3

1.3K 57 27
                                    

Ertesi gün Mattheo kahvaltıda yoktu akşama kadar ortalarda görünmemişti.

Pansy Draco ile bahçedeydi yanlarına ilerledim "Pansy konuşabilir miyiz?" Draco'nun yüzünü görmemek için Pansy ile biraz uzaklaştık "Mattheo bugün ortalarda yoktu"
"yani sanane bundan"
"gözümüzün önünde olmak zorunda ona güvenemeyiz" Pansy öfkelenmiş görünüyordu bu yüzden ondan biraz uzaklaştım "sorun ne aptal gibi davranıyorsun"
"aptal mı? Mattheo'dan hoşlandığımı söylemiştim sürekli onun peşindesin!"
"Pansy ciddi olamazsın ondan hoşlandığımı mı düşünüyorsun?"
"belkide sonuçta o hoş çocuk" gülmemek için kendimi tutsamda engel olamadım "harika!" gözlerimi devirdim ve Pansy'nin yanından ayrıldım. Yoksa gerçekten kavga edebilirdik.

Mattheo'nun yatakhanesine geldiğimde içeri girmek için cesaret edemiyordum geri dönmek için adım attığımda kapı açıldı "Luna" Mattheo seslenince ona döndüm "selam, izninle içeri giriyorum" Mattheo cevap vermeden içeri geçtim. "sorun ne Luna?"
"hiç... Iıı yani aslında seni çok merak ettim" Mattheo soran gözlerle bana bakıyordu "yani kahvaltıda yoktun neden gelmedin?"
"iştahım yoktu"
"bugün odandan hiç çıkmadın neden?"
"Luna sen iyi misin? neden beni sorguya çekiyorsun?"
derin nefes aldım çünkü her şeyi berbat ediyordum
"seni merak ediyorum" dedim sakince Mattheo kaşlarını kaldırdı "neden?"
"Iıı... neden, çünkü ben seni seviyorum yani sen benim arkadaşımsın"
"anladım"

Keşke buraya önceden geçerli bir sebep bulup gelseydim. Onu şüphelendirdim her şeyi berbat ediyorum...

Mattheo yatağı işaret etti "geç otur" başımı salladım ve gülümsedim, yavaşca yatağa oturdum Mattheo yanıma geldi "teklifimi kabul etmeye geldin sanırım, yanılıyor muyum?" dedi kendinden emin bir şekilde
"yanılıyorsun o teklif saçmalıktı"
"pekala o zaman neden geldin Luna?"
"söyledim ya seni-"
"beni sevmiyorsun aksine benden nefret ediyorsun çünkü ben senin için güvenilmez bir insanım..." konuşmak için ağzımı açtım ama Mattheo izin vermedi
"...çünkü benim annem Bellatrix Lestrange, sence Luna ben bunları anlayamıycak kadar aptal mıyım? benimle tanışmak için yanıma ilk gelen insan sendin çünkü babamın kim olduğunu öğrenmek istiyorsun bunun tek nedeni annemin kiminle birlikte olduğu öğrenmek işte bende tam olarak bunu neden merak ettiğini düşünüyorum" derin nefes aldım
"Bellatrix neden benim umrumda olsun ki?"
"bende sana soruyorum"

Verecek cevabım olmadığı için sustum çünkü çocuk her şeyi anlamıştı, Mattheo yüzünde memnun bir ifadeyle beni izliyordu yutkundum "ben senden hoşlanıyorum Riddle"

başlangıç (Mattheo Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin