Uzun süre elimdeki kağıda bakakaldım oda arkadaşım kapıyı açınca ona döndüm "iyi misin?" başımı salladım ve odadan çıktım hızlı adımlarla büyük salona indim
Theodore, Draco ve Pansy masada oturuyorlardı yanlarına ilerledim "Theodore konuşabilir miyiz?" Pansy ve Draco'nun gözlerine baktığımda Pansy iğrenir gibi beni izliyordu Draco ise tepkisizdi. Theodore ile büyük salondan çıkıp biraz uzaklaştık "sen Draco'nun veya Pansy'nin yazısını tanıyabilir misin?"
"bilemiyorum, neden?" kağıdı Theodore'a uzattım elimden aldı "büyük tehdit"
"sence bunu kim yazdı?" Theodore kağıdı bana geri verdi "eğer Draco veya Pansy'den şüpheleniyorsan bence boşuna onları araştırmakla zaman kaybetme onlar buna cesaret edemez özellikle Snape'in kızına" derin nefes aldım "belkide ederler" Theodore iyice bana yaklaştı "bence Mattheo'ya fazla güvenme bu bir tehdit olmayabilir"
"ne demeye çalışıyorsun?"
"bunu sana ulaştıran kişi seni uyarmak istiyor olabilir" Theodore destek olmak amaçlı kolumu okşadı "gitmem gerek kendine dikkat et"
"bundan kimseye bahsetme olur mu?" Theodore başını salladı ve yanımdan uzaklaştı.Bütün gün Astronomi kulesinde notu kimin gönderdiğini ve ne amaçla gönderdiğini düşünmekle geçirdim bu durumda kimseyle konuşmak istemiyorum hatta Mattheo'yla bile.
Kağıtta yazanları defalarca okudum en son sinirle katladım ve cebime koydum "Sevgilim" Mattheo'nun sesiyle gözlerimi devirdim ve kafamı ona çevirdim zar zor gülümsedim "bütün gün nerdeydin? her yerde seni aradım, ayrıca özledim" Mattheo elini belime yerleştirdi "baban seni çok merak etmiş"
"bunu sana mı söyledi?"
"hayır söylemedi derste hareketlerinden belliydi"
"kahretsin" diye mırıldandım "babamı hiç düşünmemiştim" Mattheo yüzüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına koydu "neden derslere girmedin?"
"biraz yanlız kalmaya ihtiyacım var şimdi babamı görmeye gidicem sonra görüşürüz" Mattheo'nun yanından ayrıldım ve babamın odasına geldim kağıyı çalmadan içeri girdim babam normalde böyle yaptığımda çok kızar ama bu sever koşar adımlarla gelip bana sarıldı "neden derslere girmedin?"
"üzgünüm baba kendimi iyi hissetmiyordum" Babam geri çekildi "haber verebilirdin"
"üzgünüm" Babam tekrardan bana sarıldı ve saçlarımı öptü