TW : suic1de, self harm, mention of bl00d & depression
happy reading!AYLA tersenyum sendiri menatap siling rumah, kenangan bersama Eshan bermain di layar memori. Kadang-kala tersengih, kadang-kala ketawa sendirian. Tetapi air mata asyik jatuh tidak kira apa pun perasaan yang diri hadapi.
Mata Ayla bengkak. Pipi sudah cengkung dan mata semakin kuyu.
Mereka kata Eshan sudah bawa diri jauh dan tiada siapa pun tahu dia ke mana. Kedua orang tua Eshan juga tidak tahu ke mana lelaki itu menghilang. Eshan hanya tinggalkan surat untuk setiap seorang, kecuali Ayla.
Ayla sahaja yang tidak dapat apa-apa surat terakhir daripada Eshan.
Ayla kepenatan. Ayla rehatkan kelopak mata buat seketika waktu.
Perlahan-lahan kepala Ayla sepenuhnya berada di dalam air.
•••
Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Kenapa awak tinggalkan saya, sayang? Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Awak marahkan saya ya? Awak merajuk dengan saya ke sayang? Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Kalau saya mati, awak sedih tak? Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Eshan, saya rindu awak sayang. Jumpa nanti, cinta hati saya.
YOU ARE READING
[C] DERITA YANG KAU BERI.
Romance⚠️ Perlukan ketahanan mental yang tinggi. ━ #𝐇𝐄𝐑 𝐕𝐄𝐍𝐆𝐄𝐀𝐍𝐂𝐄. ❴ THE FIRST OF HER SERIES, #1 ❵ ❛ Antara kita... Siapa lebih derita?❜ 𝑬𝒍𝒗𝒊𝒏𝒂 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒔𝒔𝒂, dia protagonist dan dia jugalah antagonist dalam suratan takdir hidupnya. Dia...