🦷 Yirmi

2.7K 278 94
                                    

^ Hoş geldiniz sefalar getirdiniz canikomlar. ^

Yorumlar çok azaldı. Neden oldu böyle bir şey kine???

Sınır : 190 Yorumcuk 🤏

-

Toprak Güngör

Dilrüba'nın bulunduğu evin önünde durdurduğum arabadan bir hışımla indim. Kapıları bile kilitlemeden evin kapısına koşmaya başladım. Kapının önüne geldiğimde gözlerim kapı yanında ki zile takıldı. Zili çaldığımda hızlı soluklarımla kapımın açılmasını beklemeye koyuldum.

Dilrüba'yı aradığımda telefonda onu beklerken başka bir kızım sesini duymam bile kötü bir durum aklıma düşürürken bir de ondan Dilrüba'nın fenalaştığı haberini almam tamamen delirtti beni.

Telefonu kapattığım gibi evden çıktığımda bile arkamdan seslenen abimleri bile duymamıştım. Duymak istememiştim. Bir de onlara anlatmakla uğraşamazdım. 

Kardeşime bir defa geç kalmıştım.

Bir defa daha aynı hatayı yapamazdım.

Kapı kısa süre içinde açıldığında koyu kumral dalgalı saçlı bir kız açtı. 

Kızı görmekle görmemek arasında dururken kızı yana hafifçe itip içeri koştum. Evin düzenini geldiğimiz günden bildiğim için ortak alana salona geçtim.

Dilrüba'nın etrafına dolanmış kızları kenara çekip aralarından geçtim. Koltuğun önünde eğildim. Koltukla uyuyan Dilrüba'nın yanağına dokundum. 

Ateşi falan yoktu. Terlememişti. Nefesi de gayet düzenliydi. Cidden uyuyor olmalıydı.

"Dilrüba, abicim ben geldim. Uyan bir tanem." diyerek yanağını sevmeye devam ettim ama kaşlarını bile oynatmadan uyumaya devam eden Dilrüba ile göğsüm sıkışmaya başladı.

Uyuyor olsaydı uyanırdı. Ben buraya gelene kadar ayılması lazımdı.

Neden tepki vermiyordu?

"Neden bu hale geldi?" diye sorduğumda telefonda konuşan kız konuşmaya başladı.

"Motor kullandı." dediğinde gözlerim irice açılmış bir halde ona döndüm ama tepki veremeden geri önüme döndüm.

Kalbine zarar gelmişti.

Dilrüba bayılmamıştı.

Ayağa kalktığım gibi belinden ve bacaklarından tuttum. Kardeşimi kucağıma aldım. Kafası göğsüme düştüğünde göğsüm sıkıştı. 

Zarar gelmesine izin veremezdim.

"Kapıyı aç" dediğimde dış kapıya seri bir şekilde yürüdüm.

Telefonda konuştuğum kız peşimizde pervane olduğunda kapıyı açtı. Kapıdan çıktığım gibi arabaya yürümeye başladım. Arabanın kapısının kapandığını gördüğümde nefesimi sertçe dışarı verdiğimde arabaya yaklaştım. 

Benim arabaya yaklaşmamla beraber yanımdan koşarak geçen kız arka kapıyı açtığında arabaya ilk önce o bindi. Kenara kadar kaydığında ne yaptığını sorgularcasına ona baktım.

"Ne bekliyorsun? Kızın kafasını bana doğru çevir. Ben tutarım. Başını bir taraflara vurmasın. Ve evet tabii ki de bende geliyorum." dediğinde kaşlarım havalandı.

DİLRÜBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin