BÖLÜM YAZMAYI AŞIRI ÖZLEMİŞİM🤭🤍🤍
BU BÖLÜM AŞIRI TATLI😻😻
İyi okumalar bebeklerim♡
☆☆☆☆☆
Yazar'dan
2 ay sonra
Bu iki ayda çok şey yaşanmıştı.
Jisung artık okula gitmiyordu. Oğulları, evet oğulları. Jisungla minhonun bebeği erkekdi. Altıncı ayına geliyordu ve bebek onu yeterince zorluyordu. Bu yüzden eğitimine evden devam ediyordu. Minho jisungun ailesiyle tanışmıştı. Ailesi ilk başta kızsada hamile olduğunu öğrenince yumuşamışlardı. Ama maalesef ki Jisung Minhonun ailesiyle daha tanışamamıştı. Çünkü bir türlü eve gelmek bilmiyorlardı. Felixle Minho her onlarla konuşunca artık gelin deselerde aileleri onları çok yakında gelicez diye geçiştiriyordu. Evlilik konusunu da konuşmuşlardı bebek doğduktan sonra evlenmeye karar vermişlerdi.
Chan ve Seungmin hakkında konuşalım. O kadar çok şey yok aslında. Hayatlarına kaldıkları yerden devam ediyorlar. Tek fark mühürlenmişlerdi.
Jeongin ve Changbin mühürlü değillerdi. Kaldıkları yerden davam ediyorlardı.
Gelelim Felix ve Hyunjine. Felix Hyunjini hala affetmemişdi. Yani affetmemekten kastı eskisi gibiydiler aslında tek fark felix hyunjinin ona dokunmasına izin vermiyordu. Kızgınlıklarında bile hyunjini ayrı odaya kilitliyordu. Ama felix istediğinde Hyunjinin dudağına buse konduruyordu hyunjin de bununla yetinmek mecburiyyetinde kalıyordu.
Felix hyunjinin kucağından inmiyordu. Evet hala affetmemişdi onu ama kendi rahatı için Hyunjinin kucağından başka yerde oturmayı tercih etmiyordu. Her gün Hyunjinin kucağında ona hamilelikle bağlı şikayetlerini ediyordu. Şimdi olduğunu gibi.
"Çok kilo aldım baksana. Daha 2 buçuk aylık ama çok kilo aldırıyor. Gittikce çirkinleşiyorum."
Evet bu da var. Felix 2 buçuk aylık hamile olmasına rağmen aşırı fazla kilo alıyordu. Doktor bu durum hakkında kesin bilgi veremiyordu.
Hyunjin kucağında oturmuş dudaklarını büzerek ona şikayetlenen bedenin belini okşarken tatlılık krizine gireceğini düşünüyordu. Evet 2 aydır çok faxla yakınlaşmamışlardı hem Felix izin vermiyordu, hem de bebek vardı. Ama yinede Felix arada Hyunjinle temas edince Hyunjin onun temaslarına karşılık vermekten çekinmiyordu.
"Güzelim sen kaç kilo olursan ol hala çok güzel olucaksın. Hem kilo almanın sebebi bebeğimiz sen bebeğimizden şikayetçi misin?"
Felix hızla kafasını iki yana salladı.
"Hayır hayır değilim şikayetçi."
Belirginleşen karnını severken mırıldandı.
"Özür dilerim bebeğim. Yanlış anlaama beni tamam mı? Seni çok seviyorum ben."
Hyunjin gülümseyip konuştu.
"Tamam bebeğimiz affetmişdir seni."
Felix gülümseyerek kafasını kaldırıp Hyunjine baktığında dudakları dikkatini çeker. Hyunjinin dudaklarına bakarken kendi dudaklarını yalar. Hyunjinin dudaklarında gözünü çekmeden konuşmaya başlar.
"Hyunjin."
"Efendim birtanem."
"Benim canım bir şey çekti."
"Ne çekti aşkım?"
Fekix büyülenmiş bir şekilde Hyunjinin dudaklarına bakarken cevapladı.
"Dudaklarını."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverse
RomanceOkulun alfaları tarafından zorbalanan omega Felix, Onu zorbalardan koruyan alfa Hyunjin Düz yazı📝 Ara-sıra texting📱 Omegaverse, Boy x Boy👨👨👧👦 !Femlix! Angst değil!💫 23.01.2024