"Mucizelere inan. Mucizeler var. Ben inanıyorum. "
Maggie Odasına giderken düşünecek bir hayli vakti oldu. Annesi hergün ağlarken mucizelere inanmıyordu. Doktorlar hergün durumunu kontrol ettiklerinde mucizeye inanmıyorlardı. Hemşireler hergün o ilaçları verirken onlar da inanmıyorlardı. Ama hiç tanımadığı biri ona mucizelere inandığını söylüyordu.
Birkaç zırvalık diye düşündü. Bu düşüncelerini birkaç bağırma sesi böldü.
"Sen beni öldüreceksin. Nerelerdeydin? "
"Burdayım anne. Sıkıldığımı söylemiştim. Biraz hava aldım. "
"Haber verseydin kızım... Ödüm koptu."
"Bir yerde bayılıp kalacağım ya da ölüp giderim diye mi korktun? "
Annesi gözyaşlarını saklamaya çalışıyordu fakat Maggie herşeyi apaçık görebiliyordu. Annesi onun için yaşıyordu ama şimdi o belki de yaşamayacaktı. O zaman annesinin ne yapacağını düşündü. Nasıl bir hayat yaşayabileceğini düşündü. Bulamadı. İçi daha çok yandı.
"Burası doktor dolu burada bana bir şey olmaz. Ağlama sakın. " dedi annesinin ağlamasını durdurmak için...
Odalarına gittiklerinde doktorlar son muayeneyi yaptılar. Yine akşam olmuştu. Annesi koltukta uyuklamaya başladığında Maggie oğlanı düşündü. Tuhaftı ama oğlanı kendine yakın bulmuştu. O gece duasında ona da yer verdi. İyileşmesi için, hayatına devam edebilmesi için, hastaneye bir daha düşmemesi için dua etti.
Aradan bir hafta geçmişti. Bir çığlıkla uyandı Maggie. İki gündür durumu çok kötüydü. Artık ümidini kesmişti ve kendini ölüme hazırlamıştı. Belki de kendisi için en hayırlısı buydu. Ama bu sabah aldığı haber kendisine yeni bir umut olmuştu. Bu umudun adı kalpti.
"Dokuları kızınızınkiyle örtüşen bir kalp bulduk. Çok şanslısın küçük hanım. Artık ameliyat için hazırlıklara başlamalıyız. "
Sanki rüya görüyordu. Uyandırın beni.. Bir insan bu kadar gerçekçi rüya göremez. Görse bu kadar karmaşık duygular yaşayamaz diye düşündü. Demek ki rüya değildi. Demek ki her şey gerçekti...
Sonraki günler oldukça yoğun geçti. Ameliyat için tahliller ameliyat günü belirlenmesi ameliyata giriş ve zor bir ameliyat.
................"Anneeee..."
"Buradayım canım. Buradayım. Doktor bey kızım uyandı. "
Demek ki ölmemişim diye düşündü Maggie. Demek ki ikinci bir şans elde etmişti. Demek ki mucize denen şey vardı. Johan geldi aklına. Uyanınca ilk iş onun yanına gidip müjdeyi ona vermek olacaktı. Bunu düşünürken birçok doktor içeri girmişti ve Maggie tekrar uykuya dalmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KALBİN HİKAYESİ (tamamlandı)
RomanceHasta bir kız. Tesadüfen karşılaştığı bir çocuk. Ve birbirine geçen hayatlar. Bu hikayede mucizeye herkes inanacak Ve Bu hikayede herkesin kalbi çok acıyacak..