Blaise yanımdan ayrıldıktan sonra ağacın yanına oturdum ve etrafı izlemeye başladım. Gözlerimi Mattheo'ya çevirdiğimde beni izliyordu fakat önceki gibi duygusuz bir ifadeyle değildi gözlerinde pişmanlık vardı veya ben buna kendimi inandırmaya çalışıyordum... Mattheo benim ona baktığımı fark edince gözlerini kaçırdı. Evet ben kendimi pişman olduğuna inandırmaya çalışıyordum...
Hüzünle içeri girdim ve ortak salona doğru koşar adımlarla ilerlemeye başladım Theodore karşıma çıkınca irkildim "korktun mu?" dedi gülümseyerek
"yok" diyerek kestirip attım Theodore bir elini koluma koydu "Luna benimle sevgili ol" şok içinde ona baktığımda kıkırdadı "sakin ol! bu sadece bir oyun" kaşlarımı çattım "oyun?"
"birini kıskandırmaya ihtiyacim var bana yardım et"
"Theodore bu çocukca!"
"lütfen benden hoşlanıp hoşlanmadığını anlamam gerek" uzun bir süre sustuktan sonra "olur" diyerek kabul ettim, evet bu çok büyük bir hataydı!"Teşekkür ederim!" yanağıma bir öpücük kondurduğunda yutkundum "Theodore..."
"efendim bebeğim"
"lütfen bu kadar samimi davranma, hoşlanmıyorum"
"peki sen nasıl istersen" gitmek için adım atınca Theodore seslendi "yarın parti var geleceksin dimi?"
"hayır gelmeyi düşünmüyorum"
"sen benim sevgilimsin ve benimle geleceksin, öptüm görüşürüz" sıkıntılı bir nefes verdim ve ortak salona girdim. Derin nefes alıp oturdum, bir süre sonra Pansy ve Mattheo kıkırdayarak içeri girdi ben bu haldeyken onun böyle gülebilmesi benim canımı acıtıyordu. Gözlerimin dolduğunu görmemesi için başımı kitaba eğdim. Pansy "partiye birlikte gidicez dimi?" dedi Mattheo'nun oturduğunu görmesemde anlamıştım Pansy ise yanına oturdu "gideriz" dedi Mattheo umursamaz bir ses tonuyla göz ucuyla onlara baktım Mattheo Pansy'nin yüzüne bakmıyordu Pansy ise Mattheo'nun koluna yapışmış oturuyordu. Sinirle Pansy'yi izlerken göz göze geldik hızlıca kitaba döndüğümde kıkırdadı "noldu Luna beni öldürücek gibi bakıyorsun" gözlerimi devirdim ve kitabı bırakıp ayağa kalktım Pansy'de hızlıca ayağa kalktı "hadi ama Mattheo'yu kıskanıyorsun dimi? yazık" sinirle asama yöneldiğimde Pansy'de aynı anda hamle yaptı ve asalarımızı bir birimize doğrulttuk "kesin şunu!" Mattheo'nun sesiyle Pansy ona döndü ama ben gözlerimi Pansy'den ayırmadım "eski sevgilin benimle uğraşıyor Mattheo onu uyar istersen" yutkundum eski sevgilin... "boşver Pansy onun için zor olmalı sonuçta ilk defa sevilmiş babası hariç onu seven biri yokki" dolu gözlerimle Mattheo'ya baktığımda duygusuz bir ifadeyle bana bakıyordu yüzünde memnun bir gülümseme vardı. Yutkundum gözümden düşen yaşlara engel olamıyordum, durduramıyordum yavaşca asamı indirdim ellerim titriyordu bu yüzden asa yere düştü yavaşca asamı aldım ve titreyen elimle asamı cebime koydum. Mattheo ayağa kalktı ve yanıma yaklaştı, gözlerine baktığımda duygu yoktu onu öperken baktığım gözler bunlar değildi... "sana çok üzülüyorum Luna... babam sana işkence yaparken gülerek izlemek istiyorum-"
"SUS! KES SESİNİ!" Mattheo'yu sertçe ittirdim "SENDEN NEFRET EDİYORUM!" ittirmek için hamle yapınca kollarımdan yakaldı "sakın buna cüret etme!" artık kendime engel olamıyordum hüngür hüngür ağlıyordum bütün vücudum titriyordu ellerimi sertçe çekerek Mattheo'dan kurtardım.
"Luna" Theodore'un sesiyle ona döndüm gözlerim kararıyordu ve ayakta duramıyordum Theodore hızlıca yanıma geldi ve elini belime sardı "iyi misin? naptınız ona!" Mattheo kendin emin bir şekilde "hakkettiğini veriyoruz" dedi Theodore yavaşca koltuğa bıraktı ve Mattheo'ya sertçe yumruk attı engel olmak için ayağa kalktım ama geri koltuğa düştüm. Mattheo Theodore'un yakasından tutup yumruk attı Pansy Mattheo'nun kolunu tutuyordu ama engel olamıyordu "SEVGİLİMDEN UZAK DURCAKSIN!" Theodore Mattheo'nun yakasına yapışmış bağırıyorduEngel olmalıydım bir şeyler yapmalıydım ama ayağa kalkıp onları durdurucak halim yoktu.