Defne'den.....
Kerem ile yemekte karşılaşmamızda kendisine ne kadar benden uzak durmasını istesemde yapışıp durmuş Ateş sayesinde kurtulmuştum.
Şimdi ise biraz önce kapıda tanıştığım Ateş'in kuzeni Enes'e ve Ateş'e çay götürüyordum.
Üç tane çay bardağına tavşan kanı çayları doldurduktan sonra tepsiyi alarak salona doğru geçtim. Enes'in önündeki sehpaya bardağını, beyaz şekerini ve mutfakta bulduğum çikolataları koymuştum. Ardından Ateş'in ve benim bardağımı da sehpaya bıraktıktan sonra yanına geçip oturdum.
Enes, kumral, kahferengi saçlı, rahat bir tipti. Ateş'in yaşlarındaydı tahminen.
"Evet yenge biz daha tanışamadık malum Ateş pek bir şey anlatmıyor"
"Enes dayak istemiyorsan sus"
"Ama gülüm ben daha bir şey demedim ki "
"Sen bir şey deme zaten kıt herif"
"Üzülüyorum ama zaten üstüme kuma almışsın bide benimle nasıl konuşuyorsun"
Eliyle gözündeki sahte yaşı sildi.
"Sen nerden gelmiştin Enes?"
"Valla Defnecim-"
Ateş Enes'in lafını kesmişti
"-cim eki ne arıyor arada Enes"
Ateş neden buna takmıştı anlamadım ama sanırım iyi anlaşıyordular fakat sanırım Enes bir tık korkuyor.
"Ateş duymamış olayım Defne benim kardeşim artık"
Bardağı kafasına dikip sehpaya geri bıraktı.
"Eline sağlık Defnecim"
"Afiyet olsun. Getireyim mi bir bardak daha"
"Hayır teşekkürler"
"Ee cümlen yarım kaldı biri sağ olsun"
"He ben İtalya'daydım ne zamandır. Duydum ki Ateşim evlenmiş gelip benim üstüme kimi beyendiğini merak edince seni görmeye geldim işte görüyorum ki zaten Ateş kadından anlıyormuş. Maşallah Defnecim sanada çok güzelsin ve alıştım bak hemen sana"
Elini dişlerine götürüp iki kere vurdu.
Ateş bir bana birde Enes'e baktı.
"Ama sen çok çabuk alışma Enes yoksa bı baktın kafan boynundan kopuvermiş"
"Ateş abartma!"
"Defnecim artık ben senin abinim bir şeye ihtiyacın olursa söylersin"
"Gerek yok bir şeye ihtiyaç duyarsa ben burdayım"
Biraz abartmıştı artık daha fazla duramadım.
"Ateş şımarma daha fazla misafir o"
"Evet ateş misafirim ben bana hürmet etmen gerekiyor, Defnecim yürü be"
"Ama ben daha sana öyle seslenmiyorum bu niye öyle seslendim"
Sanki beş yaşında iki çocuk bakıyordum gerçekten.
"Sende öyle seslenirsin o zaman Ateş"
"Tamam o zaman"
"Defne ben bu adamın bu kadar kıskanç olabileceğini bilmiyordum sana kolay gelsin"
"Kolaysa başına gelsin Enes"
"Tamam bu kadar muhabbet yeter"
Ateş ayağa kalktı o kalkınca bende ayaklandım ama Enes hala oturuyordu.
"Hadi Enes"
"Ben gelmiyorum Defnemle oturcam ben"
"Hadi Enes!, yürü Enes!, Beni sinir etme Enes!"
Enes oflayarak ayaklandı.
"Tamam ya iki dakka rahat vermedin"
Onları kapıya kadar uğurlarken tam kapının önüne gelmiş Enes önden Ateş arkasından ilelerken Ateş birden arkasına döndü. Ne olduğunu soramadan birden yaklaşıp yanağımdan öpmüştu.
"Ben bakmıyorum arkadaşlar siz devam edin"
Ateş pis sırıtış ile geri döndü arkasında da Enes sırıtıyordu
"Akşam geç gelirim karıcım"
geri giderken Enes arkadan gülüyordu
" Demek ki benim için yiğen çalışmaları başlamış, en kısa zamanda istiyorum bu arada"
Ateş arkasından ensesine bir tane vurmuştu.
"Sus lan"
"Lan Ateş acıdı ama"
Anca kendime gelip kapıyı kapattım. Sanırım domatesler ile akraba olmaya başlayacaktım...
Mutfağa Ayşe teyzenin yanına gitmiştim içimden tatlı yapmak gelmişti.
Ayşe Teyze akşam için yemek yapıyordu bende gerekli malzemeleri çıkartmaya çalışıyordum.
"Kızım ne istiyorsan söyle ben yaparım sen yorulma"
"Zaten sıkılıyorum hem tatlı yapmayı severim"
Tabikide babamın yanında yaşıyorken asla yapamıyordum ama bazen Azra'nın yanına gidince beraber yapıyorduk ve yapmayı seviyordum beni rahatlatıyordu.
"Peki ne yapacaksın kızım"
"Ağlayan kek yapmayı düşünüyordum"
"İstediğin bir şey olursa söyle vereyim olur mu?"
"Peki Ayşe Teyze"
Bende işime koyuldum.
2 saat kadar sonra kekin sosunu döküp soğuması için tezgaha bırakıp kendime bir kahve yaptım. Ayşe teyze yemekleri hazırlamıştı onu biraz rahat etmesi için zorla göndermiştim evine, akşam tabakları da ben dizerdim.
Kekin soğumasını bekleyemeden bir tabak çıkarıp büyük bir dilim kesmiştim.
Kahfemi ve kekimi alıp televizyonun başına geçip bir romantik film açıp izlemeye başladım.
.......
Bölüm sonu.
Biraz sakin bir bölüm oldu yarın daha uzun yazmaya çalışacağım.
Bir sonraki bölümde neler görmek istersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam mı? 🦋
ChickLitTek başına hayellerinin peşinden gitmeye çalışan genç bir kızın babasının borcu yüzünden tanımadığı bir adama satılınca aslında gerçek hikayesi başlıyor... Kocam mı? İsimli ilk kitap # 13/11/2023 ilk bölüm