Hayatımın en büyük hatasını beş dakika önce yapmıştım Mattheo'dan hoşlandığımı söylemiştim gerçekten aptalım ben
Mattheo yüzüme bakmadan sırıtıyordu "neden sırıtıryorsun?" Mattheo nihayet bana döndü "hiç sadece yeni tanıştığın bir erkeğe karşı nasıl böyle hissediyorsun merak ediyorum" bende merak ediyorum "sen hissetmiyorsan gidebilirim" hızlıca ayağa kalktım Mattheo kolumdan yakaldı "hoş kızsın Luna yani bende senden hoşlanıyorum" şok içinde yüzüne baktım harika ne yapmam gerektiğini bilmediğim için boş boş yüzüne bakıyordum yaklaştı ve bir elini yanağıma koydu sakın düşündüğüm şeyi yapma dudaklarımı öpmek için yaklaştığında nefes alış verişlerimi kontrol edemiyordum.
Mattheo nazikçe beni öpmeye başladı karşılık vermemek için dirensemde engel olamıyordum geri çekildiğinde yüzüne bakamıyordum çünkü az önce Bellatrix Lestrange'nın oğluyla öpüşmüştüm...
Mattheo'nun yüzünde memnun bir gülümseme vardı "sevgilim" sevgilim mi şaka yapıyor olmalısın! kahretsin
derin nefes aldım "ben ilişkimizi gizlemek istiyorum Pansy'nin bundan kesinlikle haberi olmasın bide Draco eğer o öğrenirse kesinlikle herkese söyler şimdi gitmem lazım görüşürüz" Mattheo'nun konuşmasına izin vermeden odadan çıktım.Büyük bir hata yapıyorsun Luna umarım bu işin sonunda iyi şeyler olur. Mattheo ile yakınlaşmamın tek yolu buydu benden hoşlandığını bilsem bunu asla yapmazdım ama...
Aslında bir yandan çok güzel oldu onunla daha fazla iletişim kurma fırsatım olucak ve onu daha yakından tanıyabilicem. Eğer babam bu yaptıklarımı öğrenseydi beni kesinlikle okuldan alırdı. Çünkü tehlikeden uzak durmamı söyledikçe ben daha da içine düşüyorum
Bunları düşünürken bir anlığına kafamı kaldırdım babamın koşar adımlarla yanıma geldiğini görünce yutkundum "profesör-"
"Karanlık Lord hakkında gördüğün kabuslardan neden benim haberim yok bayan Snape" derin nefes aldım
"bunu nerden biliyorsun" babam dikkatle beni izliyordu "üzgünüm, bunu nerden biliyorsunuz Profesör" diye düzelttim
"bayan Parkinson durumdan beni haberdar etti"
"Pansy mi? ciddi olamazsın!" yutkundum "üzgünüm"
"bu konu hakkında konuşucaz bayan Snape" başımı salladım "odama" babamın emriyle peşinden ilerledim...Odaya geldiğimizde benim konuşmamı bekliyordu bu yüzden gördüğüm şeyleri hiç atlamadan ona anlattım
"daha önce söylemediğim için üzgünüm baba"
"Profesör, Luna" diye düzeltti
"üzgünüm Profesör"
"sen çok özelsin bu yüzden karanlık Lord onun tarafında olmanı istiyor veya..." sustu odanın etrafında dolaşıyordu "...veya seni öldürmek istiyor"