Tanrısal bakış
Minho sabah erkenden kalkmış kahvaltı hazırlamışdı. Tabi biz erken diyoruz ama onun için erken değildi. Hem jisung hem de o okula erken gitmeyi seviyorlardı. Hatta bir keresinde o kadar erken gitmişlerdi ki okul güvenliğiyle birlikte açmışlardı okulu.
Minho son kez hazırladığı sofraya baktı. Ve tamamen hazır olduğunu anlayınca. Kardeşinin odasına doğru gitmeye başladı. Odanın önüne gelince kapıyı açıp içeri girdi. Burnuna gelen çilek kokusuyla gülümseyerek kokuyu daha fazla içine çekti. Ardından bağırarak mışıl mışıl uyuyan kardeşinin üzerine atladı. Felix üzerine bir AYInın atlamasıyla yerinden sıçrayarak uyandı.
"FELİXXXX UYANNN BİZİM OKULA GELİCEKSİNNN"
Felix abisinin heyecanlı sesine kahkaha atdı. Tabi hissetdiği acıyla kahkahasının yerine bir inleme bıraktı. Minho hemen ayağa kalkarak dün gerekli olduğuna karar vererek koyduğu sürahiden bir bardak su doldurdu. Ardından çekmeceden bastırıcı hap çıkararak felixe uzatdı. Felix önce hapı ağzına atdı. Ardından suyu içerek geri yerine koydu.
"Teşekkür ederim hyung."
"Rica ederim hadi ben çıkıyorum sende hazırlanıp kahvaltıya gel."
Felix abisini konuşmadan, başıyla onaylamışdı. Minho da hiç birşey demeden odadan çıktı. Tam ayağa kalkacakken telefonuna gelen bildirimle telefonunu eline alarak bildirime baktı.
Bilinmeyen numara-Felix
Bilinmeyen numara
Aslında mesajda dediklerinden sonra bu beni dövmeye gelicek büyük ihtimal diye düşündüm.
Dövmeyi bırak okula bile gelmedin:D
Bu kadar korkacağını bilsem yazmazdım hiç.
Felix
|yine mi amk
|sal artık beni
Woojin sıktın artık.
Artık cevap vermek bile istemiyorum.
Dün okula düşündüğün şeyin aksine korkmadan gelicektim.
|korkmadanmış sikmeseler bari
Sadece bir sorun yaşadım.
Ama görüyorum ki beni beklemişsin.
Hayırdır beni mi özledin:D
Bilinmeyen numara
Hmm, demek sorun oldu.
Anladım peki.
Ha bu arada evet seni özlemişdim.
Dediklerinde haklıydın.
Gördüğüm en güzel omegasın ve o pürüzsüz bacakların beni çileden çıkartıyo.
Gözlerimi açtın benim resmen.
Sana dokunmak istiyorum.
Altımda seni saatlerce sikmek istiyorum.
Emin ol yapıcam.
Bu saatden sonra benimsin Lee Felix.
Felix
Sen kafayı yemişsin.
Siktir git amına koyim.
*Bu kişiyi engellediniz*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverse
RomanceOkulun alfaları tarafından zorbalanan omega Felix, Onu zorbalardan koruyan alfa Hyunjin Düz yazı📝 Ara-sıra texting📱 Omegaverse, Boy x Boy👨👨👧👦 !Femlix! Angst değil!💫 23.01.2024