🦷 Sekiz

7.4K 641 551
                                    

^ Hoş geldiniz sefalar getirdiniz canikomlar. ^

^ Bu yorum yapmama işini biz ne yapacağız sevgili yorum yapmayan şirin okurlarım. Gece evinize baskına mı geleyim? ^

Bölüm Sınırı : 2,5K Okunma 350 Oy 300 Yorum!

🎶: Tuğba Özerk / Patron

Bölüm için bir tane beyaz kalp bırakır mısınız?

---
03.03.2008

"Ben daha ne yapayım?" Bulut isyan bayraklarını çekmişti artık. Kendini yüz üstü yatağa bıraktığında elleri ve ayakları yatağın üstüne vurmaya başladı. Diğer yandan da garip garip sesler çıkartıyordu.

"Abi de diyoruz amca diyor! Ya amca demek bir bebek için daha zor iken bu nasıl bir bebekte gidip abi demiyor da amca diyor."

"Çıldıracağım! Saçımı başımı yolacağım artık!" Sinirden gözleri dolan Bulut için artık dayanma gücü kalmamıştı.

"Toprak beye abi var! Bulut efendiye anca amca var. Oh ne ala!"

Yatakta dikleştiğinde karşısında gözlerini büyütmüş bir şekilde ona bakan surat ile çığlık atarak geri üstü yataktan aşağıya düşmüştü.

Bulut için sinir krizinin üstüne bir de bu can yakıcı olay gerçekleşince artık bütün devreleri kopmuştu.

Yerden kalktığı gibi yatağın üstünde ona şirin şirin bakan Dilrüba'ya yöneldi.

"Demek bana abi demek yok. Bir daha odama girmeyeceksin." diyerek Dilrüba'nın at kuyruğu saçından tuttuğu gibi onu sürüklemeye başladı.

Neye uğradığını şaşıran Dilrüba Çığlığını ortaya saldığında Bulut çoktan ufak kardeşini kapı dışarı etmişti.

Dilrüba hissettiği acıdan dolayı dolan gözlerini abisine diktiğinde Bulut bunun karşılığında dil çıkardı ve kapıyı suratına pat diye kapattı.

Ani kapı kapatması ile Dilrüba olduğu yerde dudak büzüp ağlamaya hazırlanacağı an dudaklarının titremesi durdu ve sinsice gülmeye başladı. Sessiz bir gülüştü.

O sırada koşarak üst kata çıkan abilerine döndü.

"Dilrüba ne oldu abicim?"

Toprak kardeşine koştuğunda dolan gözlerini parmak uçları ile silmeye başladı.

"Bulut abi, yazık değil mi bu kıza?"

Cevap gecikmedi, "Dua etsin saçını yolmadım!"

Bu cevaba karşılık abi takımı yüzlerini buruşturduğunda Dilrüba onları umursamadan emeklemeye başladı.

"Yine emeklemeye başladı. Bir işler çevirecek." Deniz kardeşlerini uyardığında diğerleri de başları ile onay verdi.

"Takip etsek mi?" Diyen Kardeşlerden Utku'ydu.

"Canına mı susadın Utku? Ne yapacaksa yapsın. Bulut bu hak etmiştir."

DİLRÜBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin