Babamın odasından çıkıp kendi odama geldiğimde yatağımın üzerinde bir çiçek vardı "bunlar ne?" diye sordum oda arkadaşıma "onları kapıda buldum üzerindeki notta senin adın yazıyordu ama içini açıp okumadım" çiçek buketini elime aldım en sevdiğim çiçekler olduğu için babamın gönderdiğini düşündüm ve üzerindeki notu açtım 'Mattheo'ya güvenmenin hata olduğunu öğreniceksin, çok az kaldı."yutkundum "kimden gelmiş? Mattheo mu?" dedi oda arkadaşım neşeyle "evet" diye yanıtladıktan sonra çicekleri bırakıp notu cebime koydum.
Mattheo'nun odasına geldiğimde kapıyı çalmadan hızlıca içeri girdim bir Draco'ya birde Mattheo'ya baktım "sevgilim iyi misin?" Mattheo'nun sorusuyla yanına ilerledim "çiçeklerini aldım" Mattheo kaşlarını çattı gözlerimi Draco'ya çevirdim "yoksa sen göndermedin mi?" Draco tepkisizdi tekrar Mattheo'ya döndüğümde soran gözlerle bana bakıyordu "hayır ben çiçek göndermedim"
"babam olabilir" Mattheo'nun yanına oturdum Draco'dan şüphelendiğim için onu izliyordum Mattheo konuşunca ona baktım "Luna dışarı çıkmak ister misin?" hayır anlamında başımı salladım "iyi olduğuna emin misin?" Mattheo'nun yanağına öpücük kondurdum "iyiyim sevgilim" Draco'ya döndüğümde Mattheo'ya öldürücü bakışlar atıyordu elindeki kitabı yatağa fırlattı ve odadan çıktı "Draco hep böyle mi?"
"evet o biraz gergin, sarılarak uyumak ister misin?" gülümsedim "olur""Mattheo!" sesleniyordum ama Mattheo beni duymuyor gibiydi yanına ilerlerken biriyle konuştuğunu fark ettim tamamen siyahtı yüzü görünmüyordu görmek için adım attığımda boşluğa düştüm...
"MATTHEO!" gözlerimi açtığımda yanımda kimse yoktu en son Mattheo ile sarılmış sohbet ediyorduk etrafıma bakındım "Mattheo?" Mattheo odaya girdiğinde soran gözlerle bana baktı "sevgilim?"
"nerdeydin?" Mattheo yanıma geldi ve yüzüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına koydu "Theodore büyük salona gelmemi istemişti, çok güzel uyuduğun için uyandırmaya kıyamadım" başımı salladım "sen kabus mu gördün?"
"evet ama bunu boşver, seninle bir şey konuşmak istiyorum"Bölümü nasıl buldunuz??