0.6💖

28.3K 876 184
                                    

Yıldıza basmayı unutmayın 🩷🦋
.....

Yatağın yanındaki koltuğu eliyle işaret etti.

"Otur"

Gösterdiği yere geçince oda karşımdaki çalışma masasının sandalyesine oturdu.

"Konuşalım bakalım kocam olduğunu söyleyen sahte koca"

"Ateş"

"Af buyur"

"Adım, Ateş Arslan"

"Gerek yok ben sana sahte koca diyeceğim"

Defnecim sence de biraz fazla rahat olmadın mı? Geberip gideceksin.

Evet öyle oldu biraz uyardığın için saol ilk kez bir işe yaradın.

Hahah çok komik

"Evet bana bir iki sene kadar lazımsın ve babana yaklaşık 3.500.000₺ kadar verdim"

"Bana mı sordun verirken"

"Babanın borcu vardı ve borcu karşılığı seni bana verdi. Bende insanlık yapıp sadece bana evlenecek biri lazımdı, neden boşa para başka kadına da vereyim"

"Bana vermedin"

"Evlenince ne istersen alırsın"

"İstemiyorum"

"Ama ben istiyorum"

"Parayı babam olacak o piçe verdin ona sor ne yapacaksan"

"Bak şimdi benim işimin başına geçmem için evlenmem lağzımdı ve en uygun kişi de sensin sakın hayır diyip kaçmaya çalışma bulur getiririm."

" Ya bu sanki evlenmişiz gibi olan tavırlar da ne"

"Evet babandan kimliğini aldım, bütün herşeyi hallettim ve gidip imza atmamız kaldı sadece"

"Ne? Hayır ya kimliğimi alacak kadar akıllı değil o... Sen sen dedin değil mi?"

"Sana bütün gün laf anlatacak değilim nikah 1 gün sonra"

"Çok sağol ya nikah masasında haber verseydin zahmet ettin"

Kapıdan çıktı tam arkasından gidip kapıyı açmaya çalıştığımda ise kapı kilitlenmişti.

Tabikide burada kalmayacaktım ama onlara karşı gelecek kadar da salak değildim neyim ben Süpermen falan mı?

Kapıyı bırakıp cama geçtim tahminimce 2.kattı biraz yüksekti ama başka çarem yoktu. Etrafta göz gezdirirken örtüleri gördüm. O tarafa giderek örtülere baktım dördünüde birbirine bağlarsam çıkabilirdim.

Örtünün bir ucunu yatağın köşesine bağladım. Düğümün çözülmeyeceğine emin olduktan sonra camdan dışarı baktım etrafta kimse gözükmüyordu. Örtüyü aşşağıya salarak yavaş yavaş aşşağıya indim ve hava soğumuştu. Tam az kala çarşaflar sanırım ağırlığımı kaldıramadığı için yırtılmaya başlamıştı.

"Allah rızası için az dayan be"

aşşağıya inerken örtünün daha fazla dayanamadığı için yırtılmıştı. Birden bütün hayatım gözlerimin önünden film şeridi gibi geçti. Elveda Azra seni seviyorum kendine çok iyi bak. Kendimi sert bir düşüşe hazırlanmıştım ama beklediğimden daha yumuşak bir iniş olmuştu.

Tahminleri alalım👉

Sıkıca kapattığım gözlerimi aralayınca beni tutmuş olduğu için şükrediyordum çünkü duşseydim bi yerim kesinlikle kırılırdı. Yeşil gözlerini gözlerime dikmiş sert bir yüz ifadesi ile ne yaptığımı sorarcasına bakıyordu. Beni öldürmez değil mi?

"Selam kocacım"

Sen de hemen alıştın he Defne

Sus be canımı kurtarmaya çalışıyorum.

Canını kurtarmaya çalışırken şeyini kaptırma

Neyimi?

Götünü Defne bi sus adam seni bekliyor

"Bir yere mi gidiyordun Defne? Keşke söyleseydin beraber giderdik"

"Sen yorulma diye demedim"

Sahte bir sırıtış atıp kucağından inmeye çalıştım beni tam bırakırken kaçmak için tam kaçıcakken belimden tuttu kendisine doğru yaklaştırıp kaçamayacağıma emin oldu.

"Kaçamazsın artık kabul et şu anlaşmayı. Sonunda sana 10 milyon dolar veririm"

Tabi bu kadar parayı duyunca bı düşünmemiş değildim, bi ömür çalışsam bu kadar param olmazdı ve daha rahat şekilde mevzun olabilirdim. En fazla ne olabilirdi ki. Sadece 2 sene içi gereği kimliğinde evli yazacaktı onun bu pos suratını görmeme bile gerek kalmaz yani, ya iç ses en fazla ne olur?

Minik Ateş ve Defneler

İç sesime sormaya pişman olduktan sonra Ateşe döndüm.

"Tamam kabul gel anlaşma imzalıyalım"

"Tamam önden büyür "

Elim ile saçlarımı sanki zafer kazanmışça arkaya doğru attım asla kendinden ödün vermeyen biri olucaktım.

Resmen değil gerçekten uçarak çıktığım evden kendi ayaklarım ile geri dönüyordum.

Salonda doğru giderken arkamdan Ateş'e doğru baktım.Hadi bakalım beni daha neler bekliyordu bundan sonra. Sadece bir süre sonra rahatım.

Yani öyle düşünüyorum

......

Bölüm sonu 🩷🦋

Kocam mı? 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin