayırdır Dilrüba hanım? Artık rezil oluyorum, kaç yaşıma gelmişim emekliyorum diye mi yürüme kararı aldınız?"
Dilrüba abisine dil çıkardığında Deniz sırıttı.
"Okula ne zaman gideceğim ben?"
Deniz'in kaşlar havalandığında elinde ki kitabı yanında ki komodinin üstüne bıraktı.
"Ne okulu tam olarak küçük hanım? Siz hele bir altı yaşınıza girin, bakarız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLRÜBA
Teen FictionŞu yaşıma kadar size ihtiyaç duymadım. Bu yaşımdan sonra da ihtiyaç duymam. Dağılan bir ailenin konusu. Başlama tarihi : 06.12.23 🦷