17

634 35 5
                                    

Parti saatine çok az kalmıştı üzerime giydiğim siyah elbisemle aynanın karşısında kendimi inceliyordum. Oda arkadaşım içeri girdiğinde nihayet gözlerimi ona çevirdim. "Luna! nolmuş sana"
"nolmuş? çok kötü dimi?"
"muhteşem görünüyorsun" gülümsedim "sende öyle"
"Theodore kapının önünde seni bekliyor" başımı salladım ve odadan çıktım "mükemmel"
"sende mükemmelsin!" Theodore'un koluna girdim ve partinin olduğu salona geldik içeri girdiğimizde Draco Astoria ile gelmişti Astoria güzel ve hoş kızdı bence Draco ile cok yakışıyorlardı. Theodore ile yanlarına oturduk "Merhaba" Astoria gülümsemekle yetindi Draco cevap vermek yerine etrafına bakınıyordu. Theodore sıkıntılı bir nefes verdi. Ortamın gerildiğini anladığım için masanın altından elini tuttum sakin ol der gibi gözlerinin içine bakıyordum.

Gözlerimi kapıya çevirdiğimde Pansy vs Mattheo içeri girdi Pansy iğrenç yeşil, taşlı bir elbise giymişti Mattheo sade ve şıktı ayrıca yakışıklıydı onun yanında olmak in her şeyi yapabilirdim. Mattheo bana bakıyordu! sakin olmalıyım gözlerimi kaçırdım ama tekrar onun gözlerine baktım. Gerçekten bana bakıyordu beni izliyordu hemde gözlerini kaçırmadan! benim ona baktığım gibi bana bakıyordu...

"sevgilim" Theodore sus lütfen şuan Mattheo ile bakışıyorum! "efendim" nihayet gözlerimi ayirdim ve Theodore'a baktım "iyi misin?" başımı salladım.
Theodore yavaşca ayağa kalktı ve bana elini uzattı "dans?" yutkundum "gerek yok" elimden tutup beni kaldırı "var" sahneye çıktığımızda gözlerim Mattheo'daydı gözlerindeki öfkeyle karışmış hüzünü görebiliyordum onu Pansy ile gördüğümde bende aynen böyle bakıyordum. Pansy ile bir şey konuşuyorlardı konuşurken sinirlendiği belliydi hızlıca ayağa kalktı ve dışarı çıktı Pansy peşinden ilerledi.
"Theodore benim hava almam lazım" ondan kurtuldum ve dışarı çıktım saklanıp konuştuklarını dinlemeye başladım. "Delirmek üzereyim... onu onunla görmek ne kadar zor biliyor musun?" Pansy'nin gözleri dolmuştu "onu seviyorsun! duygularımla oynadın!"
"SEVİYORUM! KAHRETSİN SEVMEMELİYİM AMA SEVİYORUM DÜN GECE ONU ÖPERKEN BİLİNÇLİ OLDUĞUMU BİLMEMESİ CANIMI ACITIYOR ONA BUNU SÖYLEYEMİYORUM!" Mattheo'nun söyledikleriyle gözümden bir kaç damla yaş düştü beni seviyordu...
"beni öptün!" Pansy'yi öpmüş müydü?!
"sen beni öptün Pansy sen hep kendini kandırdın seni sevdiğimi düşündün" Pansy Mattheo'yu sertçe ittirdi ve yanından uzaklaştı

başlangıç (Mattheo Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin