^ Hoş geldiniz sefalar getirdiniz canikomlar ^
Oylar verildi mi?
-
-
-
Yorum yapacak mısınız diye sormayacağım çünkü sınır dolmuyor.
O yüzden de sınır koymuyorum.
Hesabımı takip eder misiniz?
Keyifli okumalar diliyorum.
🎶 : Masa / Cüneyt Kuzu, Ceylan Koynat
-
"Ben gayet iyiyim. Bana şöyle bakmayı kesin." Gözlerimi kısmış bana bakan altı çift göze bakıyordum.
"Nasıl bakıyor muşuz?" Diye soran Bulut abim ile, " Ölecekmişim gibi." hepsinden çıkan aynı tepki ile olduğum yerde tepinmek istedim.
" Aman Allah korusun." dediklerinde mayına basmış gibi şaka kalmıştım. Bunlar benimle eğleniyor muydu?
" Abilerim niye böyle yapıyorsunuz? " sorumu çok alakası olmayan yere çeken Bulut abim yine yapmıştı yapacağını.
"Ay abilerim dedi yani bunun içinde bende varım yani ben abi oluyorum. Canım kardeşim." Bunun üstüne herkesten birer baygın bakış aldığında olduğu yere sinmişti.
Hala alıştıramadık.
" Daha yeni hastaneden çıktığın halde yine hastaneye düştün çünkü." Deniz abimin haklı isyanı ile şirince gülümsedim.
" Hiç öyle bakma küçük hanım. Bir süre okula gitmeyip evde dinleneceksin."
"Abi sende abartma, sadece bir kovalamaca olmuş. Bizim kızda kurban seçilmiş. "Toprak abicim bana bir yaklaşır mısın anlından öpeceğim.
Hastaneden eve gelmiştik ve salonda ben bir koltuğu sahiplenmişken diğerleri de karşımda ki koltuklara kurulmuştu.
Deniz abim ağzını açık bir şey diyecekti ki ellerimi havaya kaldırıp onu durdurdum.
" Tamam herkes kendine göre haklı. Bu konu daha fazla uzamasın."
"Bence uzasın. Bu normal bir kovalamaca değildi." Göktuğ sözü devraldığında gözlerimi devirdim. Ufacık bir kovalamaya bile dedem olacak o adamı bağlayacaksa onun kafasını da kızgın yağda kızartabilirdim.
"Gel de bunu bizim yaralı ceylana anlat." Bulut abim bilmiş bilmiş, bacak bacak üstüne atmış laf ediyordu. Sanırsın kafede beyimiz. Bu ne rahatlık canım. Ayıp.
"Bulut abicim eğer biraz daha askerlik arkadaşına laf anlatıyormuş gibi beni göstermeye devam edersen kafanı omuzların üstünde hariç her yerde bulabilirsin beni çıldırtma! Kalp var ben de kık diye giderim ona göre." dediğim gibi kollarımı da göğsümde bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLRÜBA
Fiksi RemajaŞu yaşıma kadar size ihtiyaç duymadım. Bu yaşımdan sonra da ihtiyaç duymam. Dağılan bir ailenin konusu. Başlama tarihi : 06.12.23 🦷