^ Hoş geldiniz sefalar getirdiniz canikomlar. ^
22.BÖLÜM DEĞİŞMİŞTİR! TEKRARDAN OKURSANIZ SEVİNİRİM.
GÖKTUĞ MERT BARKIN'IN YAŞI VE RÜTBESİ DEĞİŞMİŞTİR. Göktuğ'un geçtiği yerleri yazım dili ve konuşma tarzı olarak değiştirdim. Geri dönüp okumanıza gerek yok. Bilin yer canlarım.
Göktuğ Mert barkın ; 23 yaşında, Teğmen.
Sınır koymadan yorumun içinden geçseniz ne güzel ağlarım varya!
Şaka şaka ama mutlu olurum. Mutluluk gözyaşları <3
Yine de sınır koyacağım!
200 Yorum!
-
Yatağımdaydım. Cenin pozisyonunda camdan dışarıyı izliyordum. Çünkü elimden başka bir şeyde gelmiyordu.
Abiler veya Neray olsun farklı şeylerle uğraşmamı isteseler bile canım hiçbir şey yapmak istemiyordu.
İstemiyordu işte.
Eğer şuan üniversite açık olsaydı. Derslere bile gitmezdim. Benim aklım onda kalmışken derse bile odaklanamazdım.
Göktuğ'dan aldığım mesajın üstünden iki saat geçmişti. Bu iki saat işinde değişen hiçbir şey de olmamıştı. Göktuğ bir daha çevrimiçi olmamıştı.
Benim yazdığım mesajlar tek tık olmaktan ileri gitmemişti.
"Dilrüba Hadi gel biraz yüzüne su vuralım." Diyen Neray ile iç çektim.
Benim kriz anımda gelmişti. Oda bütün olanlara hakimdi.
Ne kadar belli etmemeye çalışsa da abisi için oda endişeliyi ama o alışıktı belki de. Yıllardır onu böyle görevlerden geri dönmesini bekliyordu. Ben alışkın değildim. Olmakta istemiyordum ama çok seviyordum.
" İstemiyorum. Sadece yatmak istiyorum. Rahatsız etme beni lütfen." dediğimde sonlara doğru sesim çatallaştı. Onlar görmesin diye ağlamamaya çalışıyordum ama her dudaklarım araladığında ister istemez ağlamak istiyordum.
Ağlayasım geliyordu.
Odam hiç boş kalmıyordu. Bana bir zarar gelmesinden korktukları için yanımdan ayrılmıyorlardı. Onları da anlıyordum ama ben yalnız kalmak istiyordum. Biraz da olsa kendi içimde kalmak istiyordum.
Sevdiğim adamı düşünmek bile yasak olmuştu.
Utku abim daha yeni iyileştiğimi, kalbimi yorduğumu söylemişti. Ne kadar düşünürsem o kadar zararı dokunacağını söylüyordu.
Ama iyi de ben onu düşünmeden bir saniye bile geçiremiyordum ki.
" Güzelim yapma böyle. Abilerin de çok telaşlanıyor. Akif ve İshak da geldi." dediğinde İshak ismi ile yatakta dikleştim. Neray'ın gözlerine yoğunlaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLRÜBA
Teen FictionŞu yaşıma kadar size ihtiyaç duymadım. Bu yaşımdan sonra da ihtiyaç duymam. Dağılan bir ailenin konusu. Başlama tarihi : 06.12.23 🦷