12

666 32 4
                                    

Draco söylediği kelime beynimde dolanıyordu "onun babası Voldemort... onun babası Voldemort..." bağırmak, bağıra bağıra ağlamak istiyordum ama onu yapabilicek kadar gücüm kalmamıştı bunca zaman benden saklamıştı bu kadar önemli bir şeyi benden bunca zaman saklamıştı...

Draco'nun kolundan tutup onu sarstım "başka ne biliyorsun?"
"Voldemort için çalışıyor seni gerçekten sevmiyor bunların hepsi bir oyun seni kullanıyor gücünü çalmak için babasına senin hakkında bilgiler götürüyor" ayakta duramadığım için sendeledim Draco kolumdan yakaladı "iyi misin?" gözlerimi kapattım şuan konuşmaya gücüm kalmamıştı.

Lütfen hepsi bir rüya olsun, lütfen gözlerimi açtığımda odamda uyanmış olayım, lütfen Mattheo bana bunları yapmamış olsun, lütfen... lütfen

Gözlerimi açtığımda Draco korkmuş gözlerle bana bakıyordu "Luna iyisin dimi?"
"dokunma ona!" Mattheo'nun sesini duydum ama gözlerim karardı hiç bir şey yapamıyordum "Luna!" Mattheo korku içinde konuşuyordu ama gözlerimi açamıyordum etrafımda konuşulanları duyuyordum ama tepki veremiyordum "ne anlattın ona?!"
"herşeyi!"
"umarım ona bir şey olmaz"
"gerçekten onu düşünüyor musun baban için sattığın o kızı-"
"ONU DÜŞÜNDÜĞÜM FALAN YOK! seni düşünüyorum babam- yani o bunları duyunca seni öldürücek seni nasıl koruyabilirim onu düşünüyorum! yoksa Luna benim umrumda değil"
"nasıl umrunda olmaz? o sana güvendi, seni sevdi bana vermediği sevgisini senin gibi iğrenç birine verdi! senin karşılığın nasıl bu olabilir! o kız bunu hak etmedi onu koruycam ne olursa olsun onun için kendimi feda edebilirim senin yapamadığını yaparım yani!"

Bir kaç saat sonra gözlerimi açtığımda odamdaydım Draco beni görünce hızlıca yanıma geldi "Luna!"
sadece nefes alıyordum tepki vermiyordum "iyisin dimi?" başımı salladığımda Draco gülümsedi "iyi ol"
gözlerimden düşünen yaşları sildim "Draco"
"efendim" dedi hemen "Mattheo nerde?"
"cidden onu merak ediyor musun?"
"benim hakkımda söylediklerini duydum beni umursamadığını"
"onu seviyor musun?" çaresizce başımı salladığımda Draco'nun gözleri doldu "bana acıyormuş gibi bakma, onu acınacak hale getirince ona böyle bak" Draco derin nefes aldı "yapma, ondan uzak dur daha fazla sana zarar vermesini izin veremem" Draco'nun yatakta duran elini tuttum "daha yeni başlıyorum bu defa buna izin vermiycem onu pişman edicem"






Bölümü nasıl buldunuz???

başlangıç (Mattheo Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin