Yıldıza basmayı unutmayın 🩷🦋
....Kendimi çok güzel bir uykudaymış gibi rahatlamış hissediyordum ama benim yatağım bu kadar rahat değildi birden gözlerimi aralayıp oturur pozisyona geldim.
Gayet güzel dizayn edilmiş bir yatak odasıydı, siyah, koyu renk dizayn edilmişti ama iç karartacak kadar değildi.
Birden kapının önünden tıkırtılar duyunca direktmen uyku moduna geçtim ama kulaklarımı açtım. Babam yüzünden genellikle uyku numarası yapar ayak seslerinden anlardım.
Odaya tahminimce üç kişi vardı ve biri kesinlikle babamdı o iğrenç sesinden bunu anlamamak elde değildi.
"İşte benim kızım"
Şimdi ona küfürleri mi hediye ederdim ama önce ne olduğunu anlamam lağzım dı.
"Bakın benim güzel kızımda uyuyor"
Piçe bak hele
"Kızını bu kadar sevmen gözlerimi yaşarttı sanki onu hiç satmamış gibi"
Genç olduğunu düşündüğüm biri daha vardı odada sert soğuk bir sesi vardı.
"Seninde artık bizi dinlemen bittiyse kalk da bı yüzünü görelim"
Nasıl anlamıştı ki.
Yavaş yavaş oturur pozisyona gelmiş sahte bir sırıtışla karşıma geçen insanlara bakıyordum. Ne kadar hayatım boktan da olsa gülmeye çalışıyordum yani. Gözlerim önce kapıda dikilen kafasını yardığım ve bana yenge diyip duran adamı gördüm. Ona baktığımı anlayınca kafasıyla selam verdi. Ve bu beni daha çok dinirlendirdi.
"Lan gene mi sen? Her delikte niye sen varsın olum"
Ayaklanıp ona doğru gidecekken
"Tamam yeter Defne"
Adım ile beni uyaran kişiye doğru baktığımda. Oldukça yakışıklı, siyah saçlarını yana doğru taranmış beyaz gömleğinin ilk düğmeleri açık siyah kumaş patolon, yeşil gözlerini bana dikmişti.
Yanında duran babam tam ağzını açıcakken.
"Sen bı sus"
"Sen benimle ne biçim konuşuyorsun lan"
Tam elini kaldırmış vurucakken soğuk bey elini tuttu.
"Benim ne işim var burada, buna ne yaparsanız yapın beni salın gideyim"
Ayaklanmış gidicekken önüme geçti.
"Sen kimsin be çekil önümden"
Babam arkadan konuştu.
"Kocan"
Vurgulaya vurgulaya söylemişti.
"Ne kocam mı?"
Adama bı göz ucuyla baktım.
"Bu mu benim kocam hahahah"
Ciddi olup olmadıklarını anlamam için yüzlerine bakıyordum ama adamda tık yoktu babam da pişkin pişkin sırıtıyordu.
"Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?"
"Salak kız diye boşuna söylemiyorum, bak işte sana zengin koca buldu-"
Soğuk beyin elini kaldırması ile babam sustu. Eliyle bir hareket yaptığı gibi kapıda olan adam babamın kolundan tuttuğu gibi dışarı çıkarttı.
Bende karşımda duran adama son kez baktıktan sonra tam gidecekken konuştu.
"Defne konuşacağız"
"Pardon da kim olarak"
Sadece dudağının kenarının hafifçe kalktığını gördüm.
"Kocan"
"Kacam mı?"
........
Bölüm sonu🩷🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam mı? 🦋
ChickLitTek başına hayellerinin peşinden gitmeye çalışan genç bir kızın babasının borcu yüzünden tanımadığı bir adama satılınca aslında gerçek hikayesi başlıyor... Kocam mı? İsimli ilk kitap # 13/11/2023 ilk bölüm