Felix telefonuna gelen 'aşağıdayım' mesajıyla gülümseyip son kez aynadan kendine bakarak saçlarını düzeltmiş ve odasından çıkmıştı. Çıktığı gibi de koridordan geçen ikizlerr rastlamıştı.
Aish cidden. Bunlar niye yapışık ikiz gibi hiç ayrılmıyorlar?!
"Yine mi siz amına koyim. Göt bile donundan sıkılır bir yerden sonra aq. Niye hep yan yanasınız siz?"
Felixin sitem eder gibi sesiyle ikizler sadece sinir bozucu şekilde gülmüşdü.
"Sanane."
Yurinin gereksiz sinir bozucu lafıyla ortam daha da gerginleşmişti. Felix cevap vermeden sadece göz devirmişti.
"Eee kuzen nereye gidiyon böyle şıkır şıkır giyinerek? Erik gibi olmuşsun kütür, kütürsün."
Yeri cümlesini tamamladığında Felix kusmamak için kendini zor tutmuştu. Tanrı aşkına bu nasıl bir iltifattı böyle?!
"Sizene Yericim."
Deyip gözlerini devirdi. Tabii Yuri durur mu hemen geri konuşmuştu.
"Aaa kuzen yoksa Hyunjin eniştemizi aldatıyor musun? Böyle sakladığına göre."
Demiş ve pişkince sırıtmıştı. Felix çığlık atmamak için zor tutuyordu kendini.
"Çekilin önümden sinirlerimi bozmayın benim."
Yeri ve Yurinin yanındaki boşluktan geçecekken Yuri karşısına geçmişti. Bu sefer de Yurinin demin dikildiği yerden geçecekken Yeri oraya geçmişti. Sabır dileyip Yerinin biraz önceki yerinden geçecekken Yeri tekrar oraya geçmişti.
Felix yumruklarını sıkıp sinirle bir adım geriye atıp sırıtan ikizlere doğru bağırmıştı.
"Derdiniz ne sizin amına koyim?"
İkizler Felixi kızdırmayı başarmanın sevinciyle daha da gülümsemişlerdi. Yeri gülümsemesini bozmadan konuşmaya başlamıştı.
"Bir derdimiz yok kuzen ya. Onu da nereden çıkarttın?"
Felix derin bir nefes alıp-vererek tekrar onlara bakmıştı.
"Çekilinde gideyim yeterince geç kaldım zaten."
Bir adım daha atıp boşluktan geçecekken Yuri önüne geçmişti. Felix sinirle dişlerini sıkarken boynundaki damarlar belirginleşmişti.
"Yuri elimde kalacaksın artık! Çekil şurdan!"
Yuri sırıtmış ve gevşekçe konuşmuştu.
"Elinde mi kalıcam? Sen hamile halinle bana ne yapa bilirsin ki?"
Felix kafasını eğip derin nefes alıp vermiş ve kafasını kaldırmıştı. Yurinin arkasında gördüğü yüzle sırıtmıştı.
"Ben yapamam belki ama o yapar."
Yuri histerik bir şekilde gülmüş ve konuşmuştu.
"O kim?"
"Ecelin."
Arkadan gelen tanıdık sesle gülüşü solmuş yutkunmuştu. Hyunjin sakin adımlarla Yuriye omuz atarak Felixin yanına geçmiş ve elini beline atarak kendisine çekmişti. Kafasını hafif eğerek Felixin boynuna yaklaşarak kokusunu derince içine çekmiş ardından koklayarak öpmüştü.
Felix sevgilisinin öpücüğüyle sakinleşmiş. Gülümsemişti. Hyunjin kafasını kaldırarak Yuri'ye sertçe bakmış ve konuşmaya başlamıştı.
"Sorun ne Yari? Eceline susamış gibisin."
Felix her ne kadar Hyunjinin Yurinin ismini bilerek yanlış söylemesiyle gülmek istese de kendini tutmuşdu. Yurinin sırıtan yüzü solmuş sinirli bir ifadeyle Hyunjine bakmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverse
RomanceOkulun alfaları tarafından zorbalanan omega Felix, Onu zorbalardan koruyan alfa Hyunjin Düz yazı📝 Ara-sıra texting📱 Omegaverse, Boy x Boy👨👨👧👦 !Femlix! Angst değil!💫 23.01.2024