5

1K 53 18
                                    


Yutkundum tepki verebilicek durumda değildim. Babam bana döndü korkmuş gözlerle ona bakıyordum "korkma buna izin vermem"
"seni tehlikeye atamam!" diye haykırdım babam sakince yanıma geldi "sen benim her şeyimsin bunu iyi biliyorsun sana zarar gelirse-"
"baba, ben onun gibiyim kendimi korkuyabilirim" babam beni kendine çekip nazikçe sarıldı.

Bir süre öyle kaldıktan sonra geri çekildi "Mattheo'dan uzak durmanı istiyorum" dedi babam sakince yutkundum, başımı salladım ve odadan çıktım.

Pansy'nin yatakhanesine girdiğimde Pansy şok içinde bana döndü "kapıyı çal-"
"SEN KENDİNİ NE ZANNEDİYORSUN!" Pansy yanıma geldi "bağırmayı kesicek misin?"
"nasıl babama anlatırsın ben onu korktmamak için susmuştum!"
"bilmeliydi sen Mattheo'dan uzak durmadığın sürece profesör Snape bazı şeyleri daha duyabilir" dedi kendinden emin bir şekilde
"neyden bahsediyorsun?"
"mesela Mattheo'nun hayatını araştırdığını sürekli onun peşinde olduğunu bunlar gibi bir çok şey"
yüzümde memnun bir gülümsemeyle onu dinliyordum "biliyor musun? bugün Mattheo ile öpüştük, üstelik o beni öptü ayrıca benden hoşlandığını söyledi hisleri karşılıklı olduğu için sevgili olduk şimdi bunları babama söylemekte özgürsün Parkinson" Pansy öylece kalmıştı kıkırdadım ve odadan çıktım.

Bu yaptıklarım nedense çok hoşuma gitmeye başlamıştı ama Pansy bunları babama anlatırsa her şeyi berbat ederdi umarım böyle bir hata yapmaz.

Büyük salona ilerlerken Mattheo yanıma geldi "bu akşam Astronomi kulesinde baş başa kalmaya ne dersin?" gülümsedim "olur" Mattheo elimi tuttu ve yanağıma küçük öpücükler kondurdu.
"Mattheo bunları burda yapmasan olmaz mı? babamın görmesini istemiyorum"
"üzgünüm" elimi bıraktığında rahatlamıştım hiç sevmediğim biriyle sevgili olmak çok zor dokunmasından ve beni öpmesinden nefret ediyorum ayrıca ilk öpücüğümün Mattheo ile olması daha da kötü.

Büyük salona girdiğimizde Draco öldürücü bakışlar atıyordu babamı görünce hızlı adımlarla Mattheo'dan önde yürümeye başladım. "Mattheo benim Draco ile konuşmam lazım sen otur belki sonra yanına gelirim"
"bende gelebilirim sonuçta Draco benim için yabancı değil"
"özel" yüzünden bozulduğu belliydi "peki" diye mırıldandı ve yanımdan ayrıldı. Draco'nun yanına oturduğumda benden uzaklaştı "aptal gibi davranıyorsun!"
"sensin aptal!"
"of kes sesini beni dinle; Mattheo'ya benim hakkımda saçma şeyler söylemeni istemiyorum"
"gerçekler"
"gerçek yada değil o çeneni tutmazsan bunu snape ile konuşmak zorunda kalabilirsin"
"küçük bir çocuk gibi babana mı söyliyceksin" dedi gülerek
"senin yaptığını yapıyorum Malfoy"

Draco'nun yanından ayrıldıktan sonra bahçeye çıktım Theodore yanıma geldi "Mattheo ile sevgili olduğunu duydum"
"bunu nerden duydun?!"
"Pansy söyledi aslında tam olarak söyledi denilemez ağzından kaçırdı"
"o isteyerek söylemiştir kendisi kıskançlık krizlerinde" Theodore kaşlarını çattı "yoksa" başımı salladığımda kıkırdadı "Pansy, Mattheo'dan mı hoşlanıyor" dedi gülerek "evet, ve benim onunla birlikte olmamı kıskanıyor" Mattheo yanımıza geldiğinde ikimizde sustuk "neden sustunuz? benden bir şeyler mi gizliyorsun Luna?" dedi sakince
"senden ne gizleyebilirim" belimi kavradı Theodore bana gülümsedi ve yanımızdan ayrıldı, Mattheo'nun bakışlarından rahatsız olduğu bariz bir şekilde ortadaydı "akşam görüşürüz" dedim Mattheo'dan kurtulmak için ve odama çıktım.

başlangıç (Mattheo Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin