,, Maybe tought"
Lehet mégis csak igaza van Mason-nek. Mostantól ezt próbálják majd kideriteni, hogy ki a szeretője. Najoo. Legyen. De csak magamnak teszek kárt.
Vissza öltöztem a ruhába, amibe eredetileg a céghez indultam volna, de ugyebár nem jött össze. Felkaptam magamra azokat, kocsikulcsot elkértem a sofőrömtől, és beültem a kocsiba, amit hazahozott. Gyorsan vissza is értem a nagy épület elé, ahol leparkoltam, és intettem a sofőrnek hogy viheti a kocsit. Felmentem a 15.-emeletre, és bekopogtattam Mason-hoz.
- Szia szé...Sophia? - üdvözölte volna az egyik ribancot, csak hogy én nem az voltam.
- Itt vagyok. Tessék, mik a szabályok, erre a kamu kapcsolatra? - löktem arrébb az ajtóból, bementem, és leültem az egyik bárszékre.
- Mivan? - értetlenkedett.
- Mondom, itt vagyok. Bele megyek. Oké? - magyaráztam unott fejjel.
- Ó! -hát bizony ó. - Te most csak viccelsz? Most komolyan bele mentél? - csodálkozott.
- Igen. Most min csodálkozol? Ha játék, legyen játék. - mondtam fél mosollyal az arcomon.
- Ahaa. Oké. - ült le velem szembe a túl oldalon lévő bárszékre. - 1. Szabály: Ezt nem egy játéknak kell felfogni Sophia. 2. Szabály: Majdnem mindig együtt kell nyilvánulnunk. 3. Szabály, egyben legfontosabb: hitelesebbé kell tenni a ,,kapcsolatunkat" pár csókkal, puszival. Értve? - vázolta fel a szabályokat. Minden tökéletes, de a csóók???
- VÁRJ! Csók? Biztos nem foglak megcsókolni. - ellenkeztem.
- De ez egy kapcsolat része Soph. - sóhajtott.
- Akkor legyen, egy-egy puszi arc-ra, de szájra nem. - vázoltam fel az én ötletemet.
- Nem fogják elhinni egy-egy puszival, főleg arc-ra. Csók a leghitelesebb. Sőt, kifelejtettem a 4. Szabályt: ide kell költöznöd. Így a szüleink is el fogják hinni. - hozta fel a 4 ötletét.
- Nemár Mason. Valami más esetleg? - sóhajtottam.
- Nem. - végre!!!
Sziasztok! Mostanában ilyen rövidek lesznek, de lesznek valamikor hosszabbak is! Remélem azért ezek is tetszenek, és izgalmasak, ha lehet izgalmas. Jó olvasás! Puszii!!