Evet arkadaşlar yeni bir hikayeyle karsınızdayım, umarım beyenirsiniz.
İyi okumalar 🦋🦋🦋Şimdiden söylüyorum bu benim ilk hikayem ve yazım yanlışları olucaktır. Zaten sadece eğlence amacıyla yazılmış bir hikayedir bu nedenle yazım yanlışlarını fazla takmadan okuyup geçin zaten yorumlarda belirttiğiniz yerleri değiştiriyorum🩷
Yazarın ağzından...
Defne, tatlı kişiliği, güler yüzlülüğü, omuzunda olan siyah saçları, ela gözleri ile çok güzel bir kızdı.
Büyük hayallerle liseden mezun olup üniversiteye hayalleri olan mimarlığı seçmişti.
Her zamanki gibi okulu için erkenden hazırlanmış derse geç kalmamak için erkenden kalkmış otobüse ne kadar kalabalık olursa olsun binmişti.
Evden erken çıktığı için evdeki olanlardan habersizdi zaten genellilede onu evlattan bile saymadıkları için konuşmazlardı bile. Babası her zamanki gibi kumardan dolayı borcu ile karşı karşıya gelmişti. Kumarhanenin sahibinin adamları eve gelmiş borcu için akşama kadar vakti olduğunu yoksa ertesi akşam patronla görüşeceğini söylemişlerdi. Adamda zaten para yoktu kızı sayesinde eline geçen beş kuruşuda kumar ve içkiye harcardı.
Zaten para vermek gibi de bir fikri hiç bir zaman olmamıştı.
Defne ikindi vakti dersleri bittiği için hocanın verdiği köprü maketini yapmak için arkadaşı Azra ile kırtasiyeye doğru yürüyorlardı.
Defne'nin ağzından...
"Defne sence hangi kalem daha güzel?"
Azra'nın bana sorduğu soru ile kafamı ona doğru çevirdim.
"Senin kalemin yokmu zaten"
Saçlarını eli ile arkaya atıp.
"Var ama baksana bu da çok güzel almak istiyorum"
Azra'nın durumu bendan daha iyiydi hatta daha değil baya iyiydi.
"İkiside güzel"
"O zaman ikisinide alıyorum" diyip kalemleri sepete attı.
"Bursun yattı değil mi senin ben alırım yatmadıysa"
"Yok aşkım yattı saol"
"Gel şuradaki kartonlara bakalım"
"Ee Azra senin maketin için bir fikrin var mı?"
"Yok valla şu an zaten daha bir hafta var bakarız ya"
"Son güne bıraktın, sabahlamayalım da"
"Tamam ya eve gidince başlarım sen de ilk günden yap he yoksa mazallah bı yerlerin şişer"
"Sus bakim ablaya öyle şeyler söylenir mi?"
"Estağfurullah ablacım ne demişim"
Gülerek alışverişimiz bitince kasaya doğru ilerledik.
" Sizinki 2.765₺ tuttu kart ile mi yoksa nakit mi?"
"Kart, temassız var"
"Azra gene abarttın alışverişi ama neyse"
"Bir şey olmaz aşkım ya sonuçta babam ödüyor"
Omuzuna hafifçe vurdum.
"Sizinki 310₺"
Çantamdan çıkardığım nakiti çalışan kıza uzattım. Poşetimi aldıktan sonra kapıya doğru ilerledik.
"Yağmur yağıyor ya saçım bozulacak hep"
"Amma abarttın Azra, yağmur çok güzel yağıyor bir kere"
"Yağmurda durakta bekleme gel seni ben bırakayım"
"Yok ya yorma kendini oraya kadar"
"Yabancı mıyım ben"
"Öyle demedigimi biliyorsun"
"Yok bilmiyorum"
"Tamam tamam hadi gidelim"
...
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam mı? 🦋
Chick-LitTek başına hayellerinin peşinden gitmeye çalışan genç bir kızın babasının borcu yüzünden tanımadığı bir adama satılınca aslında gerçek hikayesi başlıyor... Kocam mı? İsimli ilk kitap # 13/11/2023 ilk bölüm