Hogwarts'ta yaşadığımız onca şeyin üzerinden 5 yıl geçti kos koca 5 yıl bu 5 yılda o kadar çok şey değişti ki hayatımda, biraz onlardan bahsetmek istiyorum; Hogwarts'ta Mattheo ile sevgili olduğumuz süre boyunca hep ailemizden saklamaya çalıştık hayatımız onlardan kaçmakla geçti... Bellatrix Lestrange yani Mattheo'nun annesi Azkaban'dan kaçtığında Mattheo'yu çok görmek istemiş bu yüzden onun yanına gitti... tabii benide götürdü Bellatrix ile tanıştım. Kendisi pek sevimli değil ama oğlunu çok seviyor ve değer veriyor ayrıca benide sevdi başlarda onu pek sevmiyordum ama artık alıştım ve seviyorum.
Babama gelicek olursak o Mattheo ile birlikteliğimizi tatilde eve gelen bir mektupla öğrendi Mattheo bana sürekli mektum gönderiyordu bende ona ve en sonunda babama yakalandık gerçekten çok sakin karşıladı sadece karanlık tarafa bulaşmam konusunda endişeliydi... ama artık değil. O gerçekten mükemmel bir baba benim için çok değerli her şeyiyle...
Pansy, Theodore ve Draco'ya gelicek olursak Pansy ve Theodore evlendi! Draco ve Astoria ise sevgililer Pansy ile görüşmüyorum nedenini tahmin ediyorsunuzdur. Evlenmişte olsa zamanında yaptıkları için kırgınım bu yüzden benden bir şey beklemesin... Draco'nun benden vazgeçip Mattheo ile arasını düzeltmesi beni çok mutlu ediyor artık tamamen arkadaşız ama Mattheo biraz uzak durmamı istiyor ona hak veriyorum tabiki...
Voldemort'a gelicek olursak ise... Mattheo onunla görüşmüyor annesinin ısrarlarına rağmen ama eğer bir gün babasını affetmek isterse ona asla karşı çıkamam o mutlu olmayı sonuna kadar hak ediyor benim iyi kalpli sevgilim... onun her zaman ve her kararında yanında olucam ve bunun için bir birimize yemin ettik her ne olursa olsun bir birimizi hep sevicez, vazgeçmiycez.
Kapı tıklama sesiyle günlüğümü bir kenara bıraktım ve masadan kalktım. Kapıyı açtığımda Mattheo gelmişti "benim güzel karım bugün nasıl?"
"yaşadığımız şeyleri günlüğümüze yazarken biraz duygulandım" Odaya girdik ve günlüğümü ona uzattım "bak her şeyi anlattım, eğer bir gün çocuğumuz olursa bunu okusun istiyorum" Mattheo anlıma öpücük kondurdu "çok güzel düşünmüşsün güzelim"
"teşekkür ederim... seninle evlendiğim için çok şanslıyım iyki varsın sevgilim" Mattheo elimi tuttu ve öpücük kondurdu "sende, benim güzel karım..."genelde finaller konusunda pek iyi değilimdir, fikirlerinizi merak ediyorum.