🦷 İki

14.6K 995 352
                                    

^ Hoş geldiniz sefalar getirdiniz canikomlar. ^

Yorum yapmayı ve oy vermeyi lütfen unutmayın. ❤️

Bölüm Sınır : 3K Okunma 300 Oy 300 Yorum

- Lütfen sınırı bölümle alakalı yorumlarla doldurunuz. (nokta, random vb. Şeylerle doldurmayınız.

Not : Bölüm yeni konuşmalar ve sahnelerle değişmiştir. Geçmiş yıl bölümü aynı sadece. iyi okumalar dilerim.

🎶: Hata - Sezen Aksu

---
20.02.2008

Toprak, elinde ki okuma kitabıyla kardeşinin odasına girdiğinde yatağının üstünde ağlamış ama sonradan kendiliğinden susmuş olan kardeşini gördüğünde gözleri dehşetle açıldı. 

Koşarak yanına gittiğinde kardeşini kucağına aldı. Dilrüba küçük kollarını abisinin boynuna doladığında kızaran gözleri pembeleşen yanakları ile abisine baktı. Daha konuşamıyordu ama Toprak onu gözlerinden bile anlıyordu.

Kardeşinin canı acımıştı. Ya yataktan düşmüştü yada bir oyuncağına elini kıstırmıştı. 

Toprak dikkatle kucağında ki kardeşi ile yatağa oturdu. Minik elleri teker teker tutup çevresine baktı. Elleri bembeyazdı hiçbir yerinde bir kızarıklık veya yara yoktu. O halde sorun ilk dediği şeydi. Minik kardeşi yataktan inerken zorlanmıştı.

"Yataktan mı düştün bakim sen?" diye kardeşine sorduğunda Dilrüba dudaklarını büzdü. Kafasını bir anda abisinin göğsüne koymuş orada kalmak istemişti. Minik ellerini ise abisinin ellerinin içinden çekmiş kollarına koymuştu.

Toprak bu tatlılık karşısında kardeşinin minik sarı saçlarına dudaklarını bastırdı. Kokusunu derinde içine soludu.

"Bugün bu güçlü abin bir kızı kurtardı, biliyor musun?"

Bu Dilrüba'nın ilgisini çekmiş olmalıydı ki kafasını geriye ettı. Toprak Dilrüba'nın ani hareketi ile korksa da sıkıca tutmayı başarmıştı.

"Abicim biraz yavaş hareket etsek? Ben senin gibi esnek değilim." Dediğinde Dilrüba kafasını olumsuzca salladı.

Toprak ile ufak bir tebessümle kardeşine bakmaya devam etti. Sonra ise anlattığı konu aklına geldi. 

"Nerede kalmıştım. Evet işte bir kızı kurtardım. O da çok güzeldi biliyor musun?"

Dilrüba sanki anlıyormuş gibi abisini onayladığında Toprak kahkaha attı. Kardeşinin kendisini anlamadığını o da biliyordu. Dilrüba'nın bu tepkileri hoşuna gidiyordu. Kardeşi süper bir dinleyiciydi.

"Çok güzeldi. Daha sekiz yaşındayım biliyorum ama cidden çok güzeldi." Toprak'ın gözleri ışıldadığında sanki bunu da Dilrüba anlamış gibi kısa bir süre yüzünü buruşturduğunda Toprak kardeşinin yanaklarını mıncırdı.

"Senden güzel değildi tabii ki cimcime. Benim en güzelim. Güzeller güzelim daima sen olacaksın. Sen bir bakasın burası için." Diyerek kalbini işaret ettiğinde Dilrüba da elini abisinin kalbinin üstüne koymuştu.

"O yüzden büyüyünce de yanımda ki kızlara karşı hain planlar kurma olur mu?" 

Dilrüba dilini çıkarıp garip hareketlerde bulunduğunda Toprak bir anda şüphe etti. Kardeşi onu anlıyor olabilir miydi? Sonradan bu düşünceden vazgeçti.

DİLRÜBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin