↗️✨Multi Defne✨....
Yazardan...
Genç adam odasında işiyle ilgilenirken yanında olan telefonu çalınca arayan kişinin annesi olduğunu görünce bekletmeden açtı.
"Efendim anne"
"Unutma akşam Merve'nin doğum günü geliceksin değil mi?"
Annesin gelene kadar peşini bırakmayacağını biliyordu ve biricik kardeşinin doğum gününüde kaçıracak değildi.
"Tamam anne gelicem"
"Gelirken bir tanede pasta al"
"Bizimkilerden birini yolluyayım gelsin hemen"
"Yoo hayır Merve'yi biliyorsun sürprizi falan kalmaz hemen evi alt üst eder bulur pastayı"
"Tamam anne akşam gelirken getiririm"
"Unutma ha şimdi sen gene çalışmaya dalarsın patahaneler kapanır"
Genç adam annesinin uzatmasından sıkılmıştı, şu an üzerinde çalıştığı silah taşımacılığında para kaçıran kişinin izini arıyordu.
"Tamam anne 11 gibi alır gelirim"
"Tamam hadi oğlum sana kolay gelsin dikkat et kendine"
Telefonu kapatıp geri masanın köşesine doğru koyup dosyalar ile ilgilenmeye devam etti zamanın çalışırken nasıl aktığını fark etmeden.
Dosyaları bitirdikten sonra dosyaların kapaklarını kapatıp geriye doğru koltuğuna yaşlandı. Ofisin cam duvarına bakınca havanın iyicene karardığını fark edince aklına pastanın gelmesi ile telefonu eline aldı.
23.42
Koltuğundan kalkarak araba anahtarı ve telefonunu cebine atıp ceketini üzerine geçirip şirketten arabasına doğru hızlı adımlarla ilerledi.
Eve doğru giderken olan bütün pastanelere bakmış ama ya kapalılardı ya da pastalar bitmişti.
Kendine söverek geçen bir kaç pataneden sonra kalan son açık patahaneyi görmesi ile arabayı park edip içeri girdi.
Cam raflara doğru baktığında boş olmasını görmesi ile kasaya doğru dönünce kasiyer kadının pastayı paketlediğini görünce sevinip kasaya doğru ilerledi.
Kasiyer tam poşeti uzatınca o poşete uzanan eli es geçerek kendi aldı.
Kendisine dönen gözleri fark etmeden cebinden çıkardığı bir kaç tane ikiyüzlükleri kasaya bıraktı.
Arkasından seslenen yumuşak ama sert çıkmaya kararlı ses ile arkasına döndü.
Karşısında gördüğü güzeller güzeli kadını görmesi ile ayakları kas katı kesildi.
Karşısındaki kadın sinirli bir ifade takınmaya çalışarak karşısındaki adamın gözlerine bakmaya çalıştı.
"Pardon beyfendi ama o pasta benimdi"
Ateş kafasındaki hayallerde karşısında gördüğü Defne ile evlenmiş mutlu bir hayat kuruyordu fakat Defne'nin ona seslenmesi ile kendine geldi.
Defne kendinden emin bir şekilde ayaklarının üzerinde durup Ateş'e bakıyordu.
Ama Ateş çabuk pes edicek gibi durmuyordu.
"Nereden sizin oluyor acaba hanımefendi"
"Ben onu almak üzereydim"
"Ücretini vermiş miydiniz?"
Ateş kendinden emin bir şekilde centilmenliğinden ödün vermeden duruyordu.
Bir taraftan haksız olduğunu biliyordu fakat başka bir pastane bulmaya vakti yoktu ve karşısında duran kadını sinir etmeyi oldukça sevmişti.
Defne arkasına dönüp bir kasiyere bide karsında duran adama baktı.
Başka bir zaman olsa belki karşısındaki kişiden hoşlana bilirdi ama şu anda ondan hoşlanmayı bırak bir kaşık suda boğmak istiyordu.
Şu anda patayı alıp Azra'nın doğum günü için yanına gidecekti fakat iş yüzünden geç çıkmıştı ve açık bulduğu tek pastahane buydu.
"Kasiyer hanım bir şey desenize hani ben alıyordum o pastayı"
"Hanımefendi üzgünüm ama ücreti beyfendi ödedi bile"
"Bu ne saçma şey böyle"
Şu anda bütün dükkanı dağıtacak manyaklık vardı üzerinde.
Ateş ise bir savaş kazanmış edasıyla sakindi.
Telefonunun titremesi ile annesinin aradığını anlayıp kapıyı açıp çıktı sadece ardından kapıya asılmış çanın sesi ile kendisini daha tanımadan ilk konuşmada onu öldürecek kadar nefret kazandı ama bu ondan etkilendiği gerçeğini kabullenemiyordu.
Karşısında koca bir ego duruyordu ondan etkilenemezdi değil mi?
Daha tanımıyordu.
Fakat tanımaya gerek yoktu bazen bir bakış bile yetiyordu.
Ateş ise karşısında olan ela gözlerin hayalini kurmaya başlamıştı.
Kafasını sallayarak aklındaki düşünceleri atmaya çalıştı o gözleri unutmaya çalıştı kendisine bir zayıflık kazanamazdı şu ana kadar hiç bir şey onun zayıflığı olmamıştı ve bu onu korkutuyordu. İlk kez korkuyordu hemde hiç tanımadığı sadece iki dakika konuştuğu bir kadın için.
Aklından geçirmemeye çalışsada aklında sorular dönüyordu,
Acaba adı neydi?
Evli miydi?
Ya da belki çocuğu bile vardır, mutlu bir aile.
Bu ona yakışmazdı bunu adamlığına yediremezdi, belki unutmak en iyisiydi.
Tabiki de bunu başarabilirse.
......
Hikayem okunduğu için gerçekten çok mutluyum 50bini geçtik ve hızla artıyor.
Yeni bölümü önceden yazıcaktım fakat ingilizce hocasının verdiği 30dk konuşma ödevini yapana kadar.
Evet yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın en kısa zamanda yeni bölüm yazmaya çalışacağım.
İlerleyen bölümlerde hangi kesitlerin olmasını istiyorsunuz yazalım.🩷✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam mı? 🦋
ChickLitTek başına hayellerinin peşinden gitmeye çalışan genç bir kızın babasının borcu yüzünden tanımadığı bir adama satılınca aslında gerçek hikayesi başlıyor... Kocam mı? İsimli ilk kitap # 13/11/2023 ilk bölüm