0.3💖

29.7K 920 110
                                    


Yazar ağzından

Cem Defne'nin babası her zamanki gibi borcunu ödemediği için gene bir yerlere götürülüyordu zaten buna alışmıştı. Kızı sayesinde eline geçen beş kuruş parayı da borcu yerine alkol ve kumara verirdi şu anda borcunu vericek parası yoktu ama o pis aklında bir şeyler olduğunu biliyordu.

Başına geçirilmiş bir torba ile kollarından tutularak bir depoya götürülüyordu. Buz gibi ve nemli bir ortamdı. Onlarda başka kimse de yoktu bir kişi hariç.

Adamlardan biri Cem'i sandaliyeye oturtup kafasındaki torbayı çekti. Cem karşısındaki kişiyi görünce şaşırmıştı çünkü karşısında mafya patronu olarak beklediğinden daha genç birini görmüştü siyah saçlarını çok güzel bir şekilde taranmış, hafif hafif yeni çıkan sakalları, yeşil gözleri ile siyah gömleği ve kumaş pantolanunun altına siyah kunduralar ile tamamlamış deri koltuğun üzerinde sol ayağını sağ ayağının üzerine atıp oturuyordu.

"Borcun 3.500.000₺ kadar ediyor ya şu an ödersin ya da ben ne yapacağımı bilirim"

Sert ve soğuk sesiyle konuşmuştu. Cem karşısında tir tir titriyordu çünkü vericek bi cebinde 200₺ si vardı oda insan muamelesi yapmadığı kızından idi.

Korkudan ayağının acısını bile unutmuştu. Eli tır tır titrer iken elini cebine uzatıp 200₺ yi çıkartıp karşısındaki kişiye doğru uzattı.

"Sadece bu kadar param var"

Ağzından yapmacık bir gülüş çıktı sadece o soğuk sesiyle.

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?"

"Hayır haddime değil efendim"

"Semih aletleri getir"

Yanındaki adam kafasını sallayarak oradan uzaklaşıp alet dediği bıçakları alıp geldi. Onları görünce Cem'in korkusu kat be kat daha artıyordu aklında olan fikri ise yarıyacağını bilip bilmeden direkt söyledi onun için sadece bir ümitti, çok kısık bir şekilde söylediği için tekrar söyledi.

"Bi-bi kızım var o-onu sana veririm pa-para karşılığı"

Kabul edip etmeyeceğini az da olsa öğrenmek için karşısında olan adamın gözlerine bakıyordu ama adamın yüzün bir gram mimik yoktu sadece sert ve düz bakışı vardı. Yanına Cem'in evinde kızını gören olan adam patronun yanına doğru ilerleyip kulağına doğru

"Ben gördüm patron gerçekten kızı var"

"Araştır ne var ne yoksa getir"

"Tamam patron"

Kafasını eğerek gitti.

"Şu piçi de atın bir yere yemek falan vermeyin"

Adamlar eşliğinde götürüldü nere gittiğini bilmeden sadece ölmediğine şükrederek.

Bölüm sonu...

Kocam mı? 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin