^ Hoş geldiniz sefalar getirdiniz canikomlar ^
Oy vermeyi ve yorum yapmayın lütfen unutmayınız. ❤️
Verdiğim sınırlar dolmuyor. Ne yapim ki ben şimdi?
Sınır : 4,5K Okunma 420 Oy 200Yorum
Not: Bazı bölümler değiştirilmiştir.
BAZI SATIR ARALARI BOŞ.
SÖYLİYİM DEDİM. :)Her satır da bir yorum görmek istiyorum. Ama yok ben yorum yapmam diyorsanız. E iyi madem bende yeni bölüm yazmam. şimdi bölüme geçebilirsiniz. sizi çok seviyorum.
Abi, küçük sürümüne merhaba de.
🎶: kalbim - Bengü
---
25.05.2009Dilrüba inat etmiş şekilde yere poposunun üstüne oturmuştu. Karşısında ise düşmana bakar gibi baktığı Bulut abisi vardı.
Olay ise komikti.
Bulut, Dilrüba konuşmuyor diye ona bağırmış bunun sonucunda ise küçük kardeşini kendisine düşman edinmişti.
Dilrüba bal gibi de konuşuyordu. Doktorların dediği gibi bu bir hastalık değildi. İnattı bunun adı.
Dilrüba kendi kendine bir inadın içine girmişti.
Bu inat uğruna yürümekten de vazgeçmiş herkesin bir olduğu ortamlarda sürünüyor, fazla süründüğü zamanda ağlayıp çığlık atmaya başlıyordu. Çok felaket bir çocuk olup çıkmıştı.
Bu durum ise aile de sadece Toprak'ın hoşuna gidiyordu. Kardeşinin inat gösterisini keyifle izliyor. Dilrüba'nın Bulut'a attığı her şaplağa sesli bir şekilde gülüyordu.
Evde bir komedi dönüyordu ve bunun baş karakterleri kardeşleriydi.
"Ya sen ne biçim bir çocuk oldun çıktın başımıza. Yarın beş yaşında olacaksın hala sürünüyor ve konuşmuyorsun! Senin yaşında olan çocuklar çoktan okula başladı bücür."
"Bücür deme kardeşimize oğlum." Utku arkadan doğru Bulut'a laf attığında Bulut göz devirmekle yetinmişti.
"Doktorlar bile bunu kendi haline bırakın diyor. Bir çözüm yolu olmalı!"
Bulut'a artık gına gelmişti. Utku ve Deniz abisine abi diyordu. Ama kendisine gelince olaylar değişiyordu. İçine su serpilen diğer konu Toprak'a da abi dememiş olmasıydı. Eğer ona da abi deseydi evde büyük bir katliam çıkardı.
"Kız demek ki seninle diyalog içinde olmak istemiyor." Toprak'ın dalgaya alarak söylediği şeyler Bulut'u daha fazla kızdırmıştı.
Karşısında hiçbir şey yokmuş gibi oturan ve ona gülümseyerek bakan kardeşine dil çıkardığında Dilrüba dizlerinin ve ellerinin üstüne çıkmış hızlı bir şekilde Bulut'a doğru emekleye emekleye gitmişti.
Bütün kardeşler dikkatle Dilrüba'yı izlerken Dilrüba Bulut'un önüne geldiği gibi elini abisinin ağzını içine sokmaya çalışmıştı. Bulut ise olayın şoku ile ağzını açtığında abisinin dilini tuttuğu gibi çekmişti. Canı yanan Bulut inlediğinde Dilrüba kahkahayı bası vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLRÜBA
Teen FictionŞu yaşıma kadar size ihtiyaç duymadım. Bu yaşımdan sonra da ihtiyaç duymam. Dağılan bir ailenin konusu. Başlama tarihi : 06.12.23 🦷