43|sinirli gözler

1.5K 191 199
                                    

Yazar'dan

Minik ellerini yumruk yaparak arkadaşlarının yanında durarak sevgilisini izliyordu Felix. Dersler bitmişdi. Jisung, seungmin ve jeongin felixin yanına gelmişlerdi gitmek için ama felix sinirle hyunjini izlediği için onunla birlikte durmuş izliyorlardı. Minho, Changbin ve Chan bile durmuş Hyunjini bekliyorlardı. Felix ise sinirden kuduruyordu. Minho bir şey yapmaması için onun kolundan tutmuşdu.

Felix hyunjine çıkışta onu bekleyeceğini söylemişti. Ve herkesden önce çıkmış onu beklemişti. Ama hyunjin geldiğinde felixin yanına yok onun yanına gelen bir kızla sohbet etmeye başlamışdı. Üstelik kız hyunjine yavşıyordu. Sürekli saçlarıyla oynaması, Hyunjinin ağzını açtığı gibi gülmeye başlaması, hyunjine temas etmeye çalışması bunları yeterince belli ediyordu. Hyunjin ise kıza engel olmadan onunla konuşmaya devam ediyordu.

Felix sinirden titreyen elini cebine atıp telefonunu çıkardı. Minho ilk başta gideceğini sanıp daha sıkı tutmuşdu. Telefonu çıkardığını görünce elini gevşetmişdi.

Hyunjin-Felix

Felix

Hyujin

Ne uaptlğını sanıhorsun

-

Sinirden yanlış yazıyordu ama anlaşılmayacak gibi değildi. Felix mesajı gönderince hepsi gözlerini telefondan çekmiş hyunjine bakmışlardı. Hyunjin gelen bildirimle kıza pardon demiş ve telefonunu açmışdı. Bildirim panelinden bakıp mesajı okumuş göz devirerek geri kapatıp cebine koymuştu. Onun bu hareketini gören arkadaşları sinirli gözlerini hyunjinden çekip gözleri dolan felixe bakmışlardı.

Kıza gelen aramayla hyunjinden 2 adım ayrılıp telefonla konuşmaya başlamışdı. Hyunjin de bu sırada telefonunu çıkarmış öylesine kafasını dağıtıyordu. Bunu gören tayfa da hemen telefonlarını alıp gruba yazmaya başlamışlardı.

Ne sandın yarram

Changbin

Hyunjin

Siktir ne yapmaya çalışıyorsun

Hyunjin

Ne yapmışım?

Seungmin

Ne yapmışım diyor ya birde

Hyunjin senin mühürlü eşin var biliyorsun dimi

Hyunjin

Eeee

Minho

Susayım diyorum ama yapamıyorum

Lan siktiğimin alfası niye o kızlasın o zaman?

Hyunjin

Ağzını topla minho

Üstelik ne varmış kızda

Adam akıllı sohbet ediyoruz

Felix

Senin sphbet anlsyışıb bumy amk

Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin