2. fejezet

416 14 0
                                    

,, The meeting."



Meg is találtam a 408-as hotelszobát. Gyorsan becsipogtattam a kártyát. Lassan kinyílt az ajtó, amin és rögtön be is léptem. Egy kisebb, de gyönyörű konyha tárult elém, pult-tal, amin egy boros üveg volt, boros üveggel. Gyorsan megkerestem a wc-t, ahol elvégeztem a dolgomat. Miután kész lettem, kijöttem, és tudom nem szabadott volna, de megkóstoltam a bort. Öntöttem magamnak, már a jóval boros pohárba, és leittam a feléig.

Miközben ízlelgettem, addig a hotelszobában lakó, kinyitotta a lakást, és belépett rajta.

Belépett rajta maga...Mason Black, aki rohadtul jól nézett ki. Kurvára jól nézett ki!

Amint belépett, meglátott, és felvonta a szemöldökét.

- Te ki is vagy, pontosan? Egyáltalán mit keresel itt? És mért iszod a legdrágább boromat, hajnalok hajnalán? - bombázott kérdésekkel. Miközben jobban szemügyre vettem, most már leírhatom, hogy ez a férfi baszottul helyesebb, mint cikkben. Fekete nadrág, oda illő cicővel. Fehér ing, ami felülről vagy nem volt begombolva a feléig, így beláttam egy kicsit a kidolgozott felsőtestéhez. Az inghez visszatérve, nem volt begyűrve, hanem hanyagul az oldalán lógott.

Gyorsan visszatérve a gondolataimból, összeszedtem magam, és gyorsan válaszoltam.

- Először is, wc-re kellett mennem, és a recepciós ezt tudta csak kiadni. Másodszor, Sophia Wang vagyok, személyesen. - itt mintha meglepődöttség ült ki az arcára. - Harmadszor pedig, finom a borod, édes. - felemeltem a kezembe lévő poharat, megbillentettem, és lehúztam a tartalmát.

Lerakva a poharat a pultra, felkaptam a táskám, és mentem volna ki az ajtón, ha nem lépett volna elém.

Eléggé közel volt, így éreztem a finom, férfias illatát.

- Remélem tudod, hogy ezt volt a legdrágább borom, amit iszogattál, édes. - szólt hozzám, pimasz mosollyal az arcán.

- És? - amint ezt kimondtam, felkapott a vállára, és a pultig vitt, amire lerakott rá, és beékelte magát, a két lábam közé.

- Mi a fenét művelsz? - förmedtem rá.

- Halkabban, édes. - halkított el. De én továbbra sem adtam föl. Elkezdtem menekülő utat keresni, de sehogy sem sikerült. Mikor már el akartam lökni, hirtelen lefogta mindkét kezemet, a saját kezei alá, és lerakta a combjaim mellé.

- Engedj el, különben...- nem tudtam befejezni, mert közbeszólt.

- Különben mi? Mit fogsz csinálni? - jött közelebb, én pedig kezdtem elveszíteni a fejem, de gyorsan észbe kaptam.

- Utoljára mondom, hogy engedj el. - mondtam sokkal nyugodtabban, de annál mérgesebb voltam rá.

- Különben? - kérdezte újra.

- Sikítok. - mondtam egyszerűen.

- Nem fogsz, nem enge...- nem tudta befejezni, mert meghallottuk az anyánk hangjukat.

- Megkeresem a lányod, Valentin. Biztos a fiamnál lehet. - jött közelebbről a hang. Gyorsan kirántottam magam Mason markából, arrébb löktem őt, és leugrottam a pultról. Hátrébb mentem pár lépést, de kinyílt az ajtó, és Virgina lépett be rajta.

- És milyen jól tippeltem. - nézett ránk felváltva ránk, Virgina. - Milyen szépek vagytok együtt. - ábrándozott, én pedig egyre kellemetlenül éreztem magam.

- Anya! - szól rá Mason élesen, az anyjára.

- Oké, oké. Gyere, Drágám. - fordul hozzám a már ittas Virgina. Bólintottam, ő pedig elindult ki az ajtón. Én is elhagytam volna a hotelszobát, ha Mason nem ránt vissza a csuklómnál fogva. A mozdulattól a mellkasára teszem a kezem, és egy kicsit arrébb tolom őt, de nem enged.

- Innen folytassuk, édes.

Gyorsan kirántom magam, és szinte futó lépésekkel hagyom el a helyiséget. Mivel nincsen kedvem tovább itt maradni, ezért beszállok a liftbe, és lemegyek a földszintre.

- Jó estét, Sophia kisasszony. Haza óhajt menni? - kérdezi tőlem az egyik testőrünk.

- Jó estét, vagy már nem soká jó reggelt. Igen, gyorsan haza szeretnék menni, de amint hazavitt, menjen haza a család-hoz, és maradjon velük egy hetet, nem kell bejönni dolgozni, de küldje be Liamet. - adtam ki a parancsot, mert kettő gyermeke van, és egy felesége, akikkel nem sokat találkoznak, ezért haza küldtem őt egy hétre.

- Köszönöm, Kisasszony. - nyitja ki az ajtót nekem, én pedig beszállok. Megkerüli a kocsit, beszáll, és elindulunk. Hamar haza is érek.

Miután bejutok a lakásba, gyorsan lerúgom magamról a cipőt, és felsétálok a szobámig. Rögtön a fürdőszobába megyek, ahol leveszek magamról mindent, és beállok a zuhany alá. Nem is habozok tovább, megnyitom a tust, és melegre állítom a vizet. Felveszem az epres illatú tusfürdőmet, és nyomok a kezemre egy kicsit. Pár perc alatt sikerült is megfürdenem, és a pizsomám-ba bújni. A sminkemet már fél álomban töröltem le. Gyorsan ágyba bújtam, és rögtön elnyomott az álom...


Itt lenne a második rész is. Remélem elnyerte a tetszéseteket!




A hotelszobaWhere stories live. Discover now