BÖLÜM 6

7.5K 518 3
                                    

"Sence bizimkiler kazanacak mı?Ne dersin?"

Maggie, hala Johan'ın olduğu tarafa bakarken Carol'un sorusuyla irkildi. Hızla ona döndü. Carol tek kaşını kaldırıp ona baktı.
"Şey... Bilmem.. Kazanırlar herhalde. "

" Sen nereye bakıyordun öyle? "

"Hiç.. Hiç bir yere. Tanıdık biri var mı diye bakınıyordum. "

Carol etrafına bakınırken Maggie sahaya döndü. Carol'a bu olaydan bahsetmek istemiyordu şimdilik.

O anda yeni kızın şimdi direk kendisine baktığını gördü ve bu iş hiç hoşuna gitmemişti. Demek ki o da Johan'ın kendisine baktığını görmüştü. Yeni bir düşman edinmek bu zamanda isteyeceği en son şeydi.

Maç başladı. Maç arasında Carol onu lavaboya gitmek için kaldırdı. Kol kola yürüyorlardı. Tam lavabonun önüne geldiklerinde Maggie, en son görmek isteyeceği kişiyi gördü.

Lincoln, merdivenlerden inerken Maggie'yi görmemişti. Maggie, şu anda onunla konuşmaya hazır olmadığı için kendini hızla lavaboya attı. Elini yüzünü yıkadı ve kendine gelmeye çalıştı. Hayatının en büyük darbesini yediği o zamanlar aklına geldi. Önündeki hayatını geçirmeyi düşündüğü adam kendisi hastaneye düşünce onu bırakmıştı. Hasta bir kızla uğraşmaktansa dışarıda diğer kızlarla gün geçirmek daha kolayına gelmiş olmalıydı. Üzüntüden kalbinin ve enerjisinin zayıf düştüğünü hissetti. Carol ve Christian ile erken çıktılar maçtan.
...
Maggie'nin annesi kapının açıldığını duyunca hızla kapıya yöneldi.

"Maggie... Neden erken geldiniz? Bir şey mi oldu? İyi misin hayatım?"

"Sadece iyi hissetmedim. Biraz dinlenmek istiyorum."

"Emin misin? Doktora gitmek ister misin?"

"Hayır. Sadece dinlensem iyi olacak. "

"Tamam.. Tamam ben buradayım. Bir şey olursa seslen."

"Tamam anneciğim teşekkürler. "

Maggie odasına çıktı. Yatağına uzandı. Nakilden önceki hayatını düşündü. Pek de iç açıcı değildi. Okulun popüler kızıydı. En güzel kızlardan biriydi. Voleybolun da gözde oyuncusu olunca herkes daha hayran olmuştu kendisine. Derslerle ilgili bir problemi de yoktu. Voleybol maçlarının sayesinde derslere girmek zorunda kalmıyordu. Okulun en havalı oğlanı ile çıkıyordu. O zaman sorsanız çok mutluydu. Ama şimdi, o zamanlar izlediği bir filmmiş gibi geliyordu.

Düşünceleri ile daldı Maggie. Telefonu çaldığında yarı uyur haldeydi. Yatağından sıçrar şekilde kalktı. Ne olduğunu idrak ettikten sonra telefonu açtı.

"Maggie.. Nasıl oldun seni merak ettim."

"Daha iyiyim. Dinleniyordum. "

"Uyandırdım mı? Özür dilerim. "

" Daha uyumamıştım. Bugün için özür dilerim. Benim yüzümden siz de erken çıkmak zorunda kaldınız. "

"Hiç önemli değil. İyi ki erken çıkmışız. Christian ile gezdik. Sinemaya gittik. Artık gerçek bir sevgiliyiz galiba. Çok mutluyum. "

En azından birimiz mutlu diye düşündü Maggie.

"Senin adına çok sevindim. Şimdi sen beni de unutursun. Christian in Maggie out. "

Karşı taraftan bir kahkaha sesi geldi. Bu kadar mutlu olması Maggie'yi de çok mutlu etmişti.

"Saçmalama.. Kim olursa olsun sen birinci sıradasın."

"Sen de öylesin. "

"Neyse şimdi kapatmalıyım. Yarın okulda görüşürüz. "

"Görüşürüz. "

...........

Ertesi sabah okulda yürürken Carol Maggie'nin koluna girdi.

"Günaydın iyi uyuyabildin mi?"

"Tabi ki. Sizin aşk dolu günlerini göreceğimi düşününce uykum geldi. "

Karşılıklı gülüştüler.

"Zamanında ben de yaşamıştım. Hatırlatırım."

Carol bir anda durdu. Ağzından yanlış bir şey kaçırmıştı. Maggie'ye döndü ve özür dilemeye başladı. Maggie sorun olmadığını söyledi. Aslında kendisi için bir sorundu ve bu sorunu şimdi düşünmek istemiyordu.
Carol'la okula girdiler. Koridorda yürümeye başladılar. Maggie koridorun sonundan onlara doğru yürüyen Johan'ı gördü. Yanında kız yoktu ve gözlerini kendisine dikmişti. Kendisini hatırlamış olabileceğini düşündü.

Koridorda yavaşça yürürlerken Maggie, birbirlerine yaklaşma anını bekliyordu. Ama her şey bir anda olmuştu. Biri kolundan yakalayıp kendine çekmişti onu. Birinin vücudu ile kendi vücudu çok yakındı. Hızla refleks ile kafasını kaldırdığında kalbinde hissetmediği bir acı hissetti. Çünkü Lincoln kendisine o çapkın gülüşüyle "Selam " demişti bile.

BİR KALBİN HİKAYESİ (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin