8. fejezet

361 20 0
                                    

Miért mentem bele ilyen könnyen? Kell ez nekem? Nem ilyennek ismertem meg saját magam...

Amíg pakoltam, benyitott valaki a szobámba, amikor már csak a kis tornazsákomba pakoltam.

- Csak én vagyok, ülj vissza nyugodtan. - szólt anya az ajtóból, mikor látta hogy fel állni készülök. - csak beszélgetni jöttem, ilyen anya - lánya féleség. -mosolygott rám kedvesen. Tényleg nem szoktunk olyan mélyen beszélgetni egymással, és ez már hiányzott.

- Gyere csak, ülj le. - mondtam neki, mert ott ácsorgott az ajtónál. Elhelyezkedett mellettem a földön, és szembe fordult velem. -Figyelek. - mondtam.

- Tehát, bele vágok a közepébe. - megakadt, mintha nem tudná hogy elmondja-e vagy sem. Egy kis hezitálás után megszólalt. - Szóval...tényleg szereted, vagy csak egy hülye játékba mentél bele Sophia? - kérdezte egy szuszra, és pedig döbbent arccal, pislogás nélkül meredten rá. Épp nyitottam a számat, de leintett. - Tudom, hogy nem vagy buta lány. De érzem hogy ennek a "kapcsolatnak" - tette idéző jelbe - van valami háttere is. Igazam van? - sándított rám.

Hamarabb jött az édesanyukám, hogy mit művelek, mint én. Na, szép!!!

- Igen... - sóhajtottam. - De muszáj volt, anya. - jött ki belőlem. - Amikor lefotóztak minket a pulton, akkor igaz hogy nem tudták hogy én vagyok, de előbb -utóbb kiderült volna. - haladtam anyának, aki csak hallgatott. - Mondj valamit, kérlek.

- Igazad van, de akkor sem kellett volna ilyen módon. Hisz ez csak egy fotó. - értetlenkedett.

- Anya én nem tudom milyen Mason. De azt tudom hogy egy nőcsábász. Tudod jól mennyire híres lányok terén. Neki fontos ez az imidzse. - magyaráztam.

- Áh. Értem mostmár. - értette meg anya. Én pedig egy "Nah, tehát ez van" fejjel nyugtáztam le.

Ezután anya fel állt, és kiment a szobából, én pedig egyedül maradtam bőröndökkel teli szobában.

[...]

Másnap reggel fél 9 van. Már 6 kor fent voltam, és meg is reggeliztem, utána olvastam, eddig.

Ideje fel öltözni - gondoltam magamban.

Letettem a könyvet, amit olvastam, az éjjeli szekrényre, és a bőröndömhöz léptem.

Kivettem a tetejéről egy kicsit passzosabb, fekete szatén nadrágot, egy fehér trikót, és egy fekete - fehér derékig érő blézert. Gyorsan felvettem magamra őket, és egy fekete magassarkút is vettem fel hozzá. Egy nagyobb fekete táskát választottam hozzá, mert abba minden belefér, ami nem fért bele a többibe.

Vissza cipzároztam a bőröndömet, és a kis tornazsákomhoz léptem. Legugoltam, és kivettem belőle a neszeszeremet, amibe a sminkek és az arcápolási cuccok voltak.

Gyorsan bekentem magam fényvédővel, és vittem fel kicsi pirosítót és highlitert. Még szempillaspiráloztam+szájfény, és készen lettem. Vissza tettem mindent a helyére, és a nagytáskámba pakoltam. Mikor bele pakoltam, hallottam hogy először dudáltak, pár másodperc múlva csengetnek. Felkaptam a nagytáskámat az egyik vállamra, a kis tornazsákomat a másik vállamra, és megfogtam egy- egy kézzel a két bőröndöm fogóját. Kimentem vele a szobából, onnan a lepcsőig. Na, most örülnék egy liftnek...

- Kicsim, gyere. Itt van. - jött fel velem szembe anya a lépcsőn.

- Mennék, ha nem lennének ilyen nehezek. - nyöszörögtem, miközben a bőröndöm fogóját ráncigáltam.

- Ne ráncigáld! - förmedt rám. - Felhívás apádat. WILLIAM! - kiabált a földszintre.

- Baj van? - futott apa a lépcsőn fel ő is.

- Nyugi, semmi. Csak segítesz levinni a csomagjaimat? - kérdeztem, és segítség kérően néztem rá.

- Persze.

Felvette a két bőröndöt, és elindult a lépcsőn, én anyával mögötte sétáltunk le.

Mikor leértünk, szembe találtam magam Mason - nel.

- Szia. - köszöntem neki.

- Na, öleljétek meg egymást. Együtt vagytok, előttünk is nyugodtan. - szólt anya, mikor látta a szenvedésünk. Elkerekedett szemmel néztem hol Masonre, hol anyára. Mason rám nézett olyan "Mivan?" fejjel, amikor én csak egy "Majd elmondom" arckifejezéssel reagáltam le, és lesütöttem a szemem.

- Akkor ne öleljétek meg egymást. - sóhajtot anya, mikor nem voltunk hajlandóak meg ölelni egymást.

Muszáj volt közbe szólnom.

- Mason, indulhatunk? - kérdeztem kelletlenül. Bólintott egyet, és felvette a két bőröndöt, én pedig a kis tornazsákomat. Beraktuk a kocsiba őket, és vissza sétáltunk anyáékhoz.

- Hiányozni fogsz, Sophia. - könnyezett be anya.

- Ti is. - öleltem meg őket.

A hotelszobaWhere stories live. Discover now