35|götüme gg...

1.9K 191 199
                                    

Allahım hastayım ve hasta hasta bölüm yazıyorum🤕

Şuan en iyi gelen şey bölüm yazmak😷

İyi okumalar bebeklerim...♡

☆☆☆☆☆

Felix'den

Yüzümde hissetdiğim minik dokunuşlarla gözlerimi açmadan gülümsedim. Yanaklarımda, alnımda, göz kapaklarımda, burnumda, çillerimde son olarak da dudağımdaki minik dokunuşların sahibini anlamak zor değildi.

Yanağımın okşanmasıyla gözlerimi kırpıştırarak açtım. Görüş alanıma giren sevgilimle gülümsemem daha da büyüdü. Dudaklarıma minik bir öpücük kondurup benim gibi gülümsedi.

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın aşkım."

Dedim uykulu bir sesle.

"Saat kaç?"

Saçlarımı okşarken cevapladı, "ikiye geliyor."

Bunu duymamla hemen yerimde doğruldum.

"Ne? Peki okul?"

"Bebeğim cidden okulu mu düşünüyorsun? Gitmedik tabii. Yorgunsun nasıl gidecektin."

Haklı olduğunu düşünüp kafamı salladım ve geri uzandım. "Sınav haftası yakınlaşıyor farkındasın dimi?"

Sırıtıp burnuma öpücük kondurdu.

"Farkındayım. Ve benlik hiç bir sorun yok."

Dediğinde gözlerimi devirdim.

"Bana güveniyorsun yine dimi?"

Gülerek kafasını salladığında kafamı iki yana salladım.

"Şansına küs o zaman çünkü sana yardım etmicem, kopya da vermicem."

Bunu duymasıyla yüzündeki gülüşü silinmiş, yüzü asılmışdı. Benden ayrılıp kollarını göğsünde bağlayarak bana arkasını döndü. Bu hareketiyle gülümsedim. Tam bir bebekdi.

Yerimde doğrulup arkasından sarıldım ve onuda birlikte üstüme çekip uzanmamızı sağladım.

"Tamam aşkım küsme şaka yaptım. Tabii ki de sana yardım edicem."

Hala bir tepki vermediğini fark edince yüzümü çebirip ona bakacağım sırada ani bir hamleyle üstüme çıkıp ellerini başımın iki yanında sabitledi. Omzuna sert olmayacak şekilde vurdum.

"Kandırdın beni."

Dememle kahkaha atmaya başladı. Onun kahkahasını gülümseyerek izlemeye başladım. Bir kaç dakikanın sonunda gülmeyi kesip gülümseyerek gözlerime baktı. İkimizde bir birimizin gözlerinin en derinine bakıyorduk.  Kafasını bana yaklaştırıp dudağıma yapıştı. Ellerimi boynuna dolayıp karşılık verdim. Üst dudağımı ağzının içine çekip çekiştirerek emip bırakmasıyla inledim. Aynı işlemi alt dudağına yaptım. Dilini ağzımın içine gönderince dilini emmeye başladım.

Bu döngü böyle devam edince nefes almamız için ayrıldık. Salyalarımızdan oluşan köprüyü dudaklarımı yalayarak bozdum. Diliyle çene çizgimden boynuma doğru yol çizdi. Boynuma gelince ilk önce minik öpücükler kondurdu. Ardından akşamdan morardığına emin olduğum yerleri tekrar emmeye başladı. Köprücük kemiğimde hissetdiğim karıncalanmayla çiçeklerimin çıktığını anlamışdım. Hyunjin dizini kaldırıp erkekliğime baskı uyguladığında saçlarını çekiştirerek inledim.

Onu engellemek için bacağımı kaldıracakken kalçamda hissetdiğim sızıyla inledim ve hyunjini omuzlarından tutarak itdim.

"Huncin yeter ama artık popom acıyo zaten..."

Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin