19|Wooyoung

2.5K 254 108
                                    

Felix'den 

Karşımda eski sevgilim Wooyoungu görmeyi beklemiyordum. Yurt dışındayken sevgiliydik abimle bile görüntülü konuşma sonucu tanıştırmışdım. Ama beni aldattığı için ondan ayrılmışdım. Buraya gelme sebeblerimin içinde onu unutmakta vardı. Tabi beni aldatmasına rağmen peşimi bırakmamış her gün evime gelmişdi. Buraya geleceğim gün gelmemem için her yolu denemişti. Tabii ki başarısız olmuştu. Ondan kurtulduğum için mutluydum. Ama şimdi onu burada görmem gerçekten şok edici bir şeydi.

Ben şaşkınlıkla ona bakmaya devam ederken konuşmaya başladı.

"Selam sevgilim. Naber? Bak sen benden kaçtın ama ben seni buldum."

Dediklerine göz devirdim.

"Buraya neden geldin bilmiyorum, bilmek de istemiyorum. Burada sevgilim olan ruh eşimle mutluyum. Onu bulunca anladım ki sana karşı hissetdiklerim aşk değilmiş. Basit bir hoşlantıymış. Gerçek aşkı ruh eşimle yaşıyorum ben.  Bu yüzden beni rahatsız etmezsen sevinirim."

Histerik bir kahkaha atıp bana doğru gelmeye başladı.

"Saçmalama felix sen ruh eşidir mühürdür böyle şeyleri sevmezsin. Ne anlatıyorsun bana?"

Gözlerimi hyunjinin gitdiği yere çevirdim. Ve bingo tam da buraya dönmüş geliyordu. Wooyounga dönüp sırıtdım. 

"İyi izle."

Hyunjinin yanına gidip kollarımı boynuna dolayarak dudağına yapıştım. Bu hamlemi beklemediği için şaşırmış karşılık vermemişdi. Ama sonrasında kendine gelmiş ve kollarını belime dolayarak beni kendisine yapıştırarak karşılık vermişti.  Ayrıldığımızda göz ucuyla oraya baktım. Ama gitmişdi. Zaferle sırıttım. Bazı şeylerin farkına varmalıydı. Onu sevmiyordum ama kabullenmiyordu. Belki anlamışdır. 

"Bebeğim hayırdır neye borçluyuz bu öpücüğü?"

Sevgilime dönüp gülümsedim. Ensesindeki saçları okşarken konuştum.

"Geç geldin. Özledim seni."

Flörtöz bir şekilde gülümseyip hmladı. Bir elini belimden çekmeden diğerini çekip suyu uzatdı.

"Geç gelme sebebimde sensin ama."

Elindeki suyu alıp yanağına öpücük kondurdum.

"Teşekkür ederim alfam."

"Rica ederim omegam."

-herkes evlere dağıldıktan sonra-

ne sandın yarram

Minho

Felix neredesin amk

Changbin

Çocuğu evin içinde kayıp mı etdin

Minho

Lan hangi deliğe giriyorsa bulamıyorum

Felix

Mutfaktayım yemek yiyorum

Minho

Ya daha demin baktım yoktun

Felix

Çünkü demin tuvaletdeydim

Minho

Ok

Odama gel

Felix

Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin