18

682 27 10
                                    

Mattheo sigarasını yaktı ve yere oturup duvara yaslandı. Yanına gitmeli miydim? belki her şeyi düzeltebilirdik herşey daha güzel olabilirdi...
yavaşça saklandığım yerden çıkıp yanına ilerledim soğuk bakışları üzerimdeydi. Yanına oturdum "Mattheo"
"ne istiyorsun?"
"seni" Mattheo gözlerini devirdi "bence benden vazgeçmelisin"
"seni seviyorum, sende beni seviyorsun bu yüzden senden asla vazgeçmiycem" Mattheo elindeki bitmiş sigarayı bıraktı ve ayağa kalkmak için hamle yaptı ama izin vermedim "gitme kaçma benden duydum Mattheo her şeyi duydum seni çok seviyorum ve herşeyi unutup affetmeye hazırım lütfen"
"yapma beni sevme kendine yazık ediyorsun ben bunu hak etmiyorum senin sevgini hak etmiyorum"
"benim sevgimi sen hak ediyorsun" Mattheo sustu sadece bir birimizi izliyorduk o kadar özlem doluyduk ki bir birimize karşı dakikalarca sadece sustuk... Mattheo sonunda gözlerini kaçırdı "kahretsin!" diye mırıldandı "sana aşık olamalıydım bu bir oyun dedim defalarca kendime ama yapamadım seni çok seviyorum Luna, kendimi senden uzaklaştıramıyorum yanında olmak istiyorum dudaklarını öpmek, kokunu içime çekmek istiyorum"
"neden öpmüyorsun?" yavaşca ona doğru yaklaştım ve bir elimi yanağına koyup yavaşca dudaklarımı onun dudaklarıyla buluşturdum. Ağlıyordu Mattheo Riddle ağlıyordu göz yaşlarımız bir birine karışmıştı istemeye istemeye dudaklarımızı bir birinden ayırdık. "Seni seviyorum Luna bu defa seni hayal kırıklığına uğratmıycam söz veriyorum" gülümsedim "sana güveniyorum" Mattheo'nun elini tutmak için elimi uzattım ama o elini çekti kaşlarını çatmış bana bakıyordu "sorun ne?"
"sen Theodore ile birlikte değil miydin? bu bir oyun değil dimi?"
"saçmalama Mattheo! biz hiç birlikte olmadık sadece benden yardım istedi"
"ne yardımı?"
"sanırım birinden hoşlanıyor hislerini öğrenebilmek için birlikteymiş gibi davranmamızı istedi" Mattheo gözlerini devirdi "senden hoşlanıyor bana saldırdığında fark etmedin mi?" hayır anlamında başımı salladım "ondan uzak dur"
"demek artık emir veriyoruz" Mattheo kıkırdadı "saatlerce izleyebilirim" dedim gözlerine bakarak "neyi?" diye sordu, "gülüşünü" uzun suren sessizlikten sonra Mattheo anlını anlıma dayadı "biraz böyle duralım sana yakın olmayı özledim" gözlerimizi kapattık konuşmuyorduk, nefes seslerimiz bir birine karışmıştı.

"Luna" Theodore'un sesini duyunca hızlıca başımı çevirdim "Theodore?" Mattheo yanağıma öpücük kondurdu "sevgilim parti çok sıkıcı gidelim mi?" Theodore'un gözleri dolmuştu bu yüzden ona biraz üzülmüştüm Mattheo elimden tutup beni ayağa kaldırdı Theodore'un yanından geçerken "özür dilerim" diye fısıldadım.

"Nereye gidiyoruz sevgilim?" Mattheo gülümseyerek bana döndü "sevgilim mi?" başımı salladım "kahretsin Luna seni çok seviyorum" kıkırdadım "bende seni seviyorum"
"aslında partiye gidip seninle herkesin içinde dans etmek istiyorum herkesin senin kime ait olduğunu görmesini istiyorum"
"aslında buna hiç gerek yok, bence burdan gidelim zaten sıkcı olmaya başladı" Mattheo başını salladı elimi tutup beni peşinden sürüklemeye başladı "nereye gidiyoruz" Mattheo soruma cevap vermdi gözledimi devirdim ve yürümeye devam ettim.

Odasına geldiğimizde yüzünde kocaman bir gülümseme vardı aslında bu tam olarak gülümsemek değildi sırıtmaktı. Kaşlarımı çattım "sorun ne?" Mattheo yavaşca üzerime yürüdü ve ellerini belime yerleştirdi ve beni duvara yasladı "öpsene beni" gülümsedim ve yavaşca dudaklarını öpmeye başladım ama Mattheo hızlıydı ve sertti belimde olan elleriyle beni iyiyce kendine bastırıyordu kollarımı onun boynuna doladım ve ellerimi saçlarında gezdirmeye başladım. Mattheo geri çekilmeden beni kucağına aldı ve yatağa geçtik. Mattheo dudaklarımı bırakıp boynumu öpmeye başladı eli göğslerimdeydi ve onları sıkıyordu üzerimden kalktı ve beni elimden tutarak kaldırdı yavaşca elbisemin fermuarını açtı ve elbise üzerimden kayıp gitti. Artık onun karşısında çıplaktım utandığım için ona yüzümü dönmedim. Mattheo bana arkamdan sarıldı ve boynuma öpücükler kondurdu, ben ise ellerimle vücudumu kapatmaya çalışıyordum. "Utanıyor musun?" kulağıma fısıldadığında gözlerimi kapattım sesi o kadar güzel ve seksiydi ki saatlerce konuşsa dinlemeye hazırdım.

başlangıç (Mattheo Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin