Yeni bölüme hoş geldiniz. Keyifli okumalar 🦋🩷..
......
Dışarıdan bile duyulan müziklerin olduğu bir mekana gelmiştik. İçerisi yoğun miktarda alkol, sigara ve parfüm kokuları bir birlerine girmişti ama buna kısa bir süre sonra alışmıştım.
Merve'yi arayıp nerede olduklarını sorduktan sonra Ateş'in koluna girerek mekanın ikinci kata gittik. Kapıda gördüğüm korumalardan ikinci kata herkesin giremiyeceğini anlamıştım ama korumalar Ateş'i görür görmez yol vermişlerdi.
Merve'nin bahsettiği yere doğru, en köşedeki ama oldukça büyük ve üzerinin dolu olduğu bir masaya geçmişlerdi.
Bizi görmesi ile Azra ile Merve direkt ayağa kalkıp bana doğru gelirken ikisinede sarıldım.
Azra bana bakıp.
"Nasıl geçti günün"
"Sonra anlatacağım"
Diyip göz kırpınca Merve de arkada masada olan diğer kişileri gösterdi.
"Defnecim, Mete ve Murat ikizler bu güzel kızlar da Ayşe ve Fatma"
Hepsiyle tanışırken Merve bize ikili koltuğu gösterince Ateş ile geçmiştik.
Müzik nedeniyle hafif yüksek bir ses ile konuşmayı başlattı Merve
"Ee Defnecim evlilik nasıl gidiyor"
Bütün gözlerin bana dönmesi ile biraz utanmıştım ama geciktirmeden cevap verdim.
"Abin arada çocuk gibi oluyor ama güzel gidiyor. Sen bir evlen seni de görücez"
Fatma şaşırmış bir şekilde sordu.
"Evli misin? Kiminle?"
Fatma'nın sorusu ile Ateş belli etmek ister gibi bı anda elini belime koyup daha çok kendine çekti.
"Ateş ile zaten daha üç hafta falan oldu"
"Ne güzel Allah bir yastıkta kocatsın"
Ateş arkamdan sessiz bir şekilde
"Amin"
Dediğini duymam ile gülümsedim.
Kızlarla biraz daha konuşmaya başlamıştık ama Ateş pek oralı olmamıştı. Ondan ne kadar uzaklaşmaya çalışsam o daha çok kendine çekip belimi baş parmağı ile okşuyordu.
Huylanıyordum ve aynı zamanda içimde bir şeylerin hareket ettiğini hissediyordum.
Bu histen kurtulmak ister gibi bardağımı doldurup doldurup içiyordum Ateş ne kadar bana daha fazla içmemem gerektiğini söylemesine rağmen içmeye devam etmiştim şu an sadece içmek istiyordum.
Aynı zamanda ilk kez içiyordum, bir kaç bardaktan sonra alışmıştım tadına.
Kızlar kendi aralarında konuşmaya devam ederken ben ikinci şişenin bitmesi ile tam üçüncü şişeyi alıyorken Ateş elimden almıştı.
Ona doğru dönüp benden çokta uzak olmayan gözlerine bakmaya çalıştım.
"Ver ben içmek istiyorum"
"Sarhoşsun daha fazla içme"
"Ben daha fazla sarhoş olmak istiyorum"
"Sen sarhoşken kim seninle ilgilenecek Defne"
"Sen"
Bı an durdu sarhoşluğun verdiği güzel kafayla aklıma ne geliyorsa ilk onu söylüyordum.
"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam mı? 🦋
ChickLitTek başına hayellerinin peşinden gitmeye çalışan genç bir kızın babasının borcu yüzünden tanımadığı bir adama satılınca aslında gerçek hikayesi başlıyor... Kocam mı? İsimli ilk kitap # 13/11/2023 ilk bölüm